بررسی تخصصی

آیفون اورجینال مهر و موم شده به قیمت بیش از 63000 دلار در حراج به فروش می رسد

یک مدل آیفون اورجینال مهر و موم شده از سال 2007 در حراجی به قیمت بیش از 63000 دلار فروخته شد – بیشترین قیمت تا به امروز برای این دستگاه.

حراج آیفون اورجینال
این لات که توسط LCG Auctions برگزار شد، در 2 فوریه افتتاح شد و در 19 فوریه به پایان رسید. پس از دریافت 27 پیشنهاد، آیفون به قیمت 63,356.40 دلار، بیش از 105 برابر قیمت اصلی خرده فروشی 599 دلاری دستگاه، فروخته شد.

مطابق با بیزینس اینسایدر، صاحب اصلی دستگاه در سال 2007 این دستگاه را به عنوان هدیه از دوستانش دریافت کرد، اما هرگز از آن استفاده نکرد زیرا آیفون های آن زمان فقط می توانستند از AT&T استفاده کنند. او به سادگی تلفن را برای 15 سال بعد باز گذاشت. در لیست حراج آمده است:

نسل اول آیفون اصلی اپل مهر و موم شده کارخانه بسیار مطلوب از سال 2007.

یکی از مهم‌ترین و فراگیرترین اختراعات زندگی ما، آیفون اولین بار توسط استیو جابز در 9 ژانویه 2007 در MacWorld San Francisco معرفی شد. فقط بیش از پنج ماه بعد، آن را در خرده فروشی با قیمت 499 دلار / 599 دلار در 29 ژوئن عرضه کرد. آیفون اصلی شامل 4/8 گیگابایت فضای ذخیره سازی، صفحه نمایش لمسی نوآورانه، دوربین 2 مگاپیکسلی و مرورگر وب بود. جعبه نمادین تصویری در اندازه واقعی از آیفون با 12 آیکون بر روی صفحه نمایش داشت. این محصول به سرعت به موفق ترین محصول اپل تبدیل شد، صنعت گوشی های هوشمند را برای همیشه تغییر داد و در سال 2007 به عنوان اختراع سال مجله تایم انتخاب شد.

آیفون اولیه عرضه اولیه در شرایط مهر و موم شده کارخانه به طور گسترده ای به عنوان یک دارایی با تراشه آبی در میان کلکسیونرهای سطح بالا در نظر گرفته می شود. فروش عمومی قابل توجه 35,414 دلار در ماه اوت و 39,339 دلار در اکتبر سال گذشته منجر به پوشش گسترده رسانه ای از رسانه های بزرگ از جمله وال استریت ژورنال، CNBC، فاکس بیزینس و دیگران شد. شکی وجود ندارد که علاقه به کلکسیون های فرهنگی مرتبط به سرعت در حال افزایش است و با وجود اعداد فروش قابل توجه، بسیاری معتقدند این فضا هنوز در مراحل ابتدایی خود است.

ما خوشحالیم که یک آیفون نمادین و مهر و موم شده کارخانه و اولین عرضه را در شرایط فوق العاده ارائه می دهیم. پیشنهاد ما توسط مالک اصلی تلفن، کارن گرین ارسال شد، و همراه با یک داستان فوق العاده است که برای اولین بار در بخش شکار گنج از برنامه تلویزیونی سندیکایی “دکتر و دیوا” به اشتراک گذاشته شد. این گوشی تقریباً 16 ساله است که به طور باشکوهی ظاهر می شود و گوشه های تیز جلو و عقب، رنگ های غنی و ویژگی های “جنس تازه” را به نمایش می گذارد. برچسب‌های پشت آن در زیر مهر و موم بکر هستند و سایش قفسه حداقل است. این اولین آیفون اصلی در شرایط قابل قبول است که از زمان فروش رکوردشکنی در ماه اکتبر به بلوک حراج می رسد. یک قطعه واقعاً قابل توجه که هم برای کلکسیونرها و هم برای سرمایه گذاران جذاب است.

در ماه آگوست و اکتبر سال گذشته، یک آیفون اصلی مشابه به قیمت 35000 تا 39000 دلار در حراجی فروخته شد که تبدیل به بالاترین مبالغ پرداخت شده برای این دستگاه شد. بنابراین قیمت فروش 63,356.40 دلاری آخرین فهرست، رکورد جدیدی برای یک آیفون مهر و موم شده در حراج است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا