بررسی تخصصی

تیم کوک، مدیر عامل اپل، هر روز از ویژن پرو استفاده می کند

تیم کوک، مدیر عامل اپل، طبق مصاحبه ای که با وی انجام داد، هر روز از Apple Vision Pro استفاده می کند خورشید برای برجسته کردن عرضه هدست در بریتانیا. کوک گفت که از ویژن پرو “در همه جنبه ها استفاده می کند [his] زندگی روزمره.”

تیم کوک، مدیر عامل اپل، هر روز از ویژن پرو استفاده می کند
برای جزئیات بیشتر، کوک گفت که از این هدست برای تماشای فصل سوم تد لاسو استفاده کرده است و همچنین سایر محتوای Apple TV+ را با استفاده از هدست تماشا می کند.

و بنابراین توانایی من برای قرار گرفتن در موقعیتی که می خواهم در آن قرار بگیرم – از جمله صاف دراز کشیدن و قرار دادن صفحه نمایش روی سقف – یک نوع تجربه باورنکردنی است. و البته، این یک صفحه نمایش 100 فوتی است. منظورم این است که سطح سرگرمی آن شگفت انگیز است.

کوک ادامه داد که احساس می کند چندوظیفه ای در Vision Pro بسیار کارآمدتر است زیرا از چندین پنجره پشتیبانی می کند که می توانند در فضای فیزیکی کاربر قرار گیرند.

کوک، که توصیه کرد مشتریان بالقوه یک نسخه نمایشی دریافت کنند، گفت: توضیح تجربه Vision Pro دشوار است. کوک گفت: «توضیح آن با کلمات سخت است. سخت است که آن را به شکل دوبعدی نشان دهیم، چه تجربه سه بعدی خواهد بود. در عین حال، کوک معتقد است که استفاده از هدست با حرکاتی که «همانطور که ذهن شما کار می کند» کار ساده ای است. به گفته کوک، اگر می توانید از آیفون استفاده کنید، می توانید «خیلی راحت» از Vision Pro استفاده کنید.

به گفته کوک، برخی از افرادی که تجربه دمو را پشت سر می‌گذارند، احساس می‌کنند، مخصوصاً در مورد مشاهده عکس‌ها و ویدیوهای فضایی که به کاربران اجازه می‌دهد خاطرات را زنده کنند. او گفت: تماشای مردم، واکنشی که دارند، جالب است. شما می دانید که بسیاری از آنها پاره می شوند.

کوک، پیش از ستایش تیم ویژن پرو، توضیح داد که طراحی اپل ویژن پرو، اپل را ملزم به ثبت بیش از 5000 پتنت کرد. من به مجموع و پشتکار تیم افتخار می کنم زیرا این چند سال در حال ساخت بود.

مصاحبه کامل کوک را می توانید در اینجا بخوانید خورشیدوب سایت اپل ویژن پرو فردا در بریتانیا، کانادا، فرانسه، آلمان و استرالیا عرضه می‌شود و نسخه‌های نمایشی آن در فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در دسترس خواهد بود.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا