رپورتاژ

بک لینک pbn; تمامی مواردی که درباره لینک سازی pbn باید بدانید

ساخت بک لینک قوی به روش های مختلفی انجام می شود. برخی از کارشناسان سئو نیز از PBN ها در کنار روش های دیگری مانند وبلاگ نویسی مهمان استفاده می کنند. با این حال، دیدگاه گوگل باید منعکس شود که کدام یک از این روش ها قابل قبول است و کدام یک مجازات می شود.

بک لینک PBN چیست ؟

شبکه های وبلاگ خصوصی PBN نامیده می شوند. به دست آوردن بک لینک های با کیفیت از سایت های معتبر برای سئو بسیار مهم است، بنابراین برخی از افراد میانبرهایی برای این کار ایجاد کرده اند.

پس از یافتن و خرید یک دامنه خوب، مدیر سایت تصمیم گرفت که دیگر از آن به عنوان منبع خرید pbn استفاده نکند زیرا تاریخ انقضای دامنه نزدیک است.

در نتیجه سایت های زیادی با اعتبار خوب داشتند که خودشان می توانستند مدیریت کنند و هر از چند گاهی مطالب مرتبط با سایتشان را به راحتی منتشر می کردند.

بک لینک pbn

مزایای پیوند در PBN

در فرآیند تصاحب یک وبلاگ یا سایت، لینک ها ساخته می شوند و هدف از ایجاد لینک، بهبود بهینه سازی آن سایت برای موتورهای جستجو است.

از آنجایی که یک سایت بک لینک های بیشتری از وب سایت های دیگر دریافت می کند، به اطلاع گوگل می رساند که این وب سایت مفید و جذاب است به طوری که سایت های دیگر به آن لینک داده اند.

در نتیجه، وب سایت رتبه بهتری دریافت می کند و در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر ظاهر می شود. اما چرا سئو گاهی اوقات این روش را برای بهبود رتبه سایت در بین روش های دیگر انتخاب می کند؟ بخش بعدی ما چندین مزیت لینک سازی PBN را توضیح خواهد داد.

اطمینان حاصل کنید که لینک های منبع به شدت کنترل می شوند

شبکه های PBN به شما این امکان را می دهد که تمام وب سایت های تحت اختیار خود را مدیریت کنید. با این کار می توانید بک لینک های بی ارزش بیشتری را از هر صفحه حذف کنید.

استفاده از دامنه های معتبر و منتشر شده

با روش PBN نیازی نیست تلاش زیادی برای دریافت بک لینک از دامنه های مورد اعتماد انجام دهید، فقط باید دامنه های معتبر و منتشر شده را بدون زحمت و به راحتی خریداری کنید تا لینک های ارزشمند زیادی به دست آورید.

موقت اما موثر

ساخت PBN یک راه سریع و پر زحمت برای افزایش فروش شما در یک فصل یا برای یک موقعیت خاص است که نیاز به افزایش فروش دارید. آنها از برنامه های ساختمان سازی PBN برای افزایش رتبه خود استفاده می کنند، زیرا سود اولویت اصلی آنها است و کلمات کلیدی مرتبط با فروش محصول یا خدمات فصلی خود را برای مدت کوتاهی هدف قرار می دهند.

نتایج به دست آمده در صورت تلاش برای ایجاد یک شبکه PBN تمیز در این مدت زمان کوتاه مطمئناً برای شما مفید خواهد بود.

لینک سازی در شبکه های PBN دارای معایب متعددی است

در حالی که استفاده از شبکه وبلاگی می تواند در کوتاه مدت ترافیک سایت شما را افزایش دهد، اگر گوگل آن را تشخیص دهد، موفقیت به یک فاجعه تبدیل خواهد شد.

پنالتی گوگل

معمولا، بازاریابی به مدیران سایت نوید افزایش ناگهانی ترافیک و رتبه را می دهد، احتمالاً متوجه خواهید شد که همه اینها موقتی است و در نهایت الگوریتم پنگوئن گوگل است.

که وظیفه نظارت بر بک لینک ها را بر عهده دارد، رتبه بندی سایت ها و شناسایی سایت های اسپم، متوجه تخلف خواهد شد.

در سئو، بک لینک PBN تحت طبقه بندی کلاه خاکستری / کلاه سیاه قرار می گیرند. اگر گوگل تشخیص دهد که شما از این روش استفاده کرده اید، جریمه یا حذف کامل از صفحات نتایج جستجو به دنبال خواهد داشت.

ساخت بک لینک های قدرتمند PBN زمان می برد

برای جلوگیری از جریمه های گوگل، نظارت و خرید دامنه های رایگان زمان زیادی می برد، به روز رسانی صفحات سایت قدیمی، رفع خطاها و مشکلات، ثبت اطلاعات تماس و لوگو، ایجاد محتوای انحصاری، و ایجاد لینک های داخلی در استفاده از سایت های درون شبکه و.

تا گوگل متوجه نشود که شما در حال ساخت شبکه هستید. شما زمان زیادی را صرف تمام این اقدامات خواهید کرد که توجه شما را از سایت اصلی دور می کند. در هر صورت، اگر واقعاً می خواهید این کار را انجام دهید، بهتر است PBN را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت در نظر بگیرید.

هزینه ساخت و نگهداری بک لینک های PBN بالاست

فعالیت های خرید دامنه، هاست، آی پی های اختصاصی، مدیریت سایت ها، تقویت لینک های خارجی و به روز رسانی محتوا نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد.

بنابراین، قبل از شروع ساختن آن، باید مطمئن شوید که منابع مالی کافی برای هر مرحله از فرآیند شبکه وجود دارد.

آیا بیش از یک نوع لینک بیلدینگ PBN وجود دارد؟

انواع مختلفی از شبکه ها را می توان بر اساس نحوه اتصال بک لینک ها به سایت ها یا وبلاگ ها در یک شبکه PBN و تعداد سایت های اصلی در سیستم ایجاد کرد. 250 نوع از منابع زبراخی گزارش شده است. مهمترین عامل نحوه اتصال سایت ها در شبکه است.

4.5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا