بررسی تخصصی

با هدفون OnTrac Dyson دست به کار شوید

دایسون اخیراً هدفون‌های جدید OnTrac روی گوش با ANC را معرفی کرد و OnTrac با قیمت 500 دلار رقیب مستقیم AirPods Max اپل است. دایسون به طرز هوشمندانه‌ای طراحی نامطلوب ماسک تصفیه‌کننده هوا را که برای هدفون‌های نسل قبلی خود استفاده می‌کرد کنار گذاشت و مدل جدید ظاهری سنتی‌تر با عمر باتری استثنایی دارد.

هدفون OnTrac Dyson در چهار رنگ متالیک شامل آلومینیوم CNC، مس، سرامیک سینابار (با رنگ‌آمیزی با رنگ سرامیکی) و نیکل مشکی عرضه می‌شود، به علاوه درپوش‌ها و بالشتک‌های گوش قابل تعویض در طیف رنگی برای سفارشی‌سازی وجود دارد.

این هدفون دارای “بالشتک های فوم درجه بالا” است که با میکرو جیر پوشانده شده است و بازوهای گیمبال چند محوری دارند که برای کاهش فشار گوش طراحی شده اند. همچنین یک هدبند با باتری داخل آن وجود دارد که به گفته دایسون وزن را به طور مساوی تقسیم می کند. این هدفون با بدنه فلزی و باتری‌های متعددی که دایسون در آن گنجانده است، 451 گرم وزن دارد که آن‌ها را از ایرپاد مکس (385 گرم) سنگین‌تر می‌کند.

ایرپاد مکس برای برخی از کاربران بسیار سنگین است و وزن آن یک شکایت بوده است. با OnTrac، وزن در واقع به خوبی توزیع می‌شود و مانند ایرپاد مکس، همه آن‌ها در گوشواره‌ها نیستند، اما ما متوجه شدیم که آنها همچنان با گذشت زمان ناراحت‌کننده می‌شوند، بنابراین برای بسیاری از افراد، احتمالاً برای استفاده در تمام روز ایده‌آل نخواهند بود. برای مقایسه، Sonos اخیراً با هدفون Ace با وزن 312 گرم وارد بازار شد و راحت‌تر از AirPods Max و OnTrac است.

از نظر طراحی، این هدفون‌های ظریف نیستند و هنگام استفاده از آن‌ها متمایز خواهید شد. هدفون OnTrac بزرگ، اما خوش ساخت و محکم است. گوش چپ دارای دکمه روشن/خاموش و درگاه شارژ USB-C است، در حالی که گوش کاپ سمت راست دارای یک جوی استیک برای پخش موسیقی و فعال سازی سیری هنگام استفاده با دستگاه اپل است.

دایسون با OnTrac روی عمر باتری تمرکز کرد. با روشن بودن Active Noise Cancellation، این هدفون تا 55 ساعت دوام می آورد، یعنی بیش از دو برابر عمر باتری AirPods Max‌ (20 ساعت با ANC). Dyson می‌توانست وزن خود را با ظرفیت باتری کمتر کاهش دهد، اما اگر از شبکه خارج هستید و به هدفونی نیاز دارید که برای سه روز خوب با گوش دادن زیاد دوام بیاورد، OnTrac شما را پوشش می‌دهد.

Dyson می گوید هدفون دارای درایورهای نئودیمیوم 40 میلی متری 16 اهم و پردازش سیگنال صوتی پیشرفته با باس فرعی است که می توانید احساس کنید. در حالی که کیفیت صدا خوب بود، OnTrac به طور قابل توجهی بهتر از AirPods Max یا Sonos Ace نیست. حذف نویز فعال و شفافیت هر دو قوی هستند و OnTrac عملکرد خوبی در کاهش نویز محیط دارد. Dyson می گوید آنها می توانند نویز را تا 40 دسی بل کاهش دهند.

شما می توانید ANC و صدا را از طریق برنامه تنظیم کنید، بنابراین مقداری قابلیت سفارشی سازی وجود دارد، اما شما به سه سطح EQ، تقویت شده، تقویت باس و خنثی محدود می شوید. تشخیص On-ear برای توقف موقت موسیقی هنگام برداشتن OnTrac در دسترس است، اما این هدفون‌ها بلوتوث هستند و مانند AirPods Max با دستگاه‌های اپل یکپارچه کار نمی‌کنند.

Dyson قصد دارد فروش هدفون OnTrac را از 12 آگوست آغاز کند و از وب سایت Dyson در دسترس خواهد بود.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا