بررسی تخصصی

اپل اکنون به مشتریان 45 روز فرصت می دهد تا پوشش AppleCare+ را پس از انقضا افزایش دهند

اپل در ماه آگوست مدت زمانی را افزایش داد که مشتریان می‌توانند پوشش AppleCare+ خود را پس از انقضای آن تمدید کنند. اپل پیش از این اجازه می داد پس از پایان طرح اولیه AppleCare به مدت 30 روز تمدید شود، اما اکنون به 45 روز تغییر یافته است.

اپل اکنون به مشتریان 45 روز فرصت می دهد تا پوشش AppleCare+ را پس از انقضا افزایش دهند
سند پشتیبانی افزونه AppleCare+ می‌گوید که مشتریان 45 روز فرصت دارند تا پس از انقضای پوشش موجود، برای یک طرح جدید AppleCare‌+ ثبت‌نام کنند، با گزینه‌هایی برای تمدید طرح‌ها به مدت 24 ماه، 36 ماه، ماهانه یا به صورت سالانه تا زمان لغو.

برنامه‌های AppleCare+ را می‌توان به مدت 45 روز پس از انقضا در استرالیا، اتریش کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، هلند، نیوزلند، نروژ، اسپانیا، سوئد، سوئیس، بریتانیا و انگلستان تمدید کرد. ایالات متحده در چین هنوز محدودیت 30 روزه وجود دارد.

طرح اولیه AppleCare‌+ برای iPhone، iPad، یا Apple Watch واجد شرایط پوشش به‌روزرسانی است که به صورت ماهانه یا سالانه تمدید می‌شود، در حالی که برنامه‌های AppleCare+ برای Mac را می‌توان در یک طرح پوشش جدید که به صورت سالانه تمدید می‌شود، ثبت‌نام کرد.

مشتریانی که می‌خواهند برنامه‌های AppleCare+ منقضی شده خود را تمدید کنند، می‌توانند به وب‌سایت پشتیبانی اپل مراجعه کنند تا ببینند آیا دستگاه‌هایشان واجد شرایط هستند یا خیر. اپل تضمین نمی‌کند که می‌توان AppleCare+ را تمدید کرد، و به مشتریان هشدار نمی‌دهد که AppleCare+ در حال انقضا است، مگر اینکه طبق قانون الزامی باشد.

تاریخ انقضای AppleCare+ را می‌توان در برنامه تنظیمات در آیفون یا آی‌پد، در برنامه تنظیمات سیستم در مک، یا در وب‌سایت اپل بررسی کرد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا