بررسی تخصصی

متا هدست واقعیت مختلط پیشرفته را پس از مبارزه اپل ویژن پرو لغو کرد

متا کار روی یک هدست واقعیت ترکیبی پیشرفته را که برای رقابت با Apple Vision Pro ساخته بود لغو کرد. اطلاعات. متا این هفته به کارمندان گفت که پس از جلسه بررسی محصول که در آن مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا شرکت داشت، کار روی دستگاه را کنار بگذارند.

متا هدست واقعیت مختلط پیشرفته را پس از مبارزه اپل ویژن پرو لغو کرد
این دستگاه که اکنون لغو شده است قرار بود در سال 2027 عرضه شود و قرار بود به نمایشگرهای میکرو OLED با وضوح بالا مجهز شود، چیزی که اپل برای ویژن پرو استفاده کرد. متا قصد داشت دستگاه را با قیمت کمتر از 1000 دلار بفروشد، اما با هزینه بالای نمایشگرها این امکان وجود نداشت.

متا به توسعه Quest 4، جانشین Quest 3 ادامه می دهد و این هدست ممکن است در سال 2026 عرضه شود. Quest 3 500 دلار قیمت دارد، که همچنین قیمت هدف احتمالی برای جانشین آن است. متا همچنین بر روی نرم افزار به جای سخت افزار تمرکز کرده است و اوایل سال جاری یک پلت فرم سیستم عامل Horizon OS را برای سازندگان سخت افزار شخص ثالث اعلام کرد.

هنگامی که Vision Pro راه اندازی شد، متا امیدوار بود که این دستگاه بازار هدست ها را دوباره تقویت کند و فشار عمده زاکربرگ به فضای AR/VR را تایید کند. در عوض، اپل با جذابیت مصرف کننده دست و پنجه نرم کرده است و علاقه به ویژن پرو به مرور زمان کاهش یافته است.

اشتیاق در مورد Vision Pro تنها یک ماه پس از عرضه شروع به کاهش کرد و مشتریان کمتری برای نمایش از فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل بازدید کردند. اپل فروش Vision Pro را در آوریل کاهش داد و بعید است که این شرکت حتی 500000 هدست در سال 2024 بفروشد. در نتیجه، اپل کار بر روی نسل دوم Vision Pro پرهزینه را متوقف کرده و در عوض بر ایجاد یک هدست ارزان‌تر تمرکز کرده است. مدلی مقرون به صرفه با ویژگی های کمتر و قیمتی نزدیک به آیفون های رده بالا.

داستان های محبوب

نشت عمده “داده های عمومی ملی” بدتر از حد انتظار با رمزهای عبور ذخیره شده در متن ساده

اوایل این ماه، کارگزار داده ملی داده های عمومی (NPD) اعلام کرد که یک نقض بزرگ داده رخ داده است که باعث شد هکرها میلیون ها نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن، شماره تامین اجتماعی و آدرس های پستی ذخیره شده در پایگاه داده خود را به دست آورند. NPD شرکتی است که بررسی سوابق کارمندان، جمع آوری داده های عمومی از منابع متعدد و فروش آن را انجام می دهد. امنیت NPD بود …

رویداد سپتامبر اپل: محصولات جدید فراتر از آیفون 16 انتظار می رود

اپل رویداد سالانه آیفون خود را در ماه آینده برگزار می‌کند و برخی از نشانه‌ها به 10 سپتامبر به عنوان تاریخی که این شرکت پرچم‌دار جدید آیفون 16 خود را معرفی می‌کند، اشاره می‌کند. اما شایان ذکر است که انتظار می رود چند محصول دیگر نیز رونمایی شوند. به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که می دانیم در مورد چیزهای دیگری که اپل قرار است در رویدادی فراتر از آیفون 16 معرفی کند، بدانید. اپل…

عرضه آیفون 16 در ماه آینده است – در اینجا همه چیزهایی است که می دانیم

اپل معمولا سری جدید آیفون های خود را در پاییز عرضه می کند و تاریخ معرفی احتمالی 10 سپتامبر امسال اعلام شده است، به این معنی که کمتر از یک ماه تا عرضه آیفون 16 فاصله داریم. مانند سری آیفون 15، خط تولید امسال نیز انتظار می رود با چهار مدل – آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس – با وجود اینکه تعداد زیادی …

آیفون 16 در حال دریافت یک دکمه اکشن است: هر کاری که انجام خواهد داد در اینجا آمده است

به طور گسترده انتظار می رود که مدل های آتی آیفون 16 و آیفون 16 پلاس اپل، دکمه اکشن را به ارث ببرند که اولین بار در مدل های آیفون 15 پرو سال گذشته دیده شد. دکمه Action جایگزین سوئیچ سنتی Ring/Silent می شود – یکی از اجزای اصلی آیفون از زمان عرضه آن در سال 2007. برای کاربرانی که با دکمه Action آشنایی ندارند، در اینجا خلاصه ای از عملکردهای آن آمده است – از جمله برخی از ویژگی های جدیدی که iOS 18 به ارمغان می آورد …

طرح حرارتی جدید آیفون 16 در لیست علاقه مندی خریداران، پیشنهادات نظرسنجی

نظرسنجی اخیر انجام شده توسط SellCell نشان می‌دهد که اکثریت قابل توجهی از کاربران آیفون در حال برنامه‌ریزی برای ارتقا به سری آیفون 16 هستند و بسیاری از آنها ترجیح می‌دهند طراحی حرارتی بهتری برای جلوگیری از گرمای بیش از حد داشته باشند. این نظرسنجی که از بیش از 2000 دارنده آیفون ساکن آمریکا (1000 مرد و 1000 زن) انجام شد، نشان داد که 61.9 درصد از پاسخ دهندگان قصد خرید آیفون دارند.

خط تولید آیفون 16 موجی از بهبودهای دوربین را معرفی می کند

AppleInsider گزارش می دهد که سری آیفون 16 دارای تعداد قابل توجهی از ویژگی ها و قابلیت های دوربین جدید خواهد بود. شایعه شده است که هر دو مدل آیفون 16 و آیفون 16 پرو عملکردهای عکاسی و فیلمبرداری آیفون را افزایش می دهند، از جمله سخت افزار ارتقا یافته مانند سنسور 48 مگاپیکسلی در دوربین فوق عریض مدل های پرو و ​​نرم افزارهایی مانند عکاسی ماکرو برای مدل های استاندارد. .

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا