بررسی تخصصی

iFixit سیستم لحیم کاری USB-C قابل حمل FixHub را برای تشویق پروژه های تعمیر راه اندازی کرد

به عنوان بخشی از تلاش های طولانی مدت خود برای تشویق کاربران به تعمیر دستگاه های الکترونیکی و سایر موارد، iFixit فیکس هاب را معرفی می کند، یک آهن لحیم کاری USB-C و نیروگاه قابل حمل که طراحی شده است تا به همه انواع کاربران اجازه دهد تا کارهای لحیم کاری را در هر کجا که هستند انجام دهند.

iFixit سیستم لحیم کاری USB-C قابل حمل FixHub را برای تشویق پروژه های تعمیر راه اندازی کرد
نیروگاه قابل حمل به عنوان مرکز فرماندهی و قدرت برای FixHub عمل می کند، از جمله یک باتری 55 وات ساعتی برای پشتیبانی از بیش از هشت ساعت لحیم کاری مداوم با یک بار شارژ. منبع تغذیه تا 100 وات را به یک جفت پورت USB-C می رساند و به آن اجازه می دهد تا دو آهن لحیم کاری را به طور همزمان اجرا کند و این واقعیت که به سادگی یک دستگاه خروجی برق USB-C است به این معنی است که می توانید از آن برای تغذیه یا شارژ مجدد نیز استفاده کنید. مجموعه ای از دستگاه ها مانند تلفن

نیروگاه مستحکم دارای یک صفحه نمایش مفید برای نشان دادن وضعیت آهن لحیم کاری شما، همراه با یک صفحه کلید مناسب برای تنظیم توان تحویلی به اتو است که دمای تا 400 درجه سانتیگراد (750 درجه فارنهایت) را پشتیبانی می کند. یک براکت تاشو جلوی نیروگاه را کمی بالا می‌آورد تا نمایشگر در هنگام استفاده راحت‌تر دیده شود، در حالی که نقاط اتصال در سمت چپ و راست به شما این امکان را می‌دهند که برای دسترسی راحت به عنوان پایه، روی درپوش آهن لحیم کاری گیره دهید.

عکس جلو فیکست فیکس هابعکس جلو فیکست فیکس هاب
یک پورت USB-C در پشت نیروگاه اجازه می دهد تا حداکثر 45 وات ورودی برای شارژ مجدد ایستگاه، و iFixit می گوید که بی خطر است که به طور مداوم به برق متصل شود، بنابراین هر زمان که به آن نیاز داشتید آماده است.

خود هویه لحیم کاری با در نظر گرفتن ارگونومی طراحی شده است و دارای یک دستگیره راحت مداد مانند با نوک کوتاه Bevel 1.5 برای کنترل دقیق حرارت است. نکات اضافی به طور جداگانه فروخته خواهد شد، از جمله Cone، Wedge 1.5، Point، Bevel 2.6، Knife 2.5، و Knife 1.4، و بسته به تقاضا در آینده احتمال بیشتری به آن اضافه خواهد شد. پس از روشن شدن، اتو در کمتر از پنج ثانیه آماده لحیم کاری است.

اتو فیکست فیکستاتو فیکست فیکست
ویژگی‌های ایمنی کلید تجربه FixHub هستند، با حالت خواب خودکار قابل تنظیم، درپوش محافظ مقاوم در برابر حرارت برای اتو که به صورت مغناطیسی روی آن می‌چسبد، و تشخیص سقوط با ژیروسکوپ که اتو را در صورت افتادن یا افتادن به طور خودکار خاموش می‌کند. جدول حلقه چراغ وضعیت LED روی خود اتو نشان می دهد که وقتی اتو داغ است، آبی می درخشد در دمای زیر 40 درجه سانتیگراد (100 درجه فارنهایت) و قابل لمس نیست، بنفش هنگام گرم کردن یا خنک کردن فعال و لمس کردن آن ایمن نیست، یا نارنجی وقتی در دمای تنظیم شده است. و آماده لحیم کاری

در حالی که اتصال اتو لحیم کاری با ایستگاه برق iFixit ترجیح داده می شود، می توانید از آهن لحیم کاری به تنهایی با هر منبع تغذیه USB-C به اندازه کافی قدرتمند استفاده کنید. دمای تنظیم شده برای اتو را می توان با اتصال به پورت USB-C رایانه و دسترسی به تنظیمات اتو از طریق مرورگر (لازم به Chrome، Edge یا Brave) تنظیم کرد.

عکس عقب iixit fixhubعکس عقب iixit fixhub
iFixit البته بیش از سخت افزار شناخته شده است و صدها راهنمای لحیم کاری رایگان در وب سایت خود دارد که از اصول اولیه لحیم کاری گرفته تا پروژه های تعمیر خاص را شامل می شود.

همچنین بدون توجه به قابلیت تعمیر، یک محصول iFixit نخواهد بود، بنابراین سیستم FixHub به گونه‌ای طراحی شده است که امکان تعمیرات آسان را فراهم کند و iFixit تعدادی راهنما را برای کمک به کاربران در تعویض باتری، تعمیر قطعات و موارد دیگر منتشر می‌کند.

مکمل FixHub یک جعبه ابزار لحیم کاری قابل حمل اختیاری است که مجموعه گسترده ای از ابزارها و مواد مصرفی را برای انجام پروژه های لحیم کاری فراهم می کند.

جعبه ابزار لحیم کاری fixhub ifixitجعبه ابزار لحیم کاری fixhub ifixit

  • فلاش کاتر: ایده آل برای برش سیم ها و برش سیم های برق و مواد پلاستیکی.
  • Wire Stripper: دارای سوراخ های متعدد برای اندازه های مختلف سیم و مکانیزم کمک فنر برای استفاده آسان.
  • Fixite Spudger: پیشرفتی در ابزار پرز جهانی بسیار دوست داشتنی ما، ساخته شده از Fixite، یک ترکیب مواد توسعه یافته توسط iFixit که به طور ویژه با مقاومت حرارتی بهبود یافته برای جابجایی مواد لحیم کاری فرموله شده است.
  • موچین های زاویه دار دقیق: موچین هایی با نوک ریز برای دستکاری سیم و قطعات در فضاهای تنگ.
  • تشک کاری سیلیکونی: تشک مقاوم در برابر حرارت که از سطح کار شما محافظت می کند.
  • Chemical Dispensing Pen: ایده آل برای توزیع ایزوپروپیل الکل برای تمیز کردن باقی مانده های شار.
  • شار بدون تمیز: لحیم کاری را با حذف اکسیدها و افزایش جریان لحیم بهتر بهبود می بخشد.
  • نوار الکتریکی سیلیکونی: مناسب برای عایق بندی سیم ها بدون نیاز به ابزار اضافی.
  • عینک ایمنی: محافظت ضروری از چشم هنگام لحیم کاری.
  • لحیم کاری بدون سرب: لحیم کاری سازگار با محیط زیست در یک لوله مناسب.
  • فتیله لحیم کاری: به راحتی لحیم کاری ناخواسته را با مش مسی جدا می کند.
  • آتل لحیم کاری: ابزاری مغناطیسی و بدون هندز برای نگه داشتن سیم ها و قطعات در جای خود.
  • تمیز کننده نوک لحیم کاری: نوک لحیم کاری شما را با پشم برنج در شرایط مطلوب نگه می دارد.

ایستگاه لحیم کاری قابل حمل با اتو لحیم کاری و بسته باتری 249.95 دلار / 269.95 یورو قیمت دارد، در حالی که جعبه ابزار کامل شامل اتو، بسته باتری، انبردست و سایر ابزارها 299.95 دلار / 329.95 یورو است.

در صورت نیاز به دستگاه اضافی یا می‌خواهید از آن بدون منبع تغذیه iFixit استفاده کنید، می‌توانید اتو لحیم کاری هوشمند USB را به تنهایی با قیمت 79.95 دلار / 84.95 یورو خریداری کنید. حمل و نقل از 15 اکتبر در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و اروپا آغاز می شود.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا