بررسی تخصصی

دو هفته با آیفون 16 پرو مکس

اکنون که دو هفته از عرضه مدل‌های آیفون 16 می‌گذرد، می‌توانیم زمان کافی را با دستگاه‌های جدید صرف کنیم تا بررسی عمیق‌تری درباره عملکرد، عمر باتری، مجموعه ویژگی‌ها و موارد دیگر به اشتراک بگذاریم.

ما در حال آزمایش آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس بوده‌ایم، اما فاصله بین مدل‌های پرو و ​​مدل‌های استاندارد آیفون 16 امسال کمتر از حد معمول است. دکمه اکشن، دکمه کنترل دوربین، جزیره پویا، و ویژگی‌های آینده هوشمند اپل در این مجموعه موجود است که ویژگی‌های کمتری را برای جدا کردن دو ردیف آیفون و توجیه هزینه ارتقاء حرفه‌ای باقی می‌گذارد.

شما با آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس صفحه نمایش 120 هرتزی پروموشن، لنز تله فوتو 5 برابر، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی ارتقا یافته و نمایشگرهای کمی بزرگتر را با آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس دریافت می کنید، اما بسیاری از مردم از مدل های استاندارد آیفون 16 راضی هستند.

Camera Control به نوعی ویژگی دوست داشتنی یا متنفر بودن آن است که آشنایی با آن مدتی طول می کشد. باز کردن دوربین و گرفتن عکس بسیار سریعتر می شود، اما عادت کردن به تنظیم تنظیمات با دکمه به جای نمایشگر زمان زیادی برای عادت کردن نیاز دارد. در آیفون های بزرگتر، استفاده از دکمه با یک دست، به خصوص در حالت پرتره، دشوار است.

تصاویر حالت ماکرو بهتر هستند و سبک‌های عکاسی و سفارشی‌سازی‌های همراه با آن‌ها عالی هستند، اما بهبود بیشتری در دوربین‌ها برای عکس‌برداری دیده نمی‌شود. برای ویدیوها، یک حالت 4K 120 فریم در ثانیه وجود دارد که می‌توان بعداً آن را تنظیم کرد، و یک ویژگی جدید Audio Mix برای تنظیم صدای ویدیو.

تراشه A18 Pro سریع است، اما A17 Pro از سال گذشته نیز همینطور بود، و اگر از آیفونی که در چند سال اخیر عرضه شده باشد، تفاوتی در عملکرد مشاهده نخواهید کرد. مزیت A18 Pro پشتیبانی از ویژگی‌های هوشمند فعلی و آینده اپل در چند سال آینده است. اولین گزینه های Apple Intelligence در ماه اکتبر منتشر خواهند شد، و در حالی که این گزینه ها لزوماً بر تراشه فشار نمی آورند، قابلیت های تولید تصویر در آینده می توانند از قدرت اضافی ای که با A18 Pro دریافت می کنید استفاده کنند.

عمر باتری برای همه مدل‌های آیفون 16 افزایش یافته است و تفاوت قابل توجهی در طول عمر باتری با پرو مکس وجود دارد که بسیاری از کاربران بسته به حجم کاری نسبت به آیفون‌های قدیمی‌تر، روزانه متوجه آن خواهند شد.

اگر یک آیفون 16 جدید دارید، اکنون که چند هفته گذشته است، نظر خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا