بررسی تخصصی

داستان های برتر: iOS 18.1 به زودی، شایعات رویداد اکتبر اپل و موارد دیگر

سخت است باور کنیم که در ماه اکتبر با عرضه آیفون 16 پشت سر گذاشته شده ایم، اما امسال چیزهای بیشتری هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری از اپل در راه است.

داستان های برتر: iOS 18.1 به زودی، شایعات رویداد اکتبر اپل و موارد دیگر
ما هنوز منتظر تعدادی از Mac و شاید برخی از به‌روزرسانی‌های iPad در آینده نزدیک هستیم، در حالی که ویژگی‌های Apple Intelligence قرار است با iOS 18.1 و به‌روزرسانی‌های سیستم عامل مرتبط عرضه شوند. با این حال، قطار هرگز حرکت خود را متوقف نمی کند، زیرا ما همچنین منتظر یک آیفون SE جدید و به روز رسانی های دیگر در اوایل سال 2025 هستیم، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد این داستان ها و موارد دیگر، در زیر بخوانید!

15 کار جدیدی که آیفون شما می تواند در iOS 18.1 انجام دهد

iOS 18.1 هنوز در مرحله بتا است، اما در اواخر این ماه برای همه کاربران عرضه می‌شود و تعدادی ویژگی و پیشرفت‌های جدید از جمله اولین قابلیت‌های هوش اپل را برای دارندگان آخرین مدل‌های آیفون به ارمغان می‌آورد. تغییرات دیگر شامل عملکرد جدید برای دکمه کنترل دوربین در سری آیفون 16 و توانایی بسیار مطلوب برای بازنشانی طرح سفارشی مرکز کنترل است.

15 کار جدیدی که آیفون شما می تواند در iOS 18 انجام دهد15 کار جدیدی که آیفون شما می تواند در iOS 18 انجام دهد
macOS Sequoia 15.1 نیز در راه است، و ما یک نمای کلی مشابه از آنچه می‌توانید انتظار داشته باشید در آن به‌روزرسانی مشاهده کنید، گردآوری کرده‌ایم، که به همین ترتیب توسط ویژگی‌های هوش اپل عنوان شده است.

انتظارات از یک رویداد اپل در ماه اکتبر: iPad Mini 7، Mac Mini بازطراحی شده و موارد دیگر

با توجه به اینکه رویداد سالانه آیفون و اپل واچ اپل اکنون در آینه دید عقب است، ما همچنان منتظر برخی به روز رسانی ها برای سری مک هستیم.

رویداد اکتبر 3رویداد اکتبر 3
ما در این ماه منتظر رویدادی هستیم که در آن احتمالاً چندین مک مبتنی بر M4 از جمله مک مینی بازطراحی شده و همچنین آی‌پد مینی جدید و شاید چند چیز دیگر را ببینیم.

اپل iOS 18.0.1 را با رفع اشکال صفحه لمسی و موارد دیگر منتشر کرد

پیش از به‌روزرسانی بزرگ‌تر iOS 18.1 که اواخر این ماه ارائه می‌شود، اپل این هفته به‌روزرسانی iOS 18.0.1 را با رفع تعدادی از باگ‌ها از جمله مشکلات صفحه لمسی در آخرین مدل‌های آیفون 16، فریز کردن دوربین و خرابی برنامه پیام‌ها منتشر کرد.

iOS 18 عمومیiOS 18 عمومی
همچنین قابل ذکر است که iPadOS 18.0.1 در نهایت به دارندگان مدل‌های M4 iPad Pro اجازه می‌دهد تا یک بار دیگر به iOS 18 به‌روزرسانی شوند، پس از اینکه اپل نسخه اصلی را بیش از دو هفته پیش به دلیل مشکلات بریکینگ دستگاه متوقف کرد.

AirPods 4 With ANC در مقابل AirPods Pro 2

اپل ماه گذشته ایرپاد 4 را منتشر کرد و یکی از نسخه‌های هدفون جدید دارای قابلیت حذف نویز فعال است. ANC به این معنی است که AirPods 4 دارای مجموعه ای از ویژگی هایی است که با AirPods Pro 2 رقابت می کند، بنابراین ما فکر کردیم که این دو را برای کسانی که تصمیم نگرفته اند در مورد آن استفاده کنند، مقایسه کنیم.

AirPods 4 در مقابل Pro 2 Thumb 1AirPods 4 در مقابل Pro 2 Thumb 1
با AirPods 4 نمی‌توانید همان سطح ANC را که با AirPods Pro 2 دریافت می‌کنید داشته باشید، زیرا هیچ مکانیزم آب بندی برای جلوگیری از نویز وجود ندارد، اما AirPods 4 هنوز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

آیفون SE با هوشمندی اپل، آی‌پد ایر جدید و موارد دیگر ظاهراً «اوایل سال آینده» عرضه می‌شود

با نگاهی فراتر از مک های جدید که اواخر امسال عرضه می شوند، انتظار می رود اوایل سال 2025 شاهد معرفی چندین محصول جدید دیگر اپل از جمله نسل چهارم iPhone SE، مدل های به روز شده iPad Air و موارد دیگر باشیم. بلومبرگمارک گورمن.

iPhone SE 4 Thumb 1iPhone SE 4 Thumb 1
انتظار می‌رود آیفون SE بعدی یک ارتقا قابل توجه باشد و از طراحی قدیمی به سبک آیفون 8 با دکمه Touch ID Home و حاشیه‌های نمایشگر بزرگ به طراحی شبیه آیفون 14 با نمایشگر OLED و Face ID حرکت کند.

اپل ممکن است سال آینده اولین لوازم جانبی خانه هوشمند شبیه به iPad را عرضه کند

در پی گزارش هفته گذشته از 9to5Mac این نشان می دهد که شایعه شده صفحه نمایش هوشمند آیپد مانند اپل برای خانه می تواند دارای صفحه نمایش “مربع” باشد و برای بهار آینده عرضه شود. بلومبرگمارک گورمن تأیید کرده است که این دستگاه ساده‌تر از دستگاهی است که به بازوی روباتیک مجهز شده است و شایعاتی نیز منتشر شده است.

iPad iOS 16 WP Display Feature eric editiPad iOS 16 WP Display Feature eric edit
این دستگاه ساده‌تر که در بهار آینده وارد بازار می‌شود، یک پلتفرم جدید «homeOS» را اجرا می‌کند که قادر به اجرای برنامه‌های اپل مانند Calendar، Notes و Home است و «برای کنترل لوازم خانگی و مشاهده سریع اطلاعات بهینه شده است».

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

بنابراین اگر می‌خواهید داستان‌های برتر مانند خلاصه بالا را هر هفته به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید، در خبرنامه ما مشترک شوید!

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا