بررسی تخصصی

همه ویژگی‌های هوشمند اپل در iOS 18.1 ارائه نمی‌شوند

با iOS 18.1، اپل قصد دارد اولین ویژگی‌های هوشمند اپل را معرفی کند، اما ما فقط نمونه کوچکی از عملکرد را دریافت می‌کنیم که قرار است در سال آینده عرضه شود. ابزارهای نوشتن، خلاصه‌ها و پاسخ‌های هوشمند در راه است، اما گزینه‌های هیجان‌انگیزتر هوش مصنوعی مانند Image Playground تا بعداً در دسترس نخواهد بود.

همه ویژگی‌های هوشمند اپل در iOS 18.1 ارائه نمی‌شوند
این راهنما شامل مواردی است که در iOS 18.1 ارائه نمی شوند، به همراه شایعات فعلی در مورد اینکه چه زمانی می توانیم انتظار این ویژگی ها را داشته باشیم. برای یک لیست ویژگی از آنچه شما می تواند انتظار دارید در iOS 18.1 مشاهده کنید، راهنمای هوشمند اپل iOS 18.1 ما را بررسی کنید.

زمین بازی تصویر

Image Playground به شما امکان می دهد با استفاده از هر عبارتی تصاویری به سبک کارتونی ایجاد کنید. این یک برنامه مستقل خواهد بود، اما در پیام ها و یادداشت ها نیز ادغام خواهد شد. در برنامه Notes، Image Playground می‌تواند برای تولید تصویر بر اساس آنچه نوشته‌اید استفاده شود.

زمین بازی تصویر ios 18زمین بازی تصویر ios 18
در پیام‌ها و در خود برنامه Image Playground، می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید بسازید، حتی از تصاویر دوستان و مخاطبین خود برای الهام بخشیدن به تصاویر استفاده کنید. اپل به سبک‌های غیرواقعی برای این سبک‌ها پایبند است، بنابراین هیچ چیز واقعی واقعی که بتوان آن را با واقعی اشتباه گرفت، دریافت نخواهید کرد.

جنموجی

Genmoji شبیه به Image Playground است، اما این ویژگی به شما امکان می دهد هر شکلک دلخواه خود را تولید کنید. در حال حاضر، شما محدود به کاراکترهای ایموجی تعریف شده توسط کنسرسیوم یونیکد هستید، اما با Genmoji این موضوع تغییر خواهد کرد.

ios 18 genmojiios 18 genmoji
شما می توانید انواع چیزها را طراحی کنید، درست مانند برنامه Image Playground. سگی می خواهید که پنکیک بخورد؟ مشکلی نیست تمساح اسکیت بورد؟ ویژگی Genmoji قادر به ایجاد آن خواهد بود. همانند Image Playground، می‌توانید Genmoji را بر اساس عکس‌های دوستان خود قرار دهید. Genmoji که شما ایجاد می کنید می تواند درست مانند emoji استفاده شود، اما افرادی که آنها را برایشان ارسال می کنید باید iOS 18 داشته باشند تا Genmoji به درستی نمایش داده شود.

عصای تصویر

Image Wand یک ویژگی مبتنی بر Image Playground است که به برنامه Notes می آید. می توانید از آن برای درج تصاویر در یادداشت های خود بر اساس زمینه استفاده کنید. در iPad، می‌توانید یک گرافیک خام ترسیم کنید و از Image Wand چیزی زیبا برای همراهی یادداشت‌هایتان بسازید.

عصای تصویری هوش سیبعصای تصویری هوش سیب

اطلاعیه های اولویت دار

اعلان‌های اولویت‌دار در بالای پشته اعلان‌های شما نشان داده می‌شوند، بنابراین می‌توانید ابتدا به مهم‌ترین چیزها برسید.

ایمیل

در اپلیکیشن Mail، اپل قابلیتی را اضافه می‌کند که پیام‌های دریافتی شما را به‌طور خودکار در دسته‌هایی دسته‌بندی می‌کند تا مدیریت بهتری بر مواردی مانند خبرنامه‌ها و خرید ایمیل‌ها داشته باشد.

دسته بندی ایمیل iOS 18دسته بندی ایمیل iOS 18

سیری

برخی از به‌روزرسانی‌های اولیه سیری در iOS 18.1 ارائه می‌شوند، مانند درخشش جدید سیری که لبه‌های نمایشگر را در بر می‌گیرد، اما بسیاری از عملکردهای پیشرفته‌تر تا بعداً در دسترس نیستند.

اپل در حال کار بر روی آگاهی روی صفحه، زمینه شخصی، و توانایی انجام اقدامات بیشتر در داخل و بین برنامه‌ها است.

آگاهی روی صفحه به Siri اجازه می‌دهد وقتی چیزی در مورد آنچه روی صفحه نمایش شما می‌پرسید، اقداماتی انجام دهد. اگر به عکسی نگاه می‌کنید و می‌خواهید آن را به دوست خود اریک ارسال کنید، می‌توانید به سیری بگویید «این عکس را برای اریک بفرست» و سیری متوجه می‌شود و این کار را انجام می‌دهد.

زمینه شخصی به Siri اجازه می‌دهد تا با داده‌های شخصی شما مانند ایمیل‌ها و پیام‌ها، کارهای بیشتری انجام دهد. این یک ویژگی روی دستگاه است و به Siri اجازه می‌دهد درباره شما، چه کسی در حال برقراری ارتباط هستید و چگونه از دستگاه خود استفاده می‌کنید، اطلاعات بیشتری کسب کند. زمینه شخصی به شما امکان می دهد کارهایی مانند درخواست از سیری برای یافتن یک پیام خاص یا یادآوری هنگام گرفتن عکسی که به دنبال آن هستید را انجام دهید.

گزینه Siri برای انجام اقدامات بیشتر در داخل و بین برنامه‌ها، توانایی‌های Siri را به شدت بهبود می‌بخشد. می‌توانید فایل‌ها را از یک برنامه به برنامه دیگر منتقل کنید و عملکردهای برنامه را با Siri کنترل کنید که قبلاً هرگز نتوانسته‌اید. این در برنامه های شخص ثالث و همچنین برنامه های خود اپل کار می کند.

ادغام ChatGPT

اپل در حال اضافه کردن ویژگی است که به Siri اجازه می دهد تا پرس و جوهای پیچیده را به ChatGPT OpenAI باز کند، اما این ویژگی در iOS 18.1 در دسترس نخواهد بود.

زبان های اضافی

Apple Intelligence از هم اکنون فقط به زبان انگلیسی ایالات متحده در دسترس است، اما پشتیبانی از زبان های اضافی در آینده ارائه خواهد شد.

چه زمانی باید منتظر ویژگی‌های هوشمند بیشتر اپل باشیم

ویژگی های بیشتر Apple Intelligence در iOS 18.2، iOS 18.3 و iOS 18.4 ارائه خواهد شد.

ما قبل از پایان سال 2024 iOS 18.2 را دریافت خواهیم کرد و انتظار می‌رود که شامل Image Playground، Genmoji و ChatGPT Siri باشد.

در ژانویه یا بیشتر، ما iOS 18.3 را دریافت خواهیم کرد که به طور بالقوه می تواند ویژگی های جدید سیری داشته باشد.

iOS 18.4 که تا حدود مارس 2025 پیش بینی نمی شود، بخش عمده ای از ویژگی های Apple Intelligence Siri را خواهد داشت. همچنین انتظار داریم اپل در سال 2025 از زبان های دیگر پشتیبانی کند.

تاریخ راه اندازی iOS 18.1

انتظار می‌رود که iOS 18.1 در روز دوشنبه، 28 اکتبر منتشر شود. اپل قصد دارد Apple Intelligence را در ظرفیت بتا منتشر کند و مجموعه ویژگی‌ها به مرور زمان اصلاح می‌شوند.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا