بررسی تخصصی

داستان های برتر: تاریخ انتشار iOS 18.1، مک های جدید ورودی و موارد دیگر

همه چیز برای یک هفته بزرگ هالووین برای اپل رو به بهبود است، طبق گزارش ها، به روز رسانی های بعدی سیستم عامل این شرکت در اوایل هفته و راه اندازی سخت افزار چند روز بعد ارائه می شود.

داستان های برتر: تاریخ انتشار iOS 18.1، مک های جدید ورودی و موارد دیگر
پیش از عرضه‌های سخت‌افزاری، اخیراً شاهد چیزی بودیم که به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین فاش‌های فیزیکی محصولات در سال‌های اخیر بوده است، در حالی که برخی از ویژگی‌های جدید در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اخیر اپل به دلیل کاربرد آن‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند، بنابراین در زیر برای همه بخوانید. جزئیات در مورد این داستان ها و بیشتر!

اپل قصد دارد iOS 18.1 را با Apple Intelligence در 28 اکتبر منتشر کند

iOS 18.1 از قبل از انتشار iOS 18.0 در حال آزمایش بتا بوده است، زیرا اپل سخت در حال کار بر روی اصلاح اولین ویژگی های Apple Intelligence است که در به روز رسانی گنجانده می شود، و به نظر می رسد اکنون تاریخ انتشار iOS 18.1 و به روز رسانی های مرتبط را داریم. : دوشنبه 28 مهر.

iOS 18 عمومیiOS 18 عمومی
ویژگی‌های Apple Intelligence به تدریج عرضه می‌شوند، بنابراین حتماً مرور کلی ما را از همه چیزهایی که انتظار داریم برای Apple Intelligence در iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 ببینیم، به‌علاوه نگاهی به ویژگی‌های Apple Intelligence در آینده بررسی کنید. در به روز رسانی های بعدی وارد خواهد شد.

اپل احتمالا با بدترین نشت پس از رها شدن آیفون 4 در یک نوار مواجه است

طی یکی دو هفته گذشته، ادعاهای فزاینده‌ای مبنی بر لو رفتن واحدهای مک‌بوک پرو آینده M4 وجود داشته است، و علیرغم اینکه جعبه تصویر زمینه مشابه مدل‌های فعلی را نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که این واحدهای فاش شده قانونی باشند.

ویدیوی نشت ادعایی مک بوک پرو M4ویدیوی نشت ادعایی مک بوک پرو M4
به دنبال عکس‌های تار اولیه از جعبه ادعا شده برای یکی از ماشین‌ها، یک کانال روسی یوتیوب ویدیوی جعبه‌گشایی را برای M4 MacBook Pro به اشتراک گذاشته است که تعدادی از مشخصات بهبود یافته را در مقایسه با مدل فعلی مبتنی بر M3 نشان می‌دهد. جدا از سرعت‌های سریع‌تر ظاهری، بهبود رم و پورت، و گزینه رنگ Space Black که احتمالاً به نسخه پایه M4 دستگاه می‌رسد، به نظر می‌رسد که دستگاه برای اولین بار علاوه بر نمایشگر داخلی، از دو نمایشگر خارجی نیز پشتیبانی می‌کند. یک تراشه پایه سری M

Gurman: اپل اولین مک های M4 و احتمالاً iPad Mini 7 را در 1 نوامبر عرضه می کند

بنابراین چه زمانی می توان انتظار داشت که M4 MacBook Pro و سایر سخت افزارهای جدید راه اندازی شوند؟ بلومبرگمارک گورمن می گوید حداقل برخی از محصولات شایعه شده قرار است در روز جمعه، 1 نوامبر، احتمالاً پس از معرفی اوایل آن هفته، عرضه شوند.

M4 Real Feature RedM4 Real Feature Red
علاوه بر طیف کاملی از مدل‌های مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی که با تراشه‌های M4، M4 Pro و M4 Max پیکربندی شده‌اند، ما همچنین منتظر یک مک مینی بازطراحی شده با گزینه‌های تراشه‌های M4 و M4 Pro، M4 iMac هستیم. و یک آی‌پد مینی نسل هفتم، اگرچه تأیید نشده است که آیا همه اینها به طور همزمان در 1 نوامبر در دسترس خواهند بود.

کاربران اپل واچ گزارش داده اند که برنامه Vitals بیماری را قبل از ظاهر شدن علائم تشخیص می دهد

یک برنامه جدید Vitals در watchOS 11 وجود دارد که برخی از کاربران را با توانایی خود در تشخیص احتمالی بیماری ها تا چند روز قبل از ظاهر شدن علائم قابل توجه تحت تاثیر قرار می دهد.

ساعت 11 ویتالساعت 11 ویتال
برنامه Vitals تعدادی از معیارهای کلیدی سلامتی را که در طول خواب اندازه‌گیری می‌شوند گرد هم می‌آورد و می‌تواند زمانی که یک یا چند مورد از این قرائت‌ها در مقایسه با محدوده‌های معمولی شما پرت هستند، اطلاع دهد که می‌تواند نشانه‌ای از بیمار شدن شما باشد.

همه بیماری‌ها را تشخیص نمی‌دهد و قادر به تشخیص یا درمان بیماری‌های خاصی نیست، اما به نظر می‌رسد در برخی موارد می‌تواند هشداری ارائه کند تا به کاربران کمک کند تا از تغییرات در سلامت خود آگاه‌تر شوند.

iOS 18: ارسال پیام بدون اتصال Wi-Fi یا سلولی

با یک جفت طوفان بزرگ که در هفته های اخیر جنوب شرقی ایالات متحده را درنوردیده است، خطوط برق و سرویس تلفن همراه را از بین برده است، ویژگی جدید iOS 18 توجه ویژه ای به خود جلب کرده است: پیام ها از طریق ماهواره.

پیام های iOS 18 از طریق ماهوارهپیام های iOS 18 از طریق ماهواره
در حالی که آیفون 14 و مدل‌های جدیدتر قبلاً می‌توانستند از مزایای SOS اضطراری و کمک‌های کنار جاده‌ای از طریق ماهواره استفاده کنند، iOS 18 این قابلیت‌های ماهواره‌ای را گسترش می‌دهد تا پیام‌های استاندارد iMessages و SMS را در بر بگیرد و راهی برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده حتی در شرایط سنتی ارائه دهد. شبکه ها در دسترس نیستند

اپل می‌گوید مدل‌های نهایی iPod Nano و iPod Shuffle اکنون منسوخ شده‌اند

اپل آخرین مدل‌های iPod nano و iPod shuffle را در سال 2017 متوقف کرد، و این بدان معناست که اپل اکنون آنها را منسوخ و در نتیجه برای تعمیر در فروشگاه‌های اپل و ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل غیرقابل چشم پوشی می‌داند.

ویژگی ipod nano 2015ویژگی ipod nano 2015
هم آی‌پاد شافل و هم آی‌پاد نانو در سال 2005 به‌عنوان پخش‌کننده‌های موسیقی کوچک‌تر و ارزان‌تر در خط تولید آی‌پاد اپل معرفی شدند و هر دو شاهد تحولات قابل توجهی در طول عمرشان بودند و مدل‌های نهایی در اواسط سال 2015 معرفی شدند و دو سال بعد متوقف شدند.

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

بنابراین اگر می‌خواهید داستان‌های برتر مانند خلاصه بالا را هر هفته به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید، در خبرنامه ما مشترک شوید!

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا