بررسی تخصصی

گورمن: راه اندازی M4 Mac در هفته آینده است

تنها چند ساعت پس از این ادعا که اولین مک‌های مجهز به تراشه‌های M4 «خیلی زود» راه‌اندازی می‌شوند. بلومبرگمارک گورمن یک بازه زمانی کمی مشخص‌تر را دنبال کرده است. او در آخرین پست خود در شبکه های اجتماعی امروز، گفت که “راه اندازی M4 Mac” در برنامه اپل برای هفته آینده است، اما او به روز خاصی اشاره نکرد.

گورمن: راه اندازی M4 Mac در هفته آینده استمفهومی از طرح یک مک مینی کوچکتر با درگاه های USB-C در جلو

او در پستی نوشت: «هفته شلوغ برای اپل در هفته آینده: Apple Intelligence در دوشنبه، سپس M4 Mac راه اندازی شد، سپس نتایج درآمد در روز پنجشنبه.

در یکی دیگر از پست های رسانه اجتماعی امروز، گورمن گفت که اپل روزنامه نگاران و تولیدکنندگان محتوا را به یک تجربه عملی در لس آنجلس در چهارشنبه آینده دعوت می کند و او معتقد است که این بدان معناست که مک های جدید باید قبل از آن معرفی شوند.

در تغییر دیگری، سانی دیکسون افشاگر امروز ادعا کرد که شنیده است که مک مینی جدید با پنج پورت USB-C ممکن است در این هفته عرضه شود. دیکسون از طریق کیس‌های لو رفته و مدل‌های ساختگی جزئیات دقیقی درباره محصولات آینده اپل فاش کرده است، اما برخی از ادعاهای مربوط به سخت‌افزار او نادرست هستند.

در هر صورت، به نظر می رسد اپل بر اساس آخرین ادعاها، حداکثر تا یک هفته دیگر اولین مک های مجهز به تراشه های M4 را معرفی خواهد کرد. هنوز کاملاً مشخص نیست که آیا این اطلاعیه ها بخشی از یک رویداد آنلاین خواهد بود، مانند رویداد “سریع ترسناک” در 30 اکتبر سال گذشته، یا اینکه محصولات تنها در بیانیه های مطبوعاتی در وب سایت Apple Newsroom اعلام خواهند شد. هنوز در ماه اکتبر زمان باقی مانده است تا اپل از رسانه ها برای تماشای یک رویداد آنلاین دعوت کند، اما پنجره آن به تدریج در حال بسته شدن است. خواهیم دید!

در اینجا همه چیزهایی است که اپل احتمالا در روزهای آینده اعلام خواهد کرد:

  • یک مک بوک پرو 14 اینچی سطح پایه با تراشه M4 و یک پورت Thunderbolt اضافی در مقایسه با مدل فعلی
  • مدل‌های مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی با گزینه‌های تراشه‌های M4 Pro و M4 Max
  • آی مک به روز شده با تراشه M4
  • مک مینی جدید با طراحی کوچکتر شبیه Apple TV، دو درگاه USB-C در جلو و گزینه های تراشه M4 و M4 Pro
  • نسخه‌های USB-C لوازم جانبی Magic Mouse، Magic Trackpad و Magic Keyboard

ظاهراً مک بوک پرو 14 اینچی ابتدایی با تراشه M4 در اوایل این ماه در چند ویدیوی جعبه گشایی لو رفت و در آن ویدیوها نشان داده شد که مدل نوامبر 2024 است. اگر ویدیوها قانونی باشند، به این معنی است که اولین مک‌های مجهز به تراشه‌های M4 ممکن است تا ماه آینده به دست مشتریان نرسند، حتی اگر ظرف یک هفته آینده یا بیشتر معرفی شوند.

خلاصه های مرتبط: iMac، MacBook Pro، Mac mini
برچسب‌ها: مارک گورمن، سانی دیکسون
راهنمای خرید: iMac (نخرید)، MacBook Pro 14 و 16 اینچی (نخرید)، Mac Mini (نخرید)
انجمن های مرتبط: iMac، MacBook Pro، Mac mini

این مقاله با عنوان “Gurman: “M4 Mac Launch” “هفته آینده” است” اولین بار در MacRumors.com ظاهر شد.

در مورد این مقاله در انجمن های ما بحث کنید

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا