بررسی تخصصی

iPod Touch در برخی از تنظیمات پس از توقف «فروخته شده است».

تنها یک روز پس از اینکه اپل اعلام کرد تولید آی‌پاد تاچ را متوقف می‌کند، پخش‌کننده موسیقی قابل حمل اکنون در برخی از تنظیمات در فروشگاه آنلاین اپل در ایالات متحده به‌عنوان «فروخته شده» فهرست شده است.

رنگ های آی پاد لمسی
به عنوان مثال، آی پاد تاچ را دیگر نمی توان با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی در هر رنگی در Apple.com در ایالات متحده سفارش داد و مدل (PRODUCT)RED با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز به عنوان «فروخته شده» در این کشور فهرست شده است. ممکن است سهام در روزهای آینده نوسان داشته باشد، اما واضح است که موجودی iPod touch باقی مانده اپل به سرعت در حال اتمام است.

آی پاد که اولین بار در اکتبر 2001 معرفی شد، یکی از نمادین ترین محصولات اپل است، اما با توجه به طیف گسترده ای از محصولات اپل که می توانند موسیقی پخش کنند، از جمله iPhone، iPad، Apple Watch، HomePod mini و غیره، توقف کار اجتناب ناپذیر شد.

گرگ جوسویاک، مدیر بازاریابی اپل، روز سه‌شنبه گفت: «امروز روح آی‌پاد زنده است». ما یک تجربه موسیقی باورنکردنی را در تمام محصولات خود، از آیفون گرفته تا اپل واچ تا هوم پاد مینی، و در مک، آی پد و اپل تی‌وی، ادغام کرده‌ایم. و Apple Music کیفیت صدای پیشرو در صنعت را با پشتیبانی از صدای فضایی ارائه می‌کند. – هیچ راهی بهتر برای لذت بردن، کشف و تجربه موسیقی وجود ندارد.”

در حالی که موجودی فروشگاه آنلاین اپل رو به اتمام است، آی پاد تاچ ممکن است همچنان در مکان‌های انتخابی فروشگاه اپل و در نمایندگی‌های مجاز اپل تا زمان اتمام موجودی پیدا شود. آی پاد تاچ نسل هفتم در ماه می 2019 عرضه شد و دارای صفحه نمایش 4 اینچی رتینا، تراشه A10 و دکمه کلاسیک Home بدون Touch ID است.

زمانی که آی‌پاد تاچ به‌طور کامل فروخته شد، اپل دیگر هیچ آی‌پادی را نمی‌فروشد و این پایان یک عصر است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا