بررسی تخصصی

آپدیت Adobe Lightroom 5.4 قابلیت ویرایش ویدیو، تنظیمات پیش‌تنظیمی جدید و گزینه‌های ماسک را اضافه می‌کند.

Adobe امروز اپلیکیشن های لایت روم خود را برای مک و iOS به روز کرد و مجموعه ای از ویژگی های جدید ویرایش تصویر و همچنین امکان ویرایش ویدئو را برای اولین بار به ارمغان آورد.

لایت روم ویرایش ویدیو
با انتشار نسخه 5.4 برای مک و 7.4 برای iOS، لایت روم اکنون به شما امکان می دهد ویدیوها را با استفاده از همان کنترل هایی که برای عکس ها استفاده می شود ویرایش کنید. می‌توانید ویدیوها را کوتاه کنید، رنگ و نوردهی را تنظیم کنید، و از پیش تنظیمات بهینه‌شده برای ویدیو استفاده کنید.

در همین حال، Adobe یک کلاس جدید از پیش تنظیم های تطبیقی ​​مبتنی بر هوش مصنوعی اضافه کرده است که به شما امکان می دهد با یک کلیک ویرایش های آسمان یا سوژه را در عکس ها انجام دهید، در حالی که یک لغزنده مقدار از پیش تعیین شده جدید به شما توانایی کنترل شدت یک پیش تنظیم را می دهد.

مقایسه نمای لایت روم


در جای دیگر، یک ویژگی جدید حذف قرمزی چشم وجود دارد که به طور خودکار قرمزی چشم ها را با یک کلیک پیدا کرده و حذف می کند، و نمای مقایسه جدید به شما امکان می دهد عکس ها را در کنار هم مقایسه کنید.

همچنین بیش از 50 پیش تنظیم ممتاز جدید و دست ساز وجود دارد که برای فیلم ها، پرتره ها و عکس های کنسرت زنده طراحی شده اند، و بخش Discover مبتنی بر جامعه اکنون قابل جستجو است و به شما امکان می دهد موضوعات مورد علاقه و همچنین عکاسانی را که می خواهید پیدا کنید. پيگيري كردن.

لایت روم جستجو را کشف کنید


همچنین در این نسخه یک گزینه Invert Mask جدید است که به شما امکان می دهد ماسک ها را در هر دو سطح گروه و کامپوننت معکوس کنید و همچنین اکنون می توانید Duplicate & Invert masks را انتخاب کنید.

علاوه بر این، ماسک‌های Select Sky و Select Subject AI را می‌توان در عکس‌های دیگر کپی و جایگذاری کرد و به‌طور خودکار دوباره محاسبه می‌شوند، بنابراین نیازی به اعمال دستی ماسک‌های جدید روی هر عکس نیست.

Lightroom برای Mac از طریق برنامه Creative Cloud 1TB Lightroom Adobe با قیمت 9.99 دلار در ماه یا از طریق برنامه های 20GB و 1TB Photography آن در دسترس است که فتوشاپ و Lightroom را با هم ترکیب می کنند و به ترتیب 9.99 دلار و 19.99 دلار در ماه هزینه دارند.

لایت روم برای آیفون و آیپد را می توان به صورت رایگان از اپ استور دانلود کرد و شامل چندین گزینه اشتراک فضای ذخیره سازی ممتاز درون برنامه ای است که از 1.99 دلار در ماه برای 40 گیگابایت شروع می شود.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا