بررسی تخصصی

داستان های برتر: سفارشات مک بوک ایر M2، iOS 16 بتا 3 و موارد دیگر

مک بوک ایر کاملاً اصلاح شده اپل اینجاست! مطابق با گزارش ما از اواخر ژوئن، اپل اکنون شروع به دریافت سفارشات برای نوت بوک جدید قبل از عرضه در هفته آینده کرده است.

داستان های برتر 9 ژوئیه 2022
این هفته همچنین شاهد انتشار سومین مجموعه بتای توسعه‌دهندگان برای iOS 16، macOS Ventura و سایر به‌روزرسانی‌های آتی بودیم، و ما انتظار داریم نسخه‌های بتا عمومی هفته آینده عرضه شوند. در نهایت، ما همچنان به شنیدن شایعات در مورد خط لوله محصولات اپل برای آیفون و اپل واچ ادامه می دهیم، بنابراین برای جزئیات بیشتر در مورد همه این داستان ها، در ادامه مطلب بخوانید!

اپل اکنون پیش‌سفارش‌های مک‌بوک ایر جدید با تراشه M2 را می‌پذیرد

اپل در روز جمعه پس از اعلام تاریخ در اوایل هفته برای تایید گزارش انحصاری ما در ماه گذشته، پذیرش سفارشات مک بوک ایر جدید مجهز به تراشه M2 را آغاز کرد. اولین تحویل به مشتریان و در دسترس بودن در فروشگاه یک هفته بعد در روز جمعه، 15 ژوئیه آغاز خواهد شد، اما در دسترس بودن روز عرضه در حال حاضر شروع به کاهش کرده است.

M2 MacBook Air 2022 Feature0013


مک بوک ایر جدید با صفحه نمایش 13.6 اینچی کمی بزرگتر، بریدگی، لبه های صاف تر و گزینه های رنگی جدید بازطراحی شده است. این نوت بوک دارای شارژ MagSafe، دوربین 1080p ارتقا یافته، دو پورت Thunderbolt 3 و موارد دیگر است.

iOS 16 Beta 3 منتشر شد: در اینجا چه چیزی جدید است

اپل این هفته بتای سوم iOS 16، iPadOS 16، macOS Ventura، watchOS 9 و tvOS 16 را منتشر کرد و تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید در سراسر پلتفرم ها اضافه شده است.

ویژگی صفحه قفل ios 16 2


ما همه چیزهای جدید را در آخرین نسخه بتای iOS 16 برای آیفون باز کرده ایم، از جمله حالت قفل جدید که امنیت “فوق العاده” را برای افراد برجسته که توسط نرم افزارهای جاسوسی حمایت شده دولت هدف قرار می گیرند، ارائه می دهد، یک تصویر زمینه جدید دلقک ماهی با الهام از آیفون اصلی، Lock. تغییرات صفحه نمایش و موارد دیگر.

اپل همچنین دو ویژگی جدید را در آخرین نسخه‌های بتا فعال کرده است: iCloud Shared Photo Library و AFib History.

اپل حالت قفل جدید را در iOS 16 با سطح امنیتی «افراطی» اعلام کرد

اپل جزئیات بیشتری در مورد حالت قفل جدید فعال شده در نسخه بتای سوم iOS 16، iPadOS 16 و macOS Ventura در این هفته به اشتراک گذاشت.

ویژگی حالت قفل


حالت قفل در برنامه تنظیمات در بخش حریم خصوصی و امنیت یافت می شود. زمانی که اپل فعال شد، گفت که این ویژگی اختیاری با محدود کردن یا غیرفعال کردن دقیق عملکرد ویژگی‌ها، برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها مانند Safari، Messages و FaceTime، سطح امنیتی «بسیار» را فراهم می‌کند.

پشتیبانی از iCloud Shared Photo Library در جدیدترین iOS 16 و macOS Ventura Beta اضافه شده است

ویژگی جدید iCloud Shared Photo Library که اپل در WWDC پیش‌نمایش کرد، در سومین نسخه بتا iOS 16 و macOS Ventura این هفته فعال شده است.

کتابخانه عکس مشترک icloud


کتابخانه عکس اشتراک‌گذاری‌شده iCloud طوری طراحی شده است که اشتراک‌گذاری عکس‌ها را با اعضای خانواده یا دوستانتان آسان‌تر می‌کند. این ویژگی به شما و حداکثر پنج نفر دیگر اجازه می‌دهد عکس‌ها را در یک کتابخانه مشترک که در چندین دستگاه از طریق iCloud قابل دسترسی است اضافه، ویرایش یا حذف کنید.

اپل واچ سری 8 ممکن است تب را تشخیص دهد

مدل‌های اپل واچ سری 8 که اواخر امسال عرضه می‌شوند، می‌توانند تشخیص دهند که آیا تب دارید، در صورتی که این ویژگی آزمایش نهایی را پشت سر بگذارد. بلومبرگمارک گورمن در آخرین نسخه خبرنامه خود گفت.

ویژگی آنچه می دانیم اپل واچ سری 8


همچنین انتظار می‌رود که تشخیص تب یکی از ویژگی‌های نسخه جدید «محکم» اپل واچ سری 8 باشد که شایعه شده است دارای بدنه فلزی قوی، صفحه نمایش بزرگ‌تر و مقاوم‌تر در برابر شکستن و باتری بزرگ‌تر است.

جدیدترین تراشه‌های اپل برای مدل‌های حرفه‌ای آیفون 15 و فراتر از آن منحصر به فرد باقی می‌مانند

در ماه مارس، تحلیلگر Ming-Chi Kuo ادعا کرد که تنها مدل‌های آیفون 14 پرو با آخرین تراشه A16 اپل در سال جاری ارتقا خواهند یافت و مدل‌های استاندارد آیفون 14 از تراشه A15 استفاده می‌کنند.

ویژگی لاین آپ آیفون 14 پرو بنفش


مشخص نبود که آیا این یک تغییر یکباره به دلیل کمبود مداوم تراشه خواهد بود یا خیر، اما Kuo اکنون ادعا کرده است که روند دریافت آخرین تراشه اپل تنها در مدل های Pro با سری آیفون 15 و فراتر از آن ادامه خواهد داشت.

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

بنابراین اگر می‌خواهید داستان‌های برتر مانند خلاصه بالا را هر هفته به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید، مشترک شدن در خبرنامه ما!

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا