بررسی تخصصی

نمایش MacRumors: راس یانگ درباره شایعات مهم iPad و Mac برای سال 2023 و بعد از آن صحبت می کند

راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش، این هفته در پادکست The MacRumors Show به ما می‌پیوندد تا در مورد برخی از بزرگ‌ترین افشاگری‌های خود درباره برنامه‌های اپل برای سال آینده و بعد از آن صحبت کند.

راس یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Display Supply Chain Consultants (DSCC)، یک شرکت پیشرو در تحقیقات بازار نمایشگر است و در سراسر زنجیره تامین نمایشگر کار کرده است. راس یکی از منابع برتر اطلاعات در مورد برنامه‌های اپل است و تأثیر زیادی بر فضای شایعات دارد، زیرا اطلاعات دقیق زیادی در مورد دستگاه‌های آینده اپل نشان داده است. برخی از شایعات راس که به درستی منتشر شده است را در زیر ببینید:

راس با نگاه به پیش بینی های آینده معتقد است:

او همچنین در مورد بعید بودن اپل مینی ۷ از نمایشگر ProMotion اظهار داشته است و نسبت به عرضه مک بوک ۱۲ اینچی جدید اپل ابراز تردید کرده است.

در این قسمت، نگاهی داریم به برخی از بزرگ‌ترین افشاگری‌ها و شایعات راس در سال آینده، از جمله جزئیات برنامه‌های اپل برای مدل‌های بزرگ‌تر اپل واچ، آی‌پد و مک‌بوک ایر. ما همچنین به بررسی شایعات صفحه نمایش خارجی mini-LED و همچنین پیشرفت طولانی مدت به سمت فناوری زیر نمایشگر و تاشوهای اپل می پردازیم.

راس به ما اطلاعاتی درباره پیشینه، کار و رابطه جذاب خود با اپل در طول سال‌ها ارائه می‌دهد. او همچنین توضیح می‌دهد که DSCC چگونه کار می‌کند و دقیقاً چگونه اطلاعات دقیقی در مورد آنچه اپل قصد انجام آن را دارد به دست می‌آورد.

از طریق Apple Podcasts، Spotify، Overcast، Pocket Casts، Castro، Google Podcasts به نمایش MacRumors گوش دهید یا با کپی کردن فید RSS ما مستقیماً در پخش کننده پادکست خود مشترک شوید. همچنین می توانید نسخه ویدیویی پادکست را در کانال یوتیوب ما تماشا کنید. اگر تا به حال به آخرین قسمت نمایش MacRumors گوش نداده‌اید، حتماً با سام کوهل درباره بازگشت هوم پاد و تلویزیون جدید اپل صحبت کنید.

برای قسمت‌های بیشتر، در نمایش MacRumors مشترک شوید، جایی که در اینجا برخی از اخبار موضوعی را مورد بحث قرار می‌دهیم MacRumors، اغلب مهمانان هیجان انگیزی مانند سام کهل، ایان زلبو، جان رتینگر، رنه ریچی، آندرو ادواردز، جان پروسر، و مارک گورمن به آنها می پیوندند. به یاد داشته باشید که نمایش را رتبه بندی و مرور کنید، و به ما بگویید که دوست دارید پادکست در آینده چه موضوعاتی را پوشش دهد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا