بررسی تخصصی

اپل آیفون 12 پرو را بازسازی می کند که از 759 دلار شروع می شود

اپل امروز برای اولین بار از اوایل آوریل، موجودی مدل‌های بازسازی‌شده آیفون 12 پرو را در ایالات متحده دوباره پر کرد. انواع مختلفی از ظرفیت های ذخیره سازی و گزینه های رنگی برای انتخاب در دسترس هستند که قیمت آنها از 759 دلار شروع می شود.

رنگ های ویدیویی آیفون 12 پرو
فروشگاه آنلاین مرمت شده اپل در حال حاضر مدل های بازسازی شده آیفون 12 پرو را با 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی با گزینه های رنگ طلایی، نقره ای، گرافیت و آبی اقیانوس آرام در دسترس دارد. سفارش‌هایی که امروز ثبت می‌شوند برای تحویل در اوایل هفته آینده تخمین زده می‌شوند، و تحویل در فروشگاه نیز در مکان‌های منتخب فروشگاه اپل یک گزینه است.

زمانی که آیفون 12 پرو برای اولین بار در اکتبر 2020 عرضه شد، قیمت آن از 999 دلار شروع شد، به این معنی که قیمت بازسازی شده حدود 15 درصد تخفیف دارد. اپل با عرضه آیفون 13 پرو در سال گذشته، فروش آیفون 12 پرو جدید را متوقف کرد.

مدل‌های بازسازی‌شده آیفون 12 پرو همگی آنلاک و بدون سیم‌کارت هستند. همه آیفون‌های بازسازی‌شده با باتری جدید، یک پوسته بیرونی جدید و یک جعبه سفید جدید که شامل تمام دفترچه‌های راهنما و کابل USB-C به لایتنینگ است، عرضه می‌شوند. همه آیفون‌های بازسازی‌شده تحت ضمانت استاندارد یک ساله اپل هستند و واجد شرایط پوشش AppleCare+ هستند.

اپل می‌گوید آیفون‌های بازسازی‌شده آن کاملاً آزمایش و تمیز شده‌اند و از نظر ما، تقریباً از آیفون‌های جدید قابل تشخیص نیستند. یکی از تنها تفاوت‌های قابل‌توجه با آیفون بازسازی‌شده تایید شده این است که در یک جعبه ساده‌تر عرضه می‌شود.

ویژگی های کلیدی جدید آیفون 12 پرو در مقایسه با آیفون 11 پرو شامل طراحی جدید با لبه های صاف، تراشه A14 Bionic، پشتیبانی از 5G، MagSafe، دوام بهبود یافته با پوشش جلویی سپر سرامیکی، اسکنر LiDAR و بهبود دوربین است.

اپل هنوز شروع به فروش مدل‌های بازسازی شده آیفون 12 پرو مکس تایید شده از طریق فروشگاه ایالات متحده نکرده است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا