بررسی تخصصی

نگاهی به گذشته به رویدادهای حضوری آیفون در آستانه رونمایی از آیفون 14 “Far Out”

برای اولین بار از سال 2019، اپل میزبان رویدادی حضوری برای معرفی جدیدترین آیفون های خود در روز چهارشنبه، 7 سپتامبر، در تئاتر استیو جابز در اپل پارک خواهد بود. در حالی که انتظار می‌رود این رویداد عمدتاً دیجیتالی با مولفه حضوری باقی بماند، این اولین بار در سه سال گذشته است که اپل رویدادی را در سالن استیو جابز برگزار می‌کند و اولین معرفی حضوری آیفون از زمان آیفون 11 است.

ویژگی Apple Event Far Out
رویداد سالانه آیفون پاییز اپل یکی از مورد انتظارترین رویدادهای سالانه این شرکت است. در این رویداد سالانه، اپل آخرین نوآوری های خود را در آیفون، اپل واچ و سایر محصولات و خدمات به نمایش می گذارد. با توجه به بحران جهانی بهداشت، رویدادی که قبلاً یک رویداد کاملاً حضوری در اپل پارک بود به دیجیتال تبدیل شد و ویدیوهای از پیش ضبط شده به صورت زنده به صورت آنلاین پخش می‌شد.

برای رویداد آینده “Far Out”، ما هنوز نمی دانیم که اپل از چه فرمتی استفاده خواهد کرد. با حضور حضوری کمی در تئاتر استیو جابز، اپل می‌تواند یک نمایش زنده با برخی از قسمت‌های از پیش ضبط شده داشته باشد. در هر صورت، افرادی که در این مراسم حضور دارند، از مزیت اضافه دسترسی به موقع به محصولات جدید برخوردار خواهند بود. صرف نظر از فرمت خاص، رویداد آینده تا حدودی تاریخی باقی می ماند. بنابراین ما فکر کردیم که نگاه کردن به پنج رویداد حضوری اخیر اپل قبل از اجرای فرمت دیجیتال جدید جالب خواهد بود.

فقط با نوآوری

f1568133264


آخرین رویداد کاملاً حضوری اپل، معرفی آیفون 11 در روز سه‌شنبه، 10 سپتامبر 2019 بود. در این رویداد، اپل آیفون 11، آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس، اپل واچ سری 5، یک 10.2 اینچی جدید را معرفی کرد. iPad و به‌روزرسانی‌های سرویس‌هایی مانند Apple Arcade. آن رویداد و همه اعلامیه های آن را در اینجا دوباره زنده کنید.

کد بنویس ذهن ها را منفجر کنید.

wwdc 2019 13


در حالی که WWDC 2022 جمعیت حضوری داشت، اما هنوز یک رویداد از پیش ضبط شده بدون ارائه دهنده حضوری برای نمایش آخرین ساخته های اپل بود. آخرین WWDC حضوری در سال 2019 بود، یکی از پرجمعیت ترین سخنرانی های WWDC اخیر. در جریان WWDC 2019، اپل نه تنها iOS 13، iPadOS 13، macOS Catalina و موارد دیگر را به نمایش گذاشت، بلکه Mac Pro و Pro Display XDR را نیز معرفی کرد.

موقع نمایش.

مهمانان رویداد اصلی اپل به تئاتر استیو جابز 03252019 big 1 وارد شدند


چند ماه قبل از WWDC در سال 2019، اپل یک رویداد خدمات محور در 27 مارس 2019 در اپل پارک و در تئاتر استیو جابز برگزار کرد. در این رویداد، اپل طیف گسترده ای از خدمات جدید از جمله Apple Arcade، Apple TV+، Apple Card و Apple News+ را معرفی کرد.

این رویداد در مقایسه با رویدادهای معمولی اپل با توجه به عدم اعلام سخت افزار برای مصرف کنندگان جریان اصلی کمتری داشت. با این حال، این یک نقطه عطف حیاتی برای اپل به حساب می‌آید، زیرا در جهت تبدیل شدن به یک شرکت خدماتی فراتر از سخت‌افزار و نرم‌افزار است. این رویداد در تئاتر استیو جابز برای اعضای منتخب رسانه برگزار شد. پست های را بررسی کنید MacRumors’ پوشش رویداد در اینجا

چیزهای بیشتری در دست ساخت است.

رویداد اپل اکتبر 2018


رویداد اپل در 30 اکتبر 2018 که در تئاتر استیو جابز در اپل پارک برگزار نشد، شامل رونمایی از مک بوک ایر بازطراحی شده، آیپد پرو 11 اینچی و 12.9 اینچی لبه به لبه کاملاً جدید و یک مک مینی جدید بود. در آکادمی موسیقی بروکلین در شهر نیویورک. این رویداد به شدت متوجه حرفه‌ای‌های خلاق، مانند هنرمندان و نوازندگانی بود که می‌توانستند از iPad Pro جدید و نسل دوم Apple Pencil برای خلق آثار خود استفاده کنند. مک‌بوک ایر جدید که در آن زمان فاش شد، دانش‌آموزانی را نیز هدف قرار می‌دهد که به یک لپ‌تاپ سبک، نازک و توانا نیاز داشتند.

دور جمع کن

رویداد اپل در سپتامبر 2018


برای تکمیل فهرست، به رویداد اپل در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸ در سالن استیو جابز در اپل پارک نگاه می‌کنیم، جایی که اپل آیفون XS و آیفون XS مکس، اپل واچ سری ۴ و آیفون XR را معرفی کرد. این تنها دومین رویدادی بود که اپل تا به حال در تئاتر استیو جابز پس از اولین رویداد در سال 2017 برگزار کرد که شامل عرضه آیفون X بود.

نتیجه

رویدادهای حضوری در Apple Park تاریخ غنی ای دارند و در حالی که رویداد آینده اپل به نام “Far Out” احتمالاً با ارائه دهنده ها و اعلان های حضوری به حالت عادی باز نخواهد گشت، اما اولین معرفی آیفون در استیو جابز است. تئاتر در سه سال برای رویداد “Far Out” اپل بیشتر منتظر چه چیزی هستید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا