بررسی تخصصی

اپل اکنون مک بوک پرو 13 اینچی بازسازی شده را با M2 می فروشد

اپل اکنون مک بوک پرو 13 اینچی مجهز به تراشه سیلیکونی اپل M2 را در فروشگاه بازسازی شده خود برای اولین بار در ایالات متحده و کانادا به فروش می رساند.

بنر 13 اینچی مک بوک پرو 2022
در ایالات متحده، اپل مک بوک پرو 13 اینچی با ‌M2 را با 256 گیگابایت و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به ترتیب با قیمت 1169 و 1349 دلار عرضه می‌کند. MacBook Pro 13 اینچی با تراشه ‌M2 و حافظه 256 گیگابایتی معمولاً 1299 دلار قیمت دارد در حالی که قیمت 512 گیگابایتی آن 1499 دلار است. در بریتانیا، اپل مدل‌های بازسازی‌شده را با حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌کند.

مک بوک پرو 13 اینچی با تراشه سیلیکونی جدید اپل M2 در ژوئن امسال در کنار مک بوک ایر بازطراحی شده به روز شد. اپل می‌گوید نسخه جدید با تراشه M2 نسبت به مدل مجهز به M1 تا 1.4 برابر سریع‌تر و تا 6 برابر سریع‌تر از نسل قبلی مک‌بوک پرو 13 اینچی با پردازنده اینتل است.

داستان های محبوب

نقد و بررسی ویدیو: چهار روز با آیفون 14 پرو مکس

چهارشنبه 21 سپتامبر 2022، 7:49 صبح به وقت محلی توسط جولی کلاور

اپل روز جمعه مدل های جدید آیفون 14 را منتشر کرد و فیلمبردار MacRumors، دان، یکی را در روز عرضه انتخاب کرد. او از زمانی که آیفون 14 پرو مکس عرضه شد، بدون وقفه از آن استفاده می‌کند و در کانال YouTube MacRumors، افکار اولیه خود را در مورد تجربه روزانه با جدیدترین آیفون به اشتراک گذاشته است. برای ویدیوهای بیشتر در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید. نکات برجسته بررسی مینی دان…

پنج ویژگی شایعه شده برای iPad Pro جدید که ماه آینده پیش بینی می شود

چهارشنبه 21 سپتامبر 2022 ساعت 1:36 بامداد به وقت محلی توسط سامی فتحی

شایعات حاکی از آن است که اپل در ماه آینده مدل های جدید آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی را معرفی خواهد کرد. آی‌پدهای جدید اولین به‌روزرسانی سری آی‌پد پرو از آوریل 2021 خواهند بود و به‌روزرسانی کلی افزایشی خواهند بود که قابلیت‌ها و عملکردهای جدیدی را برای آی‌پد رده بالا به ارمغان می‌آورد. طبق گزارش‌ها، اپل در ماه اکتبر رویدادی را برای معرفی مدل‌های جدید iPad Pro برنامه‌ریزی می‌کند.

برخی از کاربران iOS 16 از کندی جستجوی Spotlight و تخلیه باتری شکایت دارند

چهارشنبه 21 سپتامبر 2022 ساعت 4:25 صبح به وقت محلی توسط سامی فتحی

نه روز از عرضه عمومی iOS 16 توسط اپل می گذرد و تغییرات عمده ای را در قفل صفحه، پیام ها، نقشه ها و موارد دیگر ایجاد کرده است. در روزهای پس از انتشار، برخی از کاربران با مشکلات متعددی در آیفون خود مواجه شده اند، از عملکرد کند سیستم گرفته تا تخلیه باتری. در چند روز گذشته، کاربران آیفون 14 پرو باگ های خاصی را در رابطه با جدیدترین آیفون های رده بالای اپل به اشتراک گذاشته اند.

اپلیکیشن اندروید کپی‌کننده جزیره پویا آیفون 14 پرو در پلی استور منتشر شد

پنجشنبه 22 سپتامبر 2022 ساعت 7:57 صبح به وقت محلی توسط سامی فتحی

یک نسخه کپی از جزیره دینامیک آیفون 14 پرو در قالب اپلیکیشنی به نام «dynamicSpot» در فروشگاه Google Play اندروید وارد شده است. این برنامه که هنوز در مرحله بتا است، چندین تجربه مختلف را در بالای گوشی های هوشمند به مشتریان ارائه می دهد. با توجه به برنامه، dynamicSpot در شکل فعلی خود، کنترل پخش آهنگ ها، تایمرها، وضعیت باتری و ویژگی های بیشتر را به زودی ارائه می دهد.

متا به دلیل ردیابی کاربران آیفون با وجود ویژگی های حریم خصوصی اپل شکایت کرد

پنجشنبه 22 سپتامبر 2022 ساعت 5:12 صبح به وقت محلی توسط سامی فتحی

متا با یک شکایت دسته جمعی جدید روبرو است که آن را به ردیابی و جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران آیفون متهم می کند، علیرغم ویژگی ها و سیاست های ایجاد شده توسط اپل که به منظور توقف همان نوع ردیابی است. در ماه آگوست، فاش شد که با اپلیکیشن‌های فیس‌بوک و اینستاگرام، متا می‌تواند تمام ضربه‌های کلید کاربر، ورودی‌های صفحه کلید و موارد دیگر را هنگام استفاده از مرورگر درون برنامه‌ای ردیابی کند.

مشتری خوش شانس دو روز زودتر Apple Watch Ultra جدید را دریافت می کند

چهارشنبه 21 سپتامبر 2022 ساعت 2:03 بعد از ظهر به وقت محلی توسط جولی کلاور

از آنجایی که میلیون ها دستگاه با هر بار عرضه اپل به مشتریان ارسال می شود، گهگاه فردی خوش شانس می شود و محصول جدیدی را زودتر از موعد مقرر دریافت می کند. این بار Redditor playalisticadillac یک اپل واچ Ultra را از AT&T دو روز قبل از معرفی رسمی دریافت کرد و برخی از تصاویر را در سایت رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. تصاویر شامل جعبه گشایی و مقایسه با …

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا