بررسی تخصصی

در اینجا بهترین معاملات اپل وجود دارد که هنوز می توانید قبل از پایان دسترسی اولیه Amazon Prime دریافت کنید

Amazon Prime Early Access اواخر امروز به پایان می رسد، بنابراین ما به سرعت همه بهترین معاملات اپل را که در حال حاضر هنوز در آمازون فعال هستند، جمع بندی می کنیم. حمل و نقل ممکن است کمی تاخیر داشته باشد، اما همه محصولات ذکر شده در زیر با برخی از پایین ترین قیمت هایی که تا به حال دیده ایم باقی می مانند.

ویژگی اولیه فروش دسترسی زودهنگام آخرین فرصتتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

برای مشاهده این معاملات به یک اشتراک فعال Amazon Prime نیاز دارید. میتونی به دستش بیاری یک ماه Amazon Prime به صورت رایگان هنگام ثبت نام در این هفته، و پس از آن سرویس با 14.99 دلار در ماه یا 139 دلار در سال تمدید می شود.

Apple TV 4K

قیمت‌های Apple TV 4K در طول دسترسی زودهنگام پرایم بارها در نوسان بود و به نظر می‌رسید که ثابت بماند 109.99 دلار برای مدل 32 گیگابایتی و 128.99 دلار برای مدل 64 گیگابایتی در حالی که هر دوی اینها دیروز حدود 5 دلار ارزان تر بودند، هر دو قیمت فعلی معاملات نسبتاً قابل توجهی را در Apple TV 4K با تقریباً 70 دلار تخفیف برای هر کدام نشان می دهند.

تلویزیون اپل با دسترسی اولیه

AirPods

اگرچه این بار شاهد تخفیف های زیادی در میان ایرپادها نبودیم، اما آمازون امتیازات قابل توجهی را در دو مدل ارائه کرد. AirPods 2 هنوز برای در دسترس هستند 89.99 دلار، از 129.00 دلار کاهش یافته است و AirPods Pro 2 به فروش می رسد 223.24 دلار، از 249.00 دلار کاهش یافته است. این بهترین قیمتی است که تاکنون در AirPods Pro 2 کاملاً جدید ردیابی کرده ایم.

ایرپادهای اولیه دسترسی اولیه

iPad (2021)

آمازون قیمت مدل وای فای 64 گیگابایتی را کاهش داده است 268.99 دلار، از 329.00 دلار. این یک قیمت جدید و کم سابقه در iPad 10.2 اینچی است.

پرایم Early Access Sale Blank

اپل واچ

قبل از Prime Early Access، ما 50 دلار صرفه‌جویی در مدل‌های جدید اپل واچ سری 8 را دنبال کردیم و آمازون این معاملات را در طول رویداد حفظ کرد. همه آنها هنوز در آخرین روز دسترسی زودهنگام Prime با شروع قیمت در دسترس هستند 349.00 دلار برای GPS 41 میلی متری

پرایم دسترسی اولیه سری 8 1

آنکر

در نهایت، ما یک فروش مرتبط با اپل داریم که هنوز هم در حال انجام است، با Anker چندین علامت ثابت را در بهترین لوازم جانبی شارژ خود ارائه می دهد. می توانید تا 44 درصد در شارژرهای USB-C، شارژرهای قابل حمل و موارد دیگر صرفه جویی کنید که همه این موارد در زیر ذکر شده است. Eufy همچنین در میان محصولات بهداشتی و امنیتی خود چند معامله دارد، از جمله Smart Scale P2 Pro برای 49.99 دلار، از 79.99 دلار کاهش یافته است.

دسترسی اولیه anker

شارژرهای USB-C

شارژرهای قابل حمل

شارژر دیواری

همچنان که رویداد ادامه دارد، به پیگیری معاملات اولیه دسترسی زودهنگام ادامه خواهیم داد، بنابراین مطمئن شوید که برای اخبار بیشتر صفحه اول ما و برای معاملات بیشتر اپل، مقاله اصلی دسترسی زودهنگام Prime را دنبال کنید. به یاد داشته باشید که می توانید برای یک ماه به صورت رایگان در Amazon Prime ثبت نام کنید برای استفاده از معاملات

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا