بررسی تخصصی

برترین داستان ها: iOS 16.0.3 منتشر شد، آیفون SE 4 و شایعات Apple TV و موارد دیگر

اکنون در اواسط ماه اکتبر هستیم و هنوز هیچ نشانه‌ای از رویداد رسانه‌ای اپل برای معرفی سخت‌افزار جدید آی‌پد و مک ندیده‌ایم، بنابراین به نظر می‌رسد که شایعات اعلامیه‌ها از طریق انتشار مطبوعاتی به جای یک رویداد منتشر شوند. درست هستند. هفته آخر ماه ممکن است با انتشار iPadOS 16 و macOS Ventura و احتمالاً برخی از سخت‌افزارهای جدید شایعه‌شده نسبتاً شلوغ باشد.

داستان های برتر 15 اکتبر 2022
اخبار دیگر این هفته شامل انتشار iOS 16.0.3 بود که تعدادی از باگ‌های مهم را رفع می‌کند تا زمانی که منتظر انتشار بزرگ‌تر iOS 16.1 قبل از پایان ماه باشیم. ما همچنین برخی از شایعات را در مورد نسل بعدی آیفون SE و اپل تی وی به اشتراک گذاشتیم، در حالی که نگاهی به رقیب جدید اپل واچ گوگل، پیکسل واچ انداختیم، بنابراین برای تمام جزئیات این داستان ها و موارد دیگر به ادامه مطلب مراجعه کنید!

اپل iOS 16.0.3 را با رفع اشکال آیفون 14 و موارد دیگر منتشر کرد

اپل این هفته iOS 16.0.3 را با رفع چندین باگ منتشر کرد. این به‌روزرسانی به مشکلات متعددی که بر مدل‌های آیفون 14 تأثیر می‌گذارد، می‌پردازد، از جمله تأخیر در اعلان‌های فشار، صدای کم میکروفون در طول تماس‌های تلفنی CarPlay، و کندی دوربین در راه‌اندازی یا جابجایی بین حالت‌ها.

iOS 16


watchOS 9.0.2 نیز برای اپل واچ منتشر شده است و باگ های مربوط به میکروفون، پخش جریانی Spotify و موارد دیگر را برطرف می کند.

در دیگر اخبار نرم افزاری، انتظار می رود که iPadOS 16.1 در هفته پایانی اکتبر منتشر شود. iOS 16.1 و macOS Ventura احتمالا تقریباً در همان زمان منتشر خواهند شد. شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا قبل از پایان ماه، مدل های جدید آیپد پرو و ​​مک را نیز معرفی کند.

آیفون SE 4 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با ناچ است

به گفته راس یانگ، تحلیلگر صنعت صفحه نمایش، نسل چهارم آیفون SE دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD با بریدگی خواهد بود.

iPhone SE 4 TouchID و Notch 1


در حالی که انتظار می‌رود آیفون SE جدید مشابه آیفون XR از سال 2018 باشد، مشخص نیست که آیا این دستگاه مقرون‌به‌صرفه به Face ID مجهز می‌شود یا مانند آخرین مدل‌های iPad Air و iPad mini دارای دکمه پاور Touch ID خواهد بود. در حال حاضر شایعه شده است که این دستگاه در سال 2024 عرضه خواهد شد.

پنج ویژگی جدید با iOS 16.1 به آیفون شما می آید

انتظار می رود iOS 16.1 در اواخر این ماه با چندین ویژگی جدید برای آیفون منتشر شود.

iOS 16


ما پنج ویژگی جدید را که با iOS 16.1 به آیفون شما می آیند جمع آوری کرده ایم، از جمله پشتیبانی Live Activities در برنامه های شخص ثالث و موارد دیگر.

این احتمال وجود دارد که iOS 16.2 در اواخر امسال با ویژگی‌های بیشتری که اپل قبلاً اعلام کرده است، منتشر شود.

شایعه شده است که Apple TV جدید با این چهار ویژگی در سال 2022 عرضه می شود

دو منبع معتبر در تحلیلگر مینگ چی کو و بلومبرگمارک گورمن هر دو ادعا کرده اند که اپل تی وی جدید ممکن است اواخر امسال عرضه شود.

سرنخ طراحی Apple tv 4k


با وجود نسخه جدید Apple TV که احتمالاً در افق است، لیستی از چهار ویژگی و تغییرات شایعه شده را برای جعبه استریم، مانند نسخه به روز شده Siri Remote، گردآوری کرده ایم.

اپل تی وی فعلی در ماه می 2021 منتشر شد.

ساعت جدید پیکسل گوگل در مقابل اپل واچ سری 8

گوگل هفته گذشته از Pixel Watch رونمایی کرد، ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS که دارای صفحه نمایش گرد و مجموعه ای از ویژگی های ردیابی سلامت است.

ویژگی Pixel Watch در مقابل Apple Watch Series 8


در ویدیوی اخیر در کانال یوتیوب خود، مقایسه عملی Pixel Watch و Apple Watch Series 8 را به اشتراک گذاشتیم. به خاطر داشته باشید که Pixel Watch در حال حاضر با آیفون سازگار نیست و در عوض به گوشی هوشمند اندرویدی نیاز دارد.

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

بنابراین اگر می‌خواهید داستان‌های برتر مانند خلاصه بالا را هر هفته به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید، مشترک شدن در خبرنامه ما!

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا