بررسی تخصصی

گوگل از اپل می‌خواهد که برای رفع مشکل پیام‌رسانی در بیلبورد جدید Pushing RCS، توپ را رها نکند.

گوگل به کمپین #GetTheMessage خود ادامه می دهد تا اپل را متقاعد کند که پروتکل پیام رسانی RCS را بپذیرد، این بار یک تبلیغ بزرگ با مضمون سال نو در هارمون کرنر در لاس وگاس منتشر می کند.

تبلیغ rcs اندروید اپل
بیلبورد دیجیتال از اپل می‌خواهد که برای تعمیر عکس‌ها و ویدیوهای پیکسل‌شده خود، توپ را رها نکند.

سلام اپل، آندروید است

ممکن است توپ در سال 2022 سقوط کرده باشد، اما مجبور نیستید برای تعمیر عکس ها و فیلم های پیکسلی خود توپ را رها کنید. در اینجا چند کد برای حرکت دادن توپ وجود دارد …

پس از پیام کوتاه، بیلبورد در کد RCS پیمایش می‌کند و با درخواست از مشتریان به «کمک به اپل #دریافت پیام» خاتمه می‌یابد، هشتگی که گوگل برای کمپین از آن استفاده کرده است.

گوگل در ماه آگوست برنامه «دریافت پیام» را با یک وب‌سایت کامل راه‌اندازی کرد که مزایای RCS را برجسته می‌کند، که شامل پشتیبانی از عکس‌ها و ویدیوهای با وضوح بالاتر، پیام‌های صوتی و اندازه فایل‌های بزرگ‌تر، همراه با رمزگذاری بهبودیافته، واکنش‌های ایموجی بین پلتفرمی است. و چت های گروهی قابل اعتماد تر در دستگاه های مختلف.

گوگل بیش از یک سال است که از طریق وب‌سایت، درخواست‌های موجود در توییتر، بیلبوردها و موارد دیگر اپل را برای پذیرش RCS آزار می‌دهد، اما اپل تلاش‌های گوگل را تایید نکرده است. در واقع، تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیراً گفته است که RCS در اولویت نیست. کوک می‌گوید: «من نمی‌شنوم که کاربران ما بخواهند در این مرحله انرژی زیادی روی این موضوع بگذاریم.

تمامی اپراتورها و سازندگان اصلی تلفن همراه، از جمله AT&T، Verizon، T-Mobile، Motorola، Nokia، OnePlus، Samsung، Sony، و سایرین، پشتیبانی از RCS را اجرا کرده‌اند و اپل تنها باقی مانده است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا