بررسی تخصصی

نمایش MacRumors: تایلر استالمن در مورد اولین مک های جدید و شایعات دوربین آیفون 15 صحبت می کند

تایلر استالمن این هفته در The MacRumors Show به ما می‌پیوندد تا در مورد اولین برداشت از مدل‌های جدید مک مینی و مک بوک پرو و ​​همچنین شایعات دوربین آیفون 15 صحبت کند.

تایلر یک یوتیوبر و پادکست کانادایی است که اغلب درباره اپل در زمینه تولید عکس و فیلم حرفه ای صحبت می کند. پس از گذراندن مدتی با جدیدترین مک های اپل، تایلر نظرات خود را در مورد دستگاه های جدید با توجه ویژه به مک مینی سطح پایه 599 دلاری به اشتراک می گذارد. ما در مورد قابلیت‌های آن‌ها، قیمت‌گذاری، روند بررسی‌های فنی در یک بازه زمانی کوتاه و موارد دیگر بحث می‌کنیم.

ظاهرا اپل قرار است اولین دوربین تله فوتو پریسکوپ خود را با آیفون 15 پرو مکس معرفی کند که زوم اپتیکال تا شش برابر را در کنار سنسورهای تصویر جدید سونی در مدل های دیگر ارائه می دهد. تایلر به ما می‌گوید که درباره این شایعات اولیه چه احساسی دارد و دوست دارد آدرس اپل را از نظر ارتقاء دوربین با سری آیفون 15 ببیند. کارهای تایلر را در وب سایت و کانال یوتیوب او ببینید و او را در توییتر دنبال کنید @stalman.

به نمایش MacRumors در Apple Podcasts، Spotify، Overcast، Pocket Casts، Castro، Google Podcasts یا برنامه پادکست دلخواه خود گوش دهید. همچنین می توانید فید RSS ما را مستقیماً در پخش کننده پادکست خود کپی کنید. نسخه ویدیویی نمایش را در سایت تماشا کنید MacRumors کانال یوتیوب.

اگر قبلاً به قسمت قبلی نمایش MacRumors گوش نداده‌اید، حتماً با واکنش‌های فوری ما نسبت به مک‌بوک پرو، مک مینی و هوم پاد جدید آشنا شوید.

برای قسمت‌های بیشتر در «نمایش MacRumors» مشترک شوید، جایی که ما در مورد برخی از اخبار موضوعی که در اینجا در حال پخش است بحث می‌کنیم. MacRumorsاغلب مهمانان هیجان انگیزی مانند جان پروسر، سام کهل، کوین نلسون، جان گروبر، فدریکو ویتیچی، سارا دیتسچی، لوک میانی، توماس فرانک، جاناتان موریسون، آی جاستین، راس یانگ، ایان زلبو، جان رتینگر، رنه ریچی، آندرو ادواردز به آنها می‌پیوندند. ، و مارک گورمن. به یاد داشته باشید که نمایش را رتبه بندی و مرور کنید و به ما بگویید که دوست دارید پادکست در آینده چه موضوعاتی را پوشش دهد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا