بررسی تخصصی

داستان های برتر: iOS 16.4 بتا، شایعات آیفون 15، تاخیر هدست و موارد دیگر

اخبار و شایعات اپل همچنان به گوش می رسد و در این هفته گزارش های جدیدی در مورد خط تولید آیفون 15، مک بوک ایر 15 اینچی شایعه شده و هدست AR/VR اپل مشاهده شد.

داستان های برتر 18 فوریه 2023
این هفته همچنین شاهد انتشار iOS 16.3.1 با برخی رفع اشکالات و به‌روزرسانی‌های امنیتی بودیم، در حالی که اپل دور جدیدی از آزمایش بتا را با iOS 16.4 و نسخه‌های مرتبط با برخی تغییرات مهم آغاز کرد، بنابراین برای همه جزئیات، در ادامه مطلب بخوانید!

همه چیز جدید در iOS 16.4: کاراکترهای ایموجی، اعلان‌های فشاری وب، ساده‌سازی نصب بتا و موارد دیگر

بیش از سه هفته پس از انتشار iOS 16.3 و به‌روزرسانی‌های مربوط به آن برای عموم، اپل بالاخره شروع به انتشار مجموعه بعدی نسخه‌های بتا برای آزمایش کرد. iOS 16.4 شامل تعدادی ویژگی و پیشرفت‌های جدید مانند کاراکترهای ایموجی جدید، پشتیبانی از اعلان فشار وب، به‌روزرسانی‌های برنامه پادکست و موارد دیگر است.

iOS 16 4 همه چیز جدید انگشت شست


علاوه بر iOS 16.4 و iPadOS 16.4، اپل اولین نسخه‌های بتا macOS Ventura 13.3، watchOS 9.4 و tvOS 16.4 را نیز در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد و یک یا دو ماه دیگر برای همه منتشر خواهد شد.

آیفون 15 پرو دوباره مانند اپل واچ دارای حاشیه های بسیار نازک خواهد بود

شایعه اخیر آیفون 15 این ادعا را تکرار می‌کند که مدل‌های آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس دارای حاشیه‌های نمایشگر فوق‌العاده نازک مشابه آنچه در مدل‌های اخیر اپل واچ دیده می‌شود، خواهند بود. همچنین ممکن است حاشیه‌ها در لبه‌های دستگاه خمیده شوند، اگرچه خود نمایشگر صاف می‌ماند.

آیفون 14 پرو مکس بنفش عمیق


مجموعه جدیدی از رندرهای آیفون 15 پرو ادعایی بر اساس نشت تولید کننده قاب، از ادعای حاشیه های نازک تر پشتیبانی می کند و طراحی کلی کمی نازک تر اما با برآمدگی دوربین ضخیم تر را نشان می دهد. همچنین به نظر می رسد یک عکس لو رفته پورت USB-C دستگاه را نشان می دهد که جایگزین لایتنینگ خواهد شد.

شایعه شده است که مک بوک ایر 15 اینچی در ماه آوریل با آغاز تولید نمایشگر عرضه می شود

ما چندین ماه در مورد یک مدل مک بوک ایر 15 اینچی بالقوه می شنویم، و شایعات اخیر نشان می دهد که ممکن است در آینده ای نسبتا نزدیک عرضه شود.

ویژگی MacBook Air Sizes Multiple


راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش می گوید که شرکای زنجیره تامین اپل تولید پنل های نمایشگر را برای مدل جدید آغاز کرده اند، در حالی که دیجی تایمز ادعا می کند که این دستگاه در سه ماهه آینده راه اندازی می شود و شامل تراشه M2 اپل می شود.

اپل عرضه هدست AR/VR را تا ژوئن به تعویق انداخت

با توجه به اینکه جدول زمانی داخلی اپل برای معرفی هدست AR/VR که مدت ها شایعه شده بود چندین بار به عقب کشیده شد، به نظر می رسد یک بار دیگر به تعویق افتاده است. بلومبرگمارک گورمن می گوید که این شرکت اکنون قصد دارد آن را برای اولین بار در WWDC در ژوئن به نمایش بگذارد تا در رویداد آوریل.

مفهوم هدست apple ar 2


اپل پیش از ارائه اطلاعات دقیق تر در کنفرانس توسعه دهندگان خود قصد داشت از این هدست در یک رویداد ماه آوریل رونمایی کند، اما اکنون به نظر می رسد به دلیل ادامه مشکلات سخت افزاری و سخت افزاری، معرفی به یکباره در ژوئن انجام شود. نرم افزار. طبق گزارش‌ها، اپل همچنان قصد دارد این هدست را تا قبل از پایان سال به فروش برساند.

اپل iOS 16.3.1 را با iCloud Fix، بهینه‌سازی‌های تشخیص خرابی و موارد دیگر منتشر کرد.

پیش از انتشار نسخه بتای iOS 16.4، اپل این هفته یک به‌روزرسانی iOS 16.3.1 را برای همه کاربران منتشر کرد که تعداد انگشت شماری از باگ‌ها را برای تنظیمات iCloud، درخواست‌های Siri در Find My، و Crash Detection در مدل‌های آیفون 14 و همچنین برخی از آنها رفع کرد. به روز رسانی های امنیتی مهم

iOS 16


یکی از اصلاحات امنیتی در iOS 16.3.1 و macOS Ventura 13.2.1 یک مورد مهم است، زیرا آسیب‌پذیری را برطرف می‌کند که ممکن است به طور فعال مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد.

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

بنابراین اگر می‌خواهید داستان‌های برتر مانند خلاصه بالا را هر هفته به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید، مشترک شدن در خبرنامه ما!

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا