بررسی تخصصی

Flighty اکنون قادر به ارائه هشدارهای اولیه در مورد تاخیر در پرواز است

اپلیکیشن ردیابی پرواز Flighty امروز با ویژگی جدیدی به روز شد که برای ارائه اطلاعات اضافی در مورد دلیل تاخیر در پروازها به کاربران طراحی شده است.

Flighty اکنون قادر به ارائه هشدارهای اولیه در مورد تاخیر در پرواز است
Flighty از داده‌های سازمان هوانوردی و یادگیری ماشینی برای ارائه هشدارهای اولیه در مورد تأخیرها استفاده می‌کند و زمانی که تاخیر رسمی است، دلیل تأخیر است. بیشتر تأخیرها به دلیل مسائل مربوط به فضای هوایی و تأخیر هواپیما است که Flighty هر دو را نظارت خواهد کرد.

این برنامه می‌تواند تأخیرها را «ساعت‌ها قبل» پیش‌بینی کند و اطلاعاتی را در اختیار کاربران Flighty قرار دهد که خطوط هوایی اغلب از اشتراک‌گذاری آن‌ها خودداری می‌کنند. نتیجه کنترل بیشتر بر برنامه های سفر است.

به عنوان مثال، شرکت هواپیمایی ممکن است پرواز شما را 30 دقیقه … و سپس یک ساعت دیگر به تاخیر بیاندازد. اما با این به‌روزرسانی‌ها، Flighty 4 می‌تواند به شما بگوید که به دلیل توقف رسمی زمینی در فرودگاه شما، احتمالاً حداقل پنج ساعت تاخیر خواهد داشت. این به کاربران بینش بیشتری می دهد تا برنامه های سفر خود را در حین پرواز تنظیم کنند نه اینکه ساعت ها در فرودگاه گیر کنند.

Flighty هواپیماهایی را که دیر می‌رسند، اطلاعیه‌های کنترل ترافیک هوایی، مسائل عملیاتی فرودگاه، مشکلات آب‌وهوایی، و حتی رویدادهای مهمی که می‌توانند بر ترافیک هوایی تأثیر بگذارند، مانند Super Bowl، ردیابی می‌کند.

اطلاعات مربوط به تأخیرهای فضای هوایی محدود به ایالات متحده، کانادا و اتحادیه اروپا است، اگرچه هواپیماهای دیرهنگام، مشکلات فرودگاه و روند تأخیر زنده در سراسر جهان در دسترس هستند.

از دیگر ویژگی‌های جدید در به‌روزرسانی امروز می‌توان به روند اجرای زنده فرودگاه، نام‌های داخلی هواپیما، رفع شماره‌های گمشده دم، و به‌روزرسانی‌های درون برنامه‌ای پاک در هنگام تغییر برنامه پروازها اشاره کرد.

Flighty در iPhone، iPad و Mac در دسترس است. این برنامه رایگان است، اما ویژگی‌های تاخیر بخشی از Flighty Pro است که قیمت آن 4 دلار برای یک هفته یا 48 دلار برای یک سال است. اطلاعات بیشتر در مورد برنامه را می توانید در وب سایت Flighty پیدا کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا