بررسی تخصصی

آمازون تا 100 دلار از آیپدهای نسل 9 و 10 تخفیف می گیرد که از 229 دلار شروع می شود

آمازون امروز تا 100 دلار تخفیف برای آیپدهای نسل 9 و نسل 10 ارائه می دهد که از قیمت پایین شروع می شود. 229.00 دلار برای مدل قبلی اکثر آی‌پدهای موجود در این فروش می‌توانند به محض پایان این هفته برای اعضای Prime و تا اوایل هفته آینده برای سایرین تحویل داده شوند.

آیپد نسل نهم

آمازون تا 100 دلار از آیپدهای نسل 9 و 10 تخفیف می گیرد که از 229 دلار شروع می شودتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

آمازون با شروع نسل نهم آی‌پد ۲۰۲۱، قیمت پایین‌تری را برای این تبلت معرفی کرده است. می توانید آیپد وای فای 64 گیگابایتی را برای آن تهیه کنید 229.00 دلار، از 329.00 دلار کاهش یافته است و iPad Wi-Fi 256 گیگابایتی برای 379.00 دلار، از 479.00 دلار کاهش یافته است.

این نسل آی‌پد مربوط به قبل از بازنگری طراحی نسل دهم است، بنابراین دارای دکمه هوم با شناسه لمسی، تراشه A13 Bionic و نمایشگر 10.2 اینچی رتینا است. هر کسی که به دنبال یک مدل ساده و ارزان آی‌پد برای مرور روزانه اینترنت است، باید از این مدل راضی باشد.

آیپد نسل دهم

آی پد آبی جدیدآی پد آبی جدید

با انتقال به نسل دهم آی‌پد جدیدتر از سال 2022، آمازون نیز قیمت‌های پایین‌تری برای این مدل‌ها دارد. می توانید آیپد وای فای 64 گیگابایتی را برای آن تهیه کنید 299.00 دلار، از 349.00 دلار کاهش یافته و iPad Wi-Fi 256 گیگابایتی برای 449.00 دلار، از 499.00 دلار کاهش یافته است.

اپل این آی‌پدها را در اکتبر 2022 با طراحی مجدد کامل، با معرفی نمایشگر بزرگ‌تر، پورت USB-C، تراشه A14 Bionic و طراحی حاشیه‌ای باریک شبیه به خط تولید iPad Pro منتشر کرد. اگرچه ما در اواخر سال جاری منتظر به‌روزرسانی این آی‌پدها هستیم، اما هر کسی که اکنون به دنبال آی‌پد است و نمی‌خواهد منتظر بماند، قطعاً باید از قیمت‌های پایین آمازون استفاده کند.

برای اطلاع از آخرین معاملات و تخفیف‌هایی که در هفته گذشته دنبال کرده‌ایم، به خلاصه معاملات کامل ما مراجعه کنید.

داستان های محبوب

همه چیز جدید در iOS 18 بتا 5

با پنجمین بتای iOS 18 که امروز منتشر شد، اپل برخی از ویژگی‌های جدید قابل توجه را اضافه کرد، هرچند که در مراحل بعدی آزمایش بتا قرار می‌گیرد. به‌روزرسانی‌های طراحی در برنامه Photos و یک گزینه کاملاً جدید سافاری به همراه چندین تغییر کوچکتر وجود دارد. تغییرات برنامه عکس‌ها اپل به بازخورد آزمایش‌کنندگان در مورد برنامه Photos پاسخ داد و تغییراتی برای ساده‌سازی…

Gurman: M4 MacBook Pro، Mac Mini و iMac امسال می آیند

به گفته مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، اپل در اواخر سال جاری خطوط مک بوک پرو، مک مینی و آی مک خود را با جدیدترین تراشه M4 خود به روز خواهد کرد. گورمن در آخرین خبرنامه Power On خود گفت که اپل در حال آماده شدن برای ارتقاء هر مک به نسل جدید پردازنده های سیلیکونی اپل است. پس از عرضه M4 iPad Pro در ماه مه، اپل انتقال M4 را با موارد فوق ادامه خواهد داد.

پشتیبانی از گواهینامه رانندگی آیفون به زودی در کالیفرنیا ارائه می شود

کاربران آیفون و اپل واچ در کالیفرنیا به زودی می توانند شناسه دیجیتال و گواهینامه رانندگی خود را به برنامه کیف پول اضافه کنند، بر اساس کشف صفحات فرود در وب سایت دولتی DMV که این ویژگی را برای مصرف کنندگان توضیح می دهد. اکنون می توانید گواهینامه رانندگی کالیفرنیا یا شناسه ایالتی خود را به کیف پول اپل در آیفون و اپل واچ اضافه کنید تا بتوانید به راحتی و با خیال راحت آن را شخصاً ارائه دهید…

اپل برنامه عکس‌های iOS 18 را در پنجمین نسخه بتا اصلاح می‌کند

با iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia، اپل طراحی جدیدی را برای برنامه Photos معرفی می‌کند که برای نمایش بهتر تصاویر با کیفیت بالا طراحی شده است تا کاربران بتوانند بهتر خاطرات خود را هنگام مرور در برنامه زنده کنند. تغییرات اپلیکیشن Photos در نسخه‌های بتای توسعه‌دهنده و عمومی در حال آزمایش است و بر اساس بازخورد کاربران، اپل تصمیم گرفته است تا برخی به‌روزرسانی‌های طراحی را انجام دهد.

مدل iPhone 16 Pro برای رسیدن به بزرگترین جهش ظرفیت باتری

شایعه شده است که آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس از ظرفیت باتری بیشتری در مقایسه با مدل های نسل قبلی برخوردار هستند، اما به نظر می رسد با توجه به جزئیات جدید، دستگاه کوچکتر آیفون 16 پرو می تواند بیشترین پیشرفت را داشته باشد. Instant Digital، فاش کننده چینی مبتنی بر Weibo امروز ارقام میلی آمپر ساعت (میلی آمپر ساعت) را برای آیفون 16 پرو (3577 میلی آمپر ساعت) و آیفون 16 پرو مکس منتشر کرد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا