بررسی تخصصی

بازده پین ​​هوش مصنوعی انسانی که از فروش پیشی گرفته است

اواخر سال گذشته، عمران چادری، طراح سابق اپل و بتانی بونگیورنو، مدیر سابق نرم افزار اپل، یکی از اولین ابزارهای پوشیدنی هوش مصنوعی را تحت برند Humane خود عرضه کردند. پین 699 دلاری Humane AI به خوبی پیش نرفت و بسیاری از بررسی ها از عملکرد ضعیف آن انتقاد کردند.

بازده پین ​​هوش مصنوعی انسانی که از فروش پیشی گرفته است
Humane به مبارزه خود ادامه می دهد و اکنون بازده از فروش پیشی گرفته است. مطابق با آستانه، پین های هوش مصنوعی بیشتری نسبت به خرید در دوره بین ماه می و آگوست برگردانده شد. پین‌های زیادی بازگردانده شده‌اند که تنها حدود 7000 دستگاه هنوز در دست مصرف‌کنندگان است که حدود 10000 آن در ابتدا ارسال شده است.

این شرکت در مجموع تنها حدود 9 میلیون دلار پین هوش مصنوعی فروخت و تلاش می کند با بازدهی 1 میلیون دلاری مقابله کند. Humane به دلیل محدودیت فنی در اتصال سلولی نمی تواند پین های هوش مصنوعی برگشتی را بازسازی کند و واحدهای برگشتی در این مرحله صرفاً زباله الکترونیکی هستند.

Humane همچنین در مورد Charge Case دستگاه با مشکل مواجه شد که مشخص شد خطر آتش سوزی دارد. Humane ایمیل هایی را برای مشتریان ارسال کرد و به آنها گفت که استفاده از لوازم جانبی Charge Case را متوقف کنند. بازپرداخت ارائه نشد، اما به مشتریان دو ماه رایگان از خدمات اشتراک Humane داده شد.

Humane بیش از 200 میلیون دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کرد و قصد داشت حدود 100000 پین را در سال اول خود بفروشد، اما به نظر می رسد عملکرد ضعیف دستگاه را غرق کرده است. آستانه ادعا می‌کند که بازبین‌های خانواده و دوستان قبل از راه‌اندازی، نگرانی‌هایی را در مورد عملکرد پین هوش مصنوعی مطرح کردند، اما علی‌رغم بازخوردها، این پین راه‌اندازی شد.

سخنگوی Humane گفت آستانه که “عدم دقت” در داده های مالی که سایت به دست آورده است وجود دارد، اما جزئیات ارائه نشده است. Humane گفت که این شرکت همچنان “متعهد به باز کردن دوره جدیدی از محاسبات محیطی و متنی” است و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای رسیدگی به بازخورد کاربران وجود دارد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا