بررسی تخصصی

iOS 18: دکمه های دوربین و چراغ قوه را در صفحه قفل خاموش کنید

در iOS 18، که در حال حاضر در نسخه بتا است، اپل به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تا چراغ قوه و دکمه‌های دوربین روی صفحه قفل را با چیزی مفیدتر جایگزین کنند یا آنها را کاملاً ناپدید کنند.

iOS 18: دکمه های دوربین و چراغ قوه را در صفحه قفل خاموش کنید
چراغ قوه و میانبرهای دوربین اختصاصی که در پایین صفحه قفل آیفون خود مشاهده می کنید، با عرضه iOS 11 در کنار آیفون X در سال 2018، به شکل فعلی خود معرفی شدند و از آن زمان این دو آیکون یکی از ویژگی های اصلی و غیرقابل تنظیم بوده اند.

اما همه چیز برای تغییر در سپتامبر امسال با عرضه iOS 18 آماده شده است. دکمه های Lock Screen در آیفون شما اکنون می توانند با هر گزینه Control Center جایگزین شوند. این شامل ویژگی‌های سیستم مانند حالت تاریک، حالت هواپیما، گزینه‌های دسترس‌پذیری، ماشین‌حساب، و ترجمه، و همچنین میانبرها می‌شود که امکانات کاربردی را بی‌پایان می‌کند.

تغییر در iOS 18 بخشی از طراحی مجدد مرکز کنترل گسترده‌تر است که به طور قابل توجهی پتانسیل دسترسی سریع از صفحه قفل را گسترش می‌دهد. اپل همچنین این قابلیت را برای برنامه‌های شخص ثالث باز کرده است و اجازه می‌دهد آیکون‌های آن‌ها به مرکز کنترل و به‌طور فرمت دکمه‌های Lock Screen اضافه شوند.

برای حفظ حریم خصوصی کاربر و امنیت داده‌ها، برخی از گزینه‌ها ممکن است به احراز هویت Face ID یا Touch ID قبل از دادن دسترسی از صفحه قفل نیاز داشته باشند. این تضمین می‌کند که حتی با افزایش دسترسی، اطلاعات حساس محافظت می‌شوند.

مراحل زیر نحوه تغییر دکمه های صفحه قفل خود را در iOS 18 توضیح می دهد:

  1. پس از احراز هویت، صفحه قفل را فشار داده و نگه دارید.
  2. ضربه بزنید سفارشی کنید.
  3. ضربه بزنید صفحه قفل.
  4. از آنجا روی ” ضربه بزنیدنماد ” برای حذف برنامه هایی که به آن دکمه ها اختصاص داده شده اند. برنامه های چراغ قوه و دوربین پیش فرض هستند، بنابراین باید حذف شوند.
    صفحه قفلصفحه قفل
  5. بعد، روی ” ضربه بزنید+” را فشار دهید و یک کنترل جدید را برای افزودن از منوی پیمایش گزینه ها انتخاب کنید.
  6. در صورت تمایل برای دومین دکمه Lock Screen تکرار کنید.
  7. ضربه بزنید انجام شد در گوشه سمت راست بالا برای اتمام.
    صفحه قفلصفحه قفل

فراموش نکنید که اگر دکمه دوربین را تعویض کنید یا آن را به طور کامل حذف کنید، باز هم می توانید به راحتی از صفحه قفل با کشیدن انگشت به چپ روی صفحه به اپلیکیشن دوربین دسترسی پیدا کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا