بررسی تخصصی

اینها قدیمی ترین محصولات اپل هستند که هنوز هم امروز فروخته می شوند

برای بیش از دو دهه، راهنمای خرید MacRumors به ​​عنوان یک منبع ارزشمند برای پیگیری آخرین به‌روزرسانی محصولات اپل بوده است.

اینها قدیمی ترین محصولات اپل هستند که هنوز هم امروز فروخته می شوند
در زیر، پنج محصول نسل فعلی اپل را که طی چندین سال ارتقاء سخت افزاری دریافت نکرده اند را برجسته کرده ایم. ما همچنین برخی از توصیه های خرید را بر اساس شایعات و نظرات خود ارائه می دهیم.

این لیست شامل محصولات نسل قبلی اپل است که هنوز فروخته می‌شوند، مانند آیفون 13، همراه با لوازم جانبی و کابل‌های مختلف.

نمایشگر حرفه ای XDR

نمایشگر حرفه ای XDR آبینمایشگر حرفه ای XDR آبی
اپل Pro Display XDR را در دسامبر 2019 عرضه کرد، بنابراین در اواخر امسال پنج سال از عمر آن می گذرد. قیمت این مانیتور رده بالا از 4999 دلار شروع می شود و دارای صفحه نمایش 32 اینچی با وضوح 6K است، اما فاقد دوربین داخلی و بلندگو است.

در دسامبر 2022، بلومبرگمارک گورمن گفت اپل در حال کار بر روی چندین مانیتور خارجی جدید، از جمله نسخه به روز شده Pro Display XDR است که به تراشه سیلیکونی اپل مجهز خواهد شد، درست مانند نمایشگر استودیو با تراشه A13. با این حال، مشخص نیست که Pro Display XDR جدید چه زمانی عرضه می شود یا چه ویژگی های جدیدی خواهد داشت.

سن: 4 سال و 8 ماه

توصیه: با توجه به گرانی Pro Display XDR، ارزش آن را دارد که در این مرحله منتظر مدل بعدی باشیم. صفحه نمایش استودیو را نیز در نظر بگیرید که بیش از دو سال جدیدتر، مقرون به صرفه تر و دارای دوربین و بلندگوهای داخلی است.

هوم پاد مینی

ویژگی هوم پاد مینی انگشت شستویژگی هوم پاد مینی انگشت شست
HomePod mini که در نوامبر 2020 عرضه شد، تقریباً چهار سال از عمر آن می گذرد. اسپیکر کوچک‌تر هوشمند مجهز به سیری از زمان عرضه هیچ به‌روزرسانی سخت‌افزاری دریافت نکرده است، اگرچه در نوامبر 2021 گزینه‌های رنگی آبی، نارنجی و زرد را دریافت کرد و چند ماه پیش Space Grey با یک پایان تقریباً یکسان Midnight جایگزین شد.

در فوریه 2023، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، گفت که حمل و نقل انبوه نسل دوم هوم پاد مینی در نیمه دوم سال 2024 آغاز خواهد شد، اما مشخص نیست که آیا این اطلاعات هنوز دقیق هستند، زیرا اخیرا هیچ شایعه ای برای هوم پاد مینی وجود نداشته است. .

سن: 3 سال و 9 ماه

توصیه: با توجه به شایعاتی مبنی بر اینکه هوم پاد مینی جدید ممکن است اواخر امسال عرضه شود، بهتر است سه تا چهار ماه دیگر منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این اتفاق می افتد یا خیر. با این حال، با توجه به قیمت متوسط ​​HomePod mini 99 دلار، اگر نمی خواهید منتظر بمانید، خرید آن ضرر زیادی ندارد.

AirPods Max

AirPods Max Gen 2 Feature Black 2AirPods Max Gen 2 Feature Black 2
AirPods Max که در دسامبر 2020 عرضه شد، اواخر امسال چهار ساله می شود. هدفون های روی گوشی اپل از آن زمان تاکنون هیچ به روز رسانی سخت افزاری دریافت نکرده اند و با قیمت ۵۴۹ دلار در فروشگاه اینترنتی اپل، با پنج گزینه رنگی موجود باقی مانده اند.

سن: 3 سال و 8 ماه

توصیه: توصیه می‌کنیم منتظر بمانید تا AirPods Max با درگاه USB-C در اواخر سال جاری عرضه شود، اما این هدفون کمابیش چهار سال از عمر آن گذشته است، بنابراین ممکن است بخواهید گزینه‌های رقیب جدیدتری مانند Sony XM5 را در نظر بگیرید. ، Bose QuietComfort Ultra و Sonos Ace. آمازون AirPods Max را با قیمت 399 دلار به فروش می‌رساند اگر می‌خواهید همین الان آن را با تخفیف خریداری کنید.

آیپد مینی

آیپد مینی 6 نارنجی BGآیپد مینی 6 نارنجی BG
اپل آی‌پد مینی کنونی را در سپتامبر 2021 عرضه کرد، با ویژگی‌های جدید در آن زمان از جمله نمایشگر بزرگ‌تر 8.3 اینچی، درگاه USB-C، دکمه پاور Touch ID، تراشه A15 Bionic، پشتیبانی از 5G در مدل‌های سلولی، 12 دوربین پشتی مگاپیکسلی با پشتیبانی سنتر استیج، سازگاری با نسل دوم Apple Pencil و موارد دیگر.

در نوامبر 2023، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل گفت که تولید انبوه آیپد مینی بعدی در نیمه دوم سال 2024 آغاز خواهد شد. بلومبرگمارک گورمن گفت که موجودی آی‌پد مینی فعلی در فروشگاه‌های اپل رو به کاهش است، که می‌تواند نشانه‌ای از به‌روزرسانی دستگاه در آینده نزدیک باشد.

ویژگی‌های شایعه شده برای آی‌پد مینی بعدی شامل تراشه جدیدتر، دوربین‌های ارتقا یافته، پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.3، گزینه‌های رنگی جدید و اصلاح به اصطلاح افکت ژله‌ای روی نمایشگر مدل فعلی است.

سن: 2 سال و 11 ماه

توصیه: در این مرحله، پیشنهاد می کنیم منتظر آیپد مینی جدید باشید که شایعه شده است اواخر امسال عرضه می شود.

AirPods 3

ایرپاد 3 نارنجیایرپاد 3 نارنجی
نسل سوم ایرپادها که در اکتبر 2021 عرضه شدند، تقریباً سه سال از عمرشان می گذرد.

انتظار می‌رود دو مدل جدید ایرپاد نسل چهارم در رویداد ویژه اپل در 9 سپتامبر رونمایی شوند که هر دوی آن‌ها ظاهراً دارای طراحی بهینه‌سازی شده با تناسب بهتر در گوش، بهبود کیفیت صدا و کیف شارژ به‌روز شده با USB-C هستند. بندر گفته می‌شود که AirPods 4 رده بالاتری دارای قابلیت حذف نویز فعال و یک بلندگو در جعبه شارژ است که می‌تواند صدایی را برای ردیابی موقعیت مکانی من پخش کند.

سن: 2 سال و 10 ماه

توصیه: نخرید! انتظار می‌رود اپل نسل چهارم AirPods را در کمتر از دو هفته آینده معرفی کند.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا