بررسی تخصصی

iOS 18.2 در ماه دسامبر با این ویژگی های جدید مورد انتظار است

در حالی که در حال حاضر تمرکز بر روی iOS 18 و iOS 18.1 است، اپل در حال حاضر روی iOS 18.2 نیز کار می کند و انتظار می رود این به روز رسانی شامل چندین ویژگی جدید باشد.

iOS 18.2 در ماه دسامبر با این ویژگی های جدید مورد انتظار است
در زیر، همه چیزهایی را که در مورد iOS 18.2 می دانیم خلاصه می کنیم.

iOS 18.2

اپل حداقل چند ماه است که iOS 18.2 را به صورت داخلی آزمایش کرده است، بر اساس شواهدی از نسخه نرم افزار موجود در گزارش های تحلیلی وب سایت ما.

iOS 18.2 احتمالاً در ماه دسامبر منتشر خواهد شد، زیرا در آن زمان اپل اعلام کرد که Apple Intelligence را به زبان انگلیسی محلی در استرالیا، کانادا، نیوزلند، آفریقای جنوبی و بریتانیا در دسترس قرار خواهد داد و احتمالاً پشتیبانی از آن زبان ها اضافه خواهد شد. در آن به روز رسانی اپل iOS 15.2، iOS 16.2 و iOS 17.2 را در ماه دسامبر سال‌ها منتشر کرد.

ویژگی های مورد انتظار

هوش اپل در کشورهای بیشتر

Apple Intelligence دسامبرApple Intelligence دسامبر
همانطور که گفته شد، iOS 18.2 باید برای اولین بار هوش اپل را به استرالیا، کانادا، نیوزلند، آفریقای جنوبی و بریتانیا گسترش دهد.

در ایالات متحده، Apple Intelligence از iOS 18.1 در مدل های iPhone 15 Pro و هر چهار مدل iPhone 16 در دسترس خواهد بود.

iOS 18.1 در حال حاضر به صورت بتا برای توسعه دهندگان در دسترس است و شامل ویژگی‌های Apple Intelligence مانند ابزارهای نوشتن برای تصحیح متن، خلاصه اعلان‌ها، پاسخ‌های پیشنهادی در برنامه پیام‌ها، امکان ضبط و رونویسی تماس‌های تلفنی و «پاکسازی» جدید است. ابزاری در برنامه Photos که می تواند به سرعت اشیا را از عکس حذف کند.

زمین بازی تصویر و جنموجی

ios 18 genmojiios 18 genmoji
بلومبرگمارک گورمن گفت که دو ویژگی دیگر Apple Intelligence که در اوایل سال جاری پیش‌نمایش شده بودند در iOS 18.2 اضافه می‌شوند، از جمله Image Playground برای تولید تصاویر و Genmoji برای تولید ایموجی‌های سفارشی.

در اینجا نحوه توصیف اپل Image Playground آمده است:

با تجربه Image Playground مستقیماً در برنامه های خود، در چند ثانیه تصاویر سرگرم کننده و اصلی ایجاد کنید. یک تصویر کاملاً جدید بر اساس توضیحات، مفاهیم پیشنهادی و حتی یک شخص از کتابخانه Photos خود ایجاد کنید. می‌توانید به راحتی استایل را تنظیم کنید و تغییراتی را برای مطابقت با یک رشته پیام‌ها، تابلوی Freeform خود یا یک اسلاید در Keynote ایجاد کنید.

در اینجا چگونه اپل Genmoji را توصیف می کند:

یک Genmoji کاملاً جدید درست در صفحه کلید بسازید تا با هر مکالمه ای مطابقت داشته باشد. برای مشاهده پیش‌نمایش، توضیحاتی ارائه کنید و توضیحات خود را تا زمانی که کامل شود تنظیم کنید. حتی می‌توانید فردی را از کتابخانه عکس‌های خود انتخاب کنید و یک Genmoji شبیه به آن‌ها ایجاد کنید.

ادغام ChatGPT با سیری

iOS 18 ChatGPTiOS 18 ChatGPT
اپل گفت که ChatGPT تا قبل از پایان سال از طریق سیری در دسترس خواهد بود، بنابراین این ادغام احتمالاً با iOS 18.2 اجرا خواهد شد.

با اجازه کاربر، سیری می‌تواند پاسخ‌های ChatGPT را مستقیماً در پاسخ به سؤالات و سایر درخواست‌ها نشان دهد. ChatGPT همچنین گزینه‌ای برای ویژگی ابزار نوشتن در سراسر سیستم اپل خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد متن و تصویر تولید کنند. اپل گفت که ChatGPT از جدیدترین مدل OpenAI GPT-4o بر روی پلتفرم های خود پشتیبانی می کند.

کاربران iPhone، iPad و Mac می‌توانند بدون ایجاد حساب کاربری به صورت رایگان از ChatGPT استفاده کنند و مشترکان ChatGPT Plus می‌توانند حساب‌های خود را برای دسترسی به ویژگی‌های پولی در این دستگاه‌ها متصل کنند. اپل گفت OpenAI درخواست‌های ChatGPT را که از دستگاه‌هایش ارسال می‌شود ذخیره نمی‌کند و گفت آدرس IP کاربران مخفی می‌شود.

ویژگی های سلامت شنوایی در AirPods Pro 2

سمعک airpods pro 2سمعک airpods pro 2
اپل در جریان رویداد آیفون 16 این هفته خود، ویژگی‌های جدید محافظت از شنوایی، تست شنوایی و سمعک را معرفی کرد که از پاییز امسال در AirPods Pro 2 در بیش از 100 کشور و منطقه از جمله ایالات متحده، آلمان و آلمان در دسترس خواهند بود. ژاپن. بر اساس این بازه زمانی و از آنجایی که این ویژگی ها هنوز در نسخه بتای توسعه دهندگان iOS 18.1 گنجانده نشده اند، ممکن است به عنوان بخشی از iOS 18.2 منتشر شوند.

بیشتر

iOS 18.2 احتمالاً شامل این ویژگی های جدید اضافی خواهد بود:

  • دسته بندی تراکنش ها، به روز رسانی ها و تبلیغات در برنامه Mail
  • پشتیبانی ربات جاروبرقی در برنامه Home
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا