بررسی تخصصی

برنامه های شخص ثالث با ویژگی های iOS 18 به روز شدند

iOS 18 و iPadOS 18 چندین ویژگی جدید برای برنامه های شخص ثالث اضافه می کنند، مانند گزینه ایجاد میانبرهای Control Center که می توانند در مرکز کنترل استفاده شوند، به صفحه قفل اضافه شوند یا با دکمه Action فعال شوند. ما فهرستی از برنامه‌های شخص ثالث را جمع‌آوری کرده‌ایم که از ویژگی‌های iOS 18 پشتیبانی می‌کنند.

برنامه های شخص ثالث با ویژگی های iOS 18 به روز شدند

هالید

برنامه دوربین محبوب Halide را می توان از صفحه قفل، درست مانند برنامه دوربین اپل، به آن دسترسی پیدا کرد و راه اندازی کرد. حتی می‌توانید در حالی که آیفون قفل است، با استفاده از Halide عکس بگیرید.

هالید ios 18هالید ios 18
Halide را می توان به Control Center اضافه کرد و از حالت تاریک و آیکون های رنگی پشتیبانی می کند.

هوای هویج

هویج آب و هوا از ابزارک های مرکز کنترل پشتیبانی می کند. می‌توانید میانبرهایی را به Control Center اضافه کنید تا برنامه را به تب آب‌وهوا یا نقشه‌ها راه‌اندازی کنید، به‌علاوه از نمادهای تیره و رنگ‌آمیزی برنامه‌ها در صفحه اصلی با بیش از 50 نماد برنامه جایگزین پشتیبانی می‌شود.

هویج ios 18هویج ios 18
در اپل واچ، CARROT Weather اکنون از Live Activities پشتیبانی می کند تا بتوانید زمان شروع یا توقف باران را دقیقاً از مچ دست خود نظارت کنید. همچنین یک بخش تاریخچه جدید است که به شما امکان می دهد داده های دما و بارندگی 30 روز گذشته را مشاهده کنید.

چیزها

برنامه To-do Things دارای دو کنترل جدید برای هر دو مرکز کنترل و صفحه قفل است. می توانید یک کار جدید ایجاد کنید یا به یک لیست بروید. Things همچنین از نمادها و ویجت های برنامه های تیره و رنگی پشتیبانی می کند.

چیزهای ios 18چیزهای ios 18
به‌روزرسانی جدید پایه‌ای را برای Apple Intelligence ایجاد می‌کند و پشتیبانی از چهار عمل را هنگام صحبت با Siri و ادغام Writing Tools در برنامه اضافه می‌کند.

تاریک

برنامه دوربین Obscura از پسوند جدید دوربین Lock Screen پشتیبانی می کند، بنابراین می توان از صفحه قفل به جای برنامه پیش فرض دوربین اپل به آن دسترسی داشت.

ios 18 obscuraios 18 obscura

تریپسی

برنامه سفر Tripsy دارای طراحی و یکپارچگی به روز شده با چندین ویژگی iOS 18 است. ویجت‌های مرکز کنترل وجود دارند که فهرست یا سفر بعدی شما را باز می‌کنند و همچنین از حالت تاریک و نمادهای رنگی پشتیبانی می‌کنند. این برنامه همچنین از دسته های MapKit جدید در نقاط مورد علاقه پشتیبانی می کند.

ios 18 tripsyios 18 tripsy

واترلاما

برنامه ردیابی آب Waterllama از ویجت های Control Center پشتیبانی می کند، اما با پیچ و تاب. نمادها متحرک هستند و ثبت مصرف مایعات را ساده می کنند.

آب و هوا بالا

Weather Up که به خاطر ویجت‌های تعاملی خود معروف است، اکنون از ویجت‌های رنگی و آیکون‌های صفحه اصلی روشن، تیره و رنگی پشتیبانی می‌کند که همگی دارای طرح‌های منحصربه‌فردی هستند. می‌توانید از این پیوند برای امتحان Weather Up به مدت 7 روز بدون موافقت با اشتراک تمدید خودکار استفاده کنید.

برنامه هواشناسی ios 18برنامه هواشناسی ios 18

کارو

Karo، یک برنامه جدید برای تعیین وظایف به افراد، اکنون ویجت های Control Center و Lock Screen را به همراه ترجمه روی دستگاه در برنامه و اهداف برنامه که با Spotlight و Apple Intelligence کار می کنند، ارائه می دهد. همچنین آیکون های جدید برنامه تاریک و رنگی وجود دارد.

ios 18 ماههios 18 ماهه

کروتون

برنامه مدیریت دستور غذا Crouton از چندین ویژگی iOS 18 از جمله ترجمه دستور غذاها و حالت تاریک و آیکون های رنگی پشتیبانی می کند. در Apple Watch، Live Activities را می توان برای ردیابی تایمرها و موارد دیگر استفاده کرد، به علاوه گزینه ای برای حرکت در مراحل دستور پخت با Double Tap وجود دارد.

کروتون ios 18کروتون ios 18

تمرکز کنید

برنامه بهره وری Focus از ویجت های مرکز کنترل، نمادهای برنامه قابل تنظیم و میانبرهای برنامه پشتیبانی می کند. نسخه WatchOS 11 این برنامه از فعالیت‌های زنده، ابزارک‌های تعاملی و ژست‌های Double Tap پشتیبانی می‌کند.

فوکوس ios 18فوکوس ios 18

دامنه ها

برنامه ورزش های زمستانی Slopes برای iOS 18 با تمرکز جدید بر نقشه های تعاملی و آمار فعالیت های شخصی دوباره طراحی شده است. پشتیبانی از Apple Intelligence گنجانده شده است و میانبرهای Siri جدیدی برای کنترل ضبط از طریق صدا یا مرکز کنترل به همراه پشتیبانی از حالت تاریک و آیکون های رنگی وجود دارد.

شیب ios 18شیب ios 18
در اپل واچ، Slopes از ویجت‌های تعاملی Smart Stack و حرکات Double Tap پشتیبانی می‌کند.

لومی

برنامه طلوع و غروب آفتاب Lumy ویجت های مرکز کنترل و نمادهای رنگی را ارائه می دهد، به علاوه در اپل واچ از Live Activities و Double Tap پشتیبانی می کند.

برنامه های بیشتر با یکپارچه سازی مرکز کنترل

برنامه های دارای حالت تاریک و پشتیبانی از نمادهای رنگی

برنامه‌ها با فعالیت‌های زنده اپل واچ

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا