بررسی تخصصی

اپل watchOS 11 را با Smart Stack، اپلیکیشن Vitals، Activity Break و موارد دیگر منتشر کرد.

اپل امروز watchOS 11 را منتشر کرد، آخرین نسخه از سیستم عاملی که بر روی Apple Watch اجرا می شود. واچ او اس 11 با اپل واچ سری 6 به بعد، تمامی مدل های اپل واچ اولترا و اپل واچ SE 2 سازگار است.

اپل watchOS 11 را با Smart Stack، اپلیکیشن Vitals، Activity Break و موارد دیگر منتشر کرد.
با باز کردن اپلیکیشن Apple Watch و رفتن به قسمت General > Software Update، می‌توانید واچ او اس 11 را به صورت رایگان در آیفونی که دارای iOS 18 است دانلود کنید. برای نصب نرم افزار جدید، اپل واچ باید حداقل 50 درصد باتری داشته باشد و باید آن را روی شارژر قرار داد.

‌watchOS 11، پشته هوشمند را که می‌توانید با چرخاندن Digital Crown به آن دسترسی داشته باشید، بازسازی می‌کند. ویجت های جدیدی مانند Shazam و Photos وجود دارد، به علاوه اپل واچ اکنون از ویجت های تعاملی و فعالیت های زنده پشتیبانی می کند.

ویژگی Messages Check In اکنون در اپل واچ در دسترس است، بنابراین می‌توانید هنگام رفتن به باشگاه یا بیرون رفتن برای دویدن شبانه، به اعضای خانواده یا دوستانتان اجازه دهید تا زمانی که تمرین شما به پایان می‌رسد اعلان دریافت کنند تا مطمئن شوند که این کار را انجام می‌دهید. با خیال راحت به خانه برگرد

یک برنامه جدید Vitals زمینه‌ای در مورد معیارهای کلیدی سلامتی که در طول خواب اندازه‌گیری می‌شوند، از جمله ضربان قلب، ضربان تنفس، دمای مچ دست و اکسیژن خون را فراهم می‌کند و گزارشی روزانه در مورد اینکه آیا همه چیز در یک محدوده معمولی قرار دارد ارائه می‌دهد. بار تمرینی برای ورزشکارانی که برای رویدادهایی مانند ماراتن آماده می شوند در دسترس است و برنامه Workout از انواع تمرینات بیشتری پشتیبانی می کند.

برنامه تناسب اندام دارای حلقه های فعالیت قابل تنظیم است که می توان آنها را به صورت روزانه تغییر داد، بنابراین می توانید اهداف بالاتری را در روزهای هفته یا آخر هفته تعیین کنید. همچنین اکنون می‌توانید برای روزهای استراحت یا به دلیل بیماری یا آسیب، مسیر خود را متوقف کنید، و راهی برای جلوگیری از خراب کردن یک رگه طولانی فعالیت زمانی که بیمار هستید یا نیاز به استراحت دارید، فراهم می‌کند.

اپل برنامه Translate را به Apple Watch اضافه کرد تا بتوانید ترجمه ها را مستقیماً روی مچ دست خود دریافت کنید، به علاوه ویجت برنامه Translate نیز وجود دارد. نقشه های اپل برای همه پارک های ملی ایالات متحده پیاده روی دارد و شما می توانید مسیرهای پیاده روی و پیاده روی خود را ایجاد کنید. یادداشت‌های کامل انتشار اپل برای watchOS 11 در زیر آمده است.

WatchOS 11 بینش‌های قدرتمندی در مورد سلامت و تناسب اندام، همراه با شخصی‌سازی، هوش و روش‌های بیشتر برای برقراری ارتباط را برای محبوب‌ترین ساعت جهان به ارمغان می‌آورد. این دارای تجربیات جدیدی است که بینش عمیق تری از وضعیت سلامت روزانه شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند تأثیر تمرینات خود را در طول زمان درک کنید. watchOS 11 از قدرت یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند به راحتی صفحه ساعت کامل Photos را ایجاد کنید و Smart Stack با ویجت‌های پیشنهادی، ویجت‌های تعاملی و فعالیت‌های زنده هوشمندتر و توانمندتر می‌شود. برای حمایت بیشتر از سفر تناسب اندام خود، اکنون می توانید اهداف حلقه فعالیت خود را بر اساس روز هفته تنظیم کنید یا حتی آنها را برای یک روز استراحت متوقف کنید. WatchOS 11 همچنین شامل Check In، اپلیکیشن Translate، راه‌های جدید برای حمایت از شما در دوران بارداری، اعلان‌های آپنه خواب و غیره است.

تناسب اندام
– تأثیر شدت، بر اساس رتبه بندی تلاش، و مدت زمان تمرینات خود را بر روی بدن خود در طول زمان با بار تمرین پیگیری کنید
– پس از انجام تمرینات قلبی محبوب، از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا، پیاده‌روی و غیره، رتبه‌بندی‌های تلاش تخمینی را به‌طور خودکار بررسی کنید
– ببینید که چگونه تلاش شما در یکی از چهار برچسب تلاش دسته بندی می شود: آسان، متوسط، سخت و همه چیز و تغییر دهید تا با برداشت شما از تلاش مورد نیاز برای تکمیل تمرین مطابقت داشته باشد.
– در برنامه Workout از جمله فوتبال و فوتبال آمریکایی، مسافت را به عنوان معیاری در جلسه برای طیف گسترده‌تری از ورزش‌ها لحاظ کنید، و نقشه‌های مسیر به تمرین‌های اضافی در فضای باز مانند روئینگ در فضای باز و اسکی متقاطع اضافه شده است.
– ایجاد تمرین های سفارشی برای تمرینات شنا در استخر با پشتیبانی از مجموعه های کار و ریکاوری
– زمان باقی مانده در بازه زمانی فعلی خود را مشاهده کنید و با نمای تمرینی Up Next در تمرینات سفارشی برای بازه بعدی خود آماده شوید.
– اهداف حلقه های فعالیت خود را در روز هفته در برنامه Activity سفارشی کنید
– حلقه‌های فعالیت خود را برای یک روز استراحت، هفته، ماه یا بیشتر متوقف کنید، بدون اینکه بر رگه جایزه‌تان تأثیری بگذارد.
– تب Summary را در برنامه تناسب اندام در iPhone با معیارهایی که برای شما مهم هستند، مانند فاصله گام ها، تعداد قدم ها، قدرت دویدن و موارد دیگر شخصی سازی کنید.

ترجمه کنید
– عبارات را دیکته کنید و با پشتیبانی از 20 زبان به طور خودکار ترجمه و با صدای بلند پخش کنید
– به راحتی با ابزارک موجود در Smart Stack به برنامه Translate دسترسی داشته باشید که هنگام سفر به مکانی که زبان آن با Apple Watch شما متفاوت است، هوشمندانه اضافه می شود.
– تلفظ زبان‌ها را با استفاده از الفبای لاتین ببینید تا تعاملات خود را برای زبان ماندارین (ساده‌شده CN)، ژاپنی و کره‌ای مکالمه‌تر کنید.
– دانلود زبان ها برای دسترسی به ترجمه آفلاین بدون اتصال سلولی یا Wi-Fi (موجود در Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2)

جزر و مد
– بررسی داده های جزر و مد برای بیش از 115000 ساحل و 5000 نقطه موج سواری در سراسر جهان از جمله جزر و مد بالا و پایین، جزر و مد بالا و پایین، ارتفاع جزر و مد و جهت در برنامه جدید جزر و مد
– سواحل نزدیک موقعیت مکانی خود را با نمای نقشه دقیق کشف کنید یا یک ساحل را با نام جستجو کنید
– صفحه ساعت خود را با عوارض جزر و مد سفارشی کنید تا اطلاعات جزر و مد فعلی را برای نقطه موج سواری مورد علاقه خود یا نزدیکترین ساحل نشان دهید

پشته هوشمند
– مشاهده اطلاعات به موقع در Smart Stack با ویجت های پیشنهادی که به طور خودکار با استفاده از سیگنال هایی مانند زمان و تاریخ، مکان، بیدار شدن و زمان خواب و موارد دیگر برای تعیین اولویت به صورت هوشمند ظاهر می شوند.
– مشاهده اطلاعات به روز از برنامه ها برای مشاهده پیشرفت یک فعالیت، رویداد یا کار در یک نگاه با Live Activities
– مستقیماً از یک ویجت در Smart Stack با یک برنامه تعامل داشته باشید

Watch Faces
– با استفاده از دسته‌های تصویری مانند افراد، حیوانات خانگی، شهرها یا طبیعت، یک صفحه ساعت پویا Photos ایجاد کنید تا بهترین عکس‌ها را از آیفون خود بر اساس زیبایی‌شناسی، ترکیب‌بندی و حالات چهره به‌طور هوشمندانه انتخاب کنید.
– گذر زمان را با صفحه ساعت Flux تجسم کنید که از تایپوگرافی و رنگ پویا برای پر کردن چهره از پایین به بالا و با شمارش ثانیه ها استفاده می کند.
– ببینید صفحه ساعت Reflections چگونه نور را با صفحه فلزی آفتاب بازتاب می دهد که در پاسخ به حرکت مچ دست شما تغییر می کند)
– نحوه نمایش زمان در اپل واچ را با یکی از 9 خط اصلی هندی (بنگالی، گجراتی، گورموکی، کانادایی، مالایالام، میتی، اودیا، اول چیکی، تلوگو) و سه زبان جدید (برمه ای، خمری، اردو) سفارشی کنید. صفحه‌های ساعت (Astronomy، California، Memoji، Modular، Modular Duo، Modular Compact، Utility، World Time و X-Large)

اعلان آپنه خواب
– دریافت اعلان آپنه خواب احتمالی زمانی که داده های اختلال تنفسی علائم ثابتی از آپنه خواب متوسط ​​تا شدید را در یک دوره 30 روزه نشان می دهد (در اپل واچ سری 9 و بالاتر و اپل واچ اولترا 2 موجود است)
– برآورد وقفه در الگوی تنفسی در طول خواب با متریک اختلالات تنفسی که به عنوان بالا یا غیر بالا طبقه بندی می شود.
– گزارش قابل اشتراک گذاری را برای گفتگوهای غنی تر با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پس از دریافت اعلان آپنه خواب مرور کنید
– پشتیبانی از کاربران 18 سال یا بالاتر بدون تشخیص قبلی آپنه خواب

سایر ویژگی ها:
– شروع ورود از طریق پیام‌ها، کنترل‌های تمرین، یا پشته هوشمند برای هشدار خودکار به دوستان یا اعضای خانواده هنگام رسیدن به مقصد، پس از یک زمان از پیش تعیین‌شده، یا زمانی که تمرین شما به پایان می‌رسد.
– از Maps در Apple Watch برای مشاهده مسیرهای پیاده‌روی و پیاده‌روی سفارشی دانلود شده در iPhone و دسترسی به مسیرهای گام به گام مسیر خود حتی در حالت آفلاین استفاده کنید.
– مشاهده اطلاعات مرتبط در مورد بلیط های خود، مانند مسیرهای پارکینگ، یا نمایش زمان شروع، با به روز رسانی بلیط ها در کیف پول
– با استفاده از ژست دوبار ضربه زدن، در میان هر برنامه‌ای مانند پیام‌ها، ایمیل یا آب‌وهوا پیمایش کنید (در Apple Watch Series 9 و بالاتر و Apple Watch Ultra 2 موجود است)
– از Tap to Cash برای ارسال پول به شخصی استفاده کنید و به سادگی با آوردن Apple Watch خود به iPhone یا Apple Watch (فقط در ایالات متحده) (موجود در Apple Watch Series 7 و بالاتر، Apple Watch SE (نسل دوم) و همه مدل‌های Apple Watch Ultra هستند. )
– بدون اینکه اپل واچ را به قفل نزدیک کنید، قفل درب خود را با کلیدهای خانه UWB باز کنید. در مدل های اپل واچ با UWB موجود است
– مرور توصیه های شخصی و کشف تمرینات و مدیتیشن های جدید با یک سیستم ناوبری ساده که شامل؛ برای شما، کاوش، کتابخانه و جستجو
– سن حاملگی کنونی و علائم ثبت گزارش تجربه شده در دوران بارداری را در Cycle Tracking هنگام ثبت بارداری در برنامه Health در iPhone مرور کنید.
– با کنترل از راه دور به کنترل‌های اضافی از جمله صدا، قدرت، حالت نگه‌داشتن برای مکالمه Siri و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید

برخی از ویژگی‌ها ممکن است برای همه کشورها یا همه مناطق در دسترس نباشند، برای اطلاعات بیشتر به:
https://www.apple.com/watchos/feature-availability/
برای اطلاع از محتوای امنیتی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار اپل، لطفاً از این وب‌سایت دیدن کنید:

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا