بررسی تخصصی

iOS 18: از Emoji به عنوان Tapback Reactions در Messages استفاده کنید

اپل به‌روزرسانی‌های مهمی را برای اپلیکیشن Messages خود در iOS 18 با تمرکز ویژه بر بهبود ویژگی محبوب Tapback ارائه کرده است. تپبک‌ها، واکنش‌های سریعی که کاربران می‌توانند با فشار طولانی روی پیام‌ها اضافه کنند، تغییر رنگارنگی دریافت کرده‌اند و قابلیت‌های گسترده‌تری دریافت کرده‌اند.

iOS 18: از Emoji به عنوان Tapback Reactions در Messages استفاده کنید

در iOS 18، شش آیکون استاندارد Tapback اکنون رنگ‌های زنده‌تر و جزئیات پیچیده‌تری دارند. این تجدید بصری واکنش‌ها را واضح‌تر و جذاب‌تر می‌کند، زیرا طراحی جدید هم هنگام انتخاب Tapback و هم هنگام دریافت آن از سایر کاربران قابل مشاهده است.

با این حال، شاید قابل توجه ترین تغییر، اضافه شدن پشتیبانی از ایموجی برای Tapbacks باشد. در حالی که شش واکنش کلاسیک باقی مانده است، اکنون این امکان را دارید که از میان طیف گسترده ای از کاراکترهای ایموجی انتخاب کنید، لایه جدیدی از شخصی سازی را به پاسخ های پیام خود اضافه کنید و آنها را ظریف تر و گویاتر کنید.

در اینجا نحوه استفاده از ایموجی به عنوان واکنش Tapback به پیامی که در iOS 18 دریافت کرده اید آورده شده است:

  1. روی پیامی در رشته مکالمه طولانی فشار دهید.
  2. روی واکنش‌های استاندارد Tapback به چپ بکشید.
  3. یا یکی از شکلک‌های پیشنهادی را برای استفاده انتخاب کنید، یا روی شکلک خاکستری رنگ در انتهای ردیف ضربه بزنید تا به صفحه‌کلید ایموجی دسترسی پیدا کنید و یکی را انتخاب کنید که مناسب‌تر با واکنش شما باشد.

پیام ها

این تمام چیزی است که در آن وجود دارد. در iOS 18، اپل افکت‌های متنی و گزینه‌های قالب‌بندی جدید را نیز به اپلیکیشن Messages اضافه کرده است. برای یادگیری نحوه استفاده از آنها، پیوندها را دنبال کنید.

برچسب: پیام ها

این مقاله، «iOS 18: استفاده از ایموجی به عنوان واکنش‌های ضربه‌ای در پیام‌ها» برای اولین بار در MacRumors.com ظاهر شد.

در مورد این مقاله در انجمن های ما بحث کنید

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا