بررسی تخصصی

سفارشات آیفون 16 و آیفون 16 پرو به دست مشتریان می رسد

جمعه، 20 سپتامبر در استرالیا و نیوزلند است، بنابراین مشتریانی در کشورهایی که آیفون 16، آیفون 16 پرو، اپل واچ سری 10 یا ایرپاد 4 را پیش‌سفارش کرده‌اند، تحویل دستگاه‌های خود را دریافت می‌کنند.

سفارشات آیفون 16 و آیفون 16 پرو به دست مشتریان می رسد
طرفداران اپل که محصول جدیدی را سفارش داده‌اند، عکس‌ها و اولین برداشت‌ها از آیفون 16، آیفون 16 پرو، اپل واچ سری 10 و ایرپاد 4 را در اینستاگرام، Reddit، به اشتراک می‌گذارند. MacRumors انجمن ها و سایر شبکه های اجتماعی اگر قبلاً یکی از دستگاه های جدید را دریافت کرده اید، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید و مطمئن شوید که تصاویر و افکار اولیه خود را به اشتراک بگذارید!

با وجود فروشگاه‌های خرده‌فروشی در نیوزلند، مشتریان استرالیا اولین کسانی هستند که می‌توانند دستگاه‌های جدید را تحویل بگیرند یا آیفون را از فروشگاه اپل خریداری کنند. موجودی موجود در فروشگاه در استرالیا، بینشی را در مورد آنچه می‌توانیم در دیگر فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان انتظار داشته باشیم، ارائه می‌کند، اما تاکنون هیچ شایعه‌ای مبنی بر کمبود وجود نداشته است.

سفارشات iPhone 16 Pro در دوره پیش‌سفارش فروخته شد و تخمین‌های ارسال آنلاین اکنون تا ماه اکتبر است. اگر پیش‌سفارش‌ها را از دست دادید، احتمالاً می‌توانید یکی از دستگاه‌های جدید را در ‌فروشگاه اپل یا مکان‌های نزدیک مانند Target، Walmart یا Best Buy تهیه کنید.

پس از نیوزلند و استرالیا، فروش و تحویل مدل‌های جدید آیفون 15 و اپل واچ‌های جدید در آسیا، خاورمیانه، اروپا و در نهایت آمریکای شمالی آغاز خواهد شد. بسیاری از فروشگاه‌های اپل در سرتاسر جهان در حدود ساعت 8 صبح به وقت محلی باز خواهند شد تا به مشتریان اجازه دهند دستگاه‌های رزرو شده را تحویل بگیرند و خریدهای خود را انجام دهند.

حتما در جریان باشید MacRumors، از آنجایی که فردا یک جعبه گشایی و جعبه گشایی خواهیم داشت و به دنبال آن غواصی عمیق در مجموعه ویژگی های دستگاه های جدید، مقایسه دوربین و موارد دیگر خواهیم داشت.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا