بررسی تخصصی

حساب پس انداز پربازده Apple Card یک کاهش دیگر در نرخ بهره دریافت می کند

اپل بار دیگر در حال برنامه ریزی برای کاهش نرخ بهره حساب پس انداز پربازده اپل کارت خود است و نرخ جدید در روز جمعه، 11 اکتبر فعال می شود.

حساب پس انداز پربازده Apple Card یک کاهش دیگر در نرخ بهره دریافت می کند
بازدهی درصدی سالانه حساب پس‌انداز اپل کارت (APR) از 4.25 درصد به 4.10 درصد کاهش می‌یابد. این سومین کاهشی است که اپل در سال جاری انجام داده و دومین کاهش در چند هفته اخیر است.

در اواخر سپتامبر، اپل APY را از 4.4 درصد به 4.25 درصد کاهش داد و نرخ ها را از 4.5 درصد به 4.4 درصد در آوریل کاهش داد.

با 4.10 درصد، حساب پس انداز اپل APY کمتر از 4.15 APY خواهد بود که در آوریل 2023 راه اندازی کرد. نرخ بهره حساب های پس انداز با تغییراتی که توسط فدرال رزرو انجام می شود در نوسان است، و هنگامی که نرخ ها کاهش می یابد، بانک ها APY های خود را کاهش می دهند. کاهش قابل توجه نرخ بهره در ماه سپتامبر به میزان 50 واحد پایه وجود داشت و امروز، سیاستگذاران فدرال رزرو پیشنهاد کردند که کاهش بیشتر در افق وجود دارد.

چندین حساب پس انداز پربازده دیگر از شرکت هایی مانند Discover، American Express و Capital One نیز اکنون دارای APY 4.10 هستند.

اپل برای حساب پس انداز اپل با گلدمن ساکس شریک می شود. برای دارندگان اپل کارت در دسترس است و می‌توان آن را از طریق اپلیکیشن کیف پول آیفون مانند اپل کارت مدیریت کرد. حساب پس‌انداز اپل به‌گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران اپل کارت‌ اجازه می‌دهد از موجودی روزانه نقدی خود و وجوهی که از حساب‌های بانکی یا موجودی Apple Cash منتقل می‌شود، سود کسب کنند.

در اوایل ماه جاری، اپل دامنه APR کارت اپل را کاهش داد و اکنون به 18.74 درصد به 28.99 درصد رسیده است که از 19.24 درصد به 29.49 درصد کاهش یافته است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا