بررسی تخصصی

اپل نسخه بتای عمومی macOS Sequoia 15.1 را با هوشمندی اپل منتشر کرد

اپل امروز نسخه بتای عمومی macOS Sequoia 15.1 را منتشر کرد که به غیر توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا نرم افزار را قبل از عرضه در 28 اکتبر آزمایش کنند. آخرین نسخه بتا یک روز پس از ارائه هفتمین نسخه بتا توسط اپل به توسعه دهندگان ارائه شد.

اپل نسخه بتای عمومی macOS Sequoia 15.1 را با هوشمندی اپل منتشر کرد
آزمایش‌کنندگان عمومی بتا که در برنامه آزمایش بتا اپل ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با باز کردن برنامه تنظیمات، ضربه زدن به بخش Software Update و انتخاب گزینه Public Beta، به‌روزرسانی macOS Sequoia 15.1 را دانلود کنند.

iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 اولین به‌روزرسانی‌هایی هستند که شامل ویژگی‌های Apple Intelligence هستند. همه قابلیت‌های هوش مصنوعی اضافه نشده‌اند، اما نسخه بتا شامل ابزارهای نوشتن، به‌روزرسانی‌های سیری، خلاصه‌ها، حالت‌های فوکوس مبتنی بر هوش مصنوعی و پاسخ‌های هوشمند است. برای استفاده از ویژگی‌های Apple Intelligence، به iPhone 15 Pro، مدل iPhone 16 یا Mac یا iPad سری M نیاز دارید.

ابزارهای نوشتن هر زمان که بتوان متنی را انتخاب و ویرایش کرد در دسترس هستند و از این ویژگی می توان برای بررسی املا، تصحیح دستور زبان، بازنویسی کار با لحن جدید و خلاصه کردن متن استفاده کرد.

سیری با طراحی جدیدی که شامل یک درخشش ظریف در اطراف نمایشگر است، بازنگری شده است و تایپ به سیری به این معنی است که برای دریافت پاسخ نیازی به صحبت با سیری ندارید. سیری می‌تواند در صورت برخورد با کلمات خود، آن را دنبال کند و می‌تواند زمینه بین درخواست‌ها را حفظ کند. Safari می‌تواند مقاله‌ها را خلاصه کند، و یک حالت فوکوس کاهش وقفه جدید وجود دارد که به‌طور هوشمند فقط اعلان‌های مهم را برجسته می‌کند.

پاسخ‌های هوشمند در پیام‌ها و نامه‌ها در دسترس هستند، به علاوه برنامه Mail پیام‌های حساس به زمان اولویت‌دار را نشان می‌دهد و آنها را در بالای صندوق ورودی شما قرار می‌دهد. Photos دارای ویژگی Memory Movie برای ایجاد نمایش اسلاید بر اساس توضیحات متنی است و ابزار Clean Up برای اشیاء ناخواسته در عکس‌های شما وجود دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد تمام ویژگی‌هایی که در نسخه بتا در حال حاضر در دسترس هستند را می‌توانید در راهنمای Apple Intelligence مشاهده کنید. Image Playground، Genmoji و سایر ویژگی‌های جدید Siri هنوز پیاده‌سازی نشده‌اند.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا