بررسی تخصصی

رئیس Apple Pay پیشنهاد می‌کند که کلیدهای دیجیتال خودرو می‌توانند به اجاره گسترش یابند

در حالی که اپل دهمین سالگرد Apple Pay را جشن می گیرد، جنیفر بیلی، رئیس Apple Pay و Apple Wallet امروز مصاحبه ای با پسر امتیاز، اطلاعاتی در مورد ویژگی های فعلی و آینده مرتبط با Apple Pay مانند ادغام کلید ماشین و شناسه در برنامه Wallet ارائه می دهد.

رئیس Apple Pay پیشنهاد می‌کند که کلیدهای دیجیتال خودرو می‌توانند به اجاره گسترش یابند
‌Apple Pay بلافاصله مورد استقبال مصرف کنندگان قرار نگرفت، اما بیلی گفت که اپل در دهه گذشته برای ایجاد یک “تجربه مشتری عالی” “واقعاً سخت کار کرده است”. از آنجایی که پرداخت‌های موبایلی از طریق Apple Pay به طور گسترده‌ای در دسترس و شناخته شده‌تر شده است، اپل و بیلی روی گسترش قابلیت‌های اپلیکیشن Wallet برای مفیدتر کردن آن تمرکز کرده‌اند.

در سال 2020، اپل پشتیبانی از کلید ماشین را معرفی کرد، اجرای استاندارد کلید دیجیتال که از NFC استفاده می کند. این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران آیفون و اپل واچ اجازه می‌دهد تا کلید یک وسیله نقلیه سازگار را در برنامه کیف پول ذخیره کنند و چندین سازنده پشتیبانی را اجرا کرده‌اند. اپل در حال همکاری با بیش از 30 سازنده خودرو بر روی کلید خودرو است.

با گسترش پشتیبانی از کلید خودرو، بیلی آینده ای را می بیند که در آن کلیدهای دیجیتال برای اجاره در دسترس هستند.

اگر بتوانید یک ماشین اجاره ای رزرو کنید، احراز هویت و هویت خود را تأیید کنید … می توانید تصور کنید که یک شرکت کرایه اتومبیل قرار است برای شما یک کلید دیجیتال صادر کند و از آن کلید می توان برای باز کردن قفل و استفاده از ماشین استفاده کرد.

برخی از هتل‌های زنجیره‌ای قبلاً پشتیبانی برای دسترسی به اتاق هتل با کلید ذخیره‌شده در کیف پول را اجرا کرده‌اند، بنابراین تصور اینکه این نوع عملکرد در برخی مواقع به خودروها نیز گسترش یابد، سخت نیست.

به گفته بیلی، استفاده از ترانزیت Apple Pay «خیلی عالی است، و مردم کاملاً آن را دوست دارند». اپل در سال 2022 پشتیبانی Wallet را برای شناسه‌های دیجیتال و گواهی‌نامه‌های رانندگی راه‌اندازی کرد، و در حالی که مدتی طول کشیده است، بیلی مطمئن است که این پشتیبانی انجام خواهد شد زیرا گزینه برای شناسه دیجیتال «واقعاً عمیق» است.

این یک سفر طولانی مدت خواهد بود مانند آنچه در Apple Pay داشتیم. این به دولت‌ها کمک می‌کند بفهمند که چگونه رویکرد ما از حریم خصوصی محافظت می‌شود و بسیار ایمن است، چگونه داده‌ها را در اختیار نداریم، و چگونه هیچ ارتباطی با محل ارائه شناسه خود نداریم.

بیلی گفت پسر امتیاز اپل تنها در آغاز “دیدگاه بلندمدت خود برای جایگزینی کیف پول” است، اما فناوری اصلی Apple Pay که این تلاش را آغاز کرد، “بی نقص است.”

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا