بررسی تخصصی

تیم کوک به دنبال فروش Lackluster حقیقت را در مورد ویژن پرو اعتراف کرد

وال استریت ژورنالبن کوهن در تابستان امسال با تیم کوک مدیر عامل اپل در مورد ویژن پرو، نوآوری، هوش اپل و موارد دیگر مصاحبه کرد.

تیم کوک به دنبال فروش Lackluster حقیقت را در مورد ویژن پرو اعتراف کرداعتبار تصویر: Vanity Fair

کوک اعتراف کرد که هدست ویژن پرو به دلیل قیمت بالا، محصولی در بازار انبوه نیست.

کوک گفت: «با قیمت 3500 دلار، این محصول یک محصول انبوه نیست. “در حال حاضر، این یک محصول زود اقتباس است. افرادی که می خواهند امروز فناوری فردا را داشته باشند – برای همین هستند. خوشبختانه، افراد زیادی در آن اردو هستند که هیجان انگیز است.”

در ماه جولای، شرکت تحقیقاتی IDC تخمین زد که فروش ویژن پرو در سال جاری کمتر از 500000 دستگاه خواهد بود.

کوهن گفت که رویکرد اپل به نوآوری را می توان در چهار کلمه توصیف کرد: “نه اول، بلکه بهترین.”

کوک گفت: «ما با اولین نبودن کاملاً خوب هستیم. “همانطور که پیداست، مدتی طول می کشد تا به آن واقعا عالی برسید. تکرار زیادی نیاز دارد. نگرانی در مورد هر جزئیات می طلبد. گاهی اوقات، انجام این کار کمی بیشتر طول می کشد. ما ترجیح می دهیم با این نوع کار بیرون بیاییم. محصول و این نوع کمک به مردم در مقابل دویدن برای به دست آوردن چیزی، فوق العاده است، اما اگر بتوانیم فقط یک مورد را انجام دهیم، بدون شک با 100 نفر صحبت می کنیم به شما بگویم: این در مورد بهترین بودن است.”

کوک گفت که Apple Intelligence تجربه استفاده از محصولات اپل را “عمیقاً متفاوت” می کند.

کوک گفت: “من فکر می کنم ما به گذشته نگاه خواهیم کرد و یکی از این حفره های هوا خواهد بود که اتفاقاً شما را در منحنی فناوری متفاوتی قرار می دهد.”

این مصاحبه گسترده به بسیاری از موضوعات دیگر، از جمله روال روزمره کوک، درس هایی که از استیو جابز آموخته و غیره می پردازد.

بلومبرگ امروز همچنین داستانی در مورد نقش کوک در هیئت مدیره نایک منتشر کرد که او در سال 2005 به آن پیوست. این گزارش بیان می کند که کوک از انتصاب الیوت هیل به عنوان مدیرعامل جدید نایک در این ماه حمایت کرد، پس از اینکه این سازنده کفش در سال جاری با کاهش فروش و سود مواجه شد. کوک اغلب با کفش‌های نایک دیده می‌شود و اپل در چند دهه گذشته با نایک در چندین محصول و لوازم جانبی همکاری کرده است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا