بررسی تخصصی

آی‌پد مینی 7 با هوشمندی اپل امروز برای پیکاپ در همان روز در دسترس است

از امروز، آی‌پد مینی 7 جدید اپل با تراشه A17 Pro برای پیکاپ در همان روز یا روز بعد در فروشگاه‌های اپل در دسترس است، بدون نیاز به پیش‌سفارش. سفارشات آنلاین نیز از امروز به دست مشتریان می رسد.

آی‌پد مینی 7 با هوشمندی اپل امروز برای پیکاپ در همان روز در دسترس است
مشتریان در سراسر اروپا، آسیا و سایر مناطق اکنون می‌توانند در وب‌سایت اپل یا برنامه اپل استور سفارش دهند و سفارش تحویل از فروشگاه را در محل خرده‌فروشی محلی بدهند. اپل هنوز فروشگاه آنلاین خود را برای مشتریان در ایالات متحده و کانادا به روز نکرده است، اما این وضعیت در چند ساعت آینده تغییر خواهد کرد.

برای سفارش محصول با پیکاپ اپل استور، محصول را به کیف خود در Apple.com اضافه کنید، به تسویه‌حساب بروید، گزینه «من آن را برمی‌دارم» انتخاب کنید، کد پستی خود را وارد کنید، مکان موجود در اپل استور را انتخاب کنید و انتخاب کنید. تاریخ تحویل پرداخت به صورت آنلاین انجام می شود و ممکن است هنگام تحویل گرفتن کارت شناسایی عکس دار معتبر صادر شده توسط دولت و شماره سفارش مورد نیاز باشد.

آی‌پد مینی کوچک‌ترین تبلت اپل است و آخرین مدل آن دارای طراحی با حاشیه‌های باریک، تراشه A17 Pro با پشتیبانی از ویژگی‌های Apple Intelligence است که در iPadOS 18.1 عرضه می‌شوند، یک پورت USB-C و پشتیبانی از Apple Pencil Pro. فضای ذخیره سازی پایه دو برابر شده است، بنابراین iPad mini سطح پایه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود که از 64 گیگابایت افزایش یافته است. گزینه های 256 و 512 گیگابایتی به عنوان ارتقا در دسترس هستند.

دوربین پشت عریض 12 مگاپیکسلی در آی‌پد مینی جدید اکنون از Smart HDR 4 پشتیبانی می‌کند و از یادگیری ماشینی برای شناسایی و اسکن اسناد مستقیماً در برنامه دوربین استفاده می‌کند، در حالی که درگاه USB-C اتصالات سیمی را دو برابر سریع‌تر از نسل قبلی ارائه می‌کند و انتقال داده را افزایش می‌دهد. تا 10 گیگابیت بر ثانیه نسخه سلولی آی‌پد مینی 7 از 5G زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند، ارتقاء یافته از LTE، و اکنون Wi-Fi 6E را برای اتصالات سریع‌تر 6 گیگاهرتز دارد. بلوتوث به نسخه 5.3 بهبود یافته است و اپل اسلات نانو سیم کارت را با اتصال فقط eSIM در سراسر جهان جایگزین کرده است.

توجه داشته باشید که مدل‌های آی‌پد مینی که در اروپا فروخته می‌شوند آداپتور برق در جعبه ندارند، در حالی که مدل‌های فروخته شده در ایالات متحده دارای آداپتور USB-C 20 واتی هستند.

آیپد مینی در چهار رنگ شامل آبی، نور ستاره ای، بنفش و خاکستری فضایی عرضه می شود. قیمت آن از 499 دلار برای مدل 128 گیگابایتی فقط وای فای شروع می شود و تا 799 دلار برای مدل 512 گیگابایتی می رسد. مدل های سلولی با قیمت 150 دلار بیشتر از قیمت پایه هر پیکربندی در دسترس هستند. اپل همچنین قاب‌های Smart Folio جدید 59 دلاری را برای iPad mini در رنگ‌های مشابه می‌فروشد، در حالی که Apple Pencil Pro که با iPad mini کار می‌کند با قیمت 129 دلار در دسترس است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا