بررسی تخصصی

آی‌پد مینی جدید امروز در دسترس است

آی‌پد مینی جدید امروز در دسترس است

از امروز، آی‌پد مینی جدید فوق‌قابل حمل، با تراشه A17 Pro و ساخته شده برای Apple Intelligence، اکنون در دسترس است. آی‌پد مینی جدید با قیمتی معادل 499 دلار با دو برابر فضای ذخیره‌سازی نسل قبل، ارزش باورنکردنی و تجربه کامل آی‌پد را در طراحی فوق‌العاده قابل حمل ارائه می‌کند.

A17 Pro عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای iPad mini ارائه می‌کند و تجربه‌های کاملاً جدیدی را باز می‌کند – از جمله برنامه‌های حرفه‌ای که توسط طراحان، خلبان‌ها، پزشکان و دیگران استفاده می‌شوند – و ویرایش عکس‌ها، فرو رفتن در برنامه‌های AR همهجانبه‌تر و سریع‌تر از همیشه را برای کاربران فراهم می‌کند. بیشتر A17 Pro همچنین از Apple Intelligence پشتیبانی می‌کند، سیستم هوش شخصی با کاربری آسان که زمینه شخصی را درک می‌کند تا اطلاعات مفید و مرتبط را در عین محافظت از حریم خصوصی کاربر ارائه دهد. Apple Intelligence که عمیقاً در iPadOS 18 ادغام شده است، از قدرت سیلیکون اپل و مدل‌های مولد ساخته شده توسط اپل برای درک و ایجاد زبان و تصاویر، انجام اقدامات در بین برنامه‌ها و ترسیم از زمینه شخصی برای ساده‌سازی و تسریع کارهای روزمره استفاده می‌کند. اولین مجموعه از ویژگی های Apple Intelligence به زبان انگلیسی ایالات متحده به عنوان یک به روز رسانی نرم افزار رایگان در این ماه با iPadOS 18.1 در iPad mini جدید در دسترس خواهد بود و ویژگی های بیشتری در ماه های آینده ارائه خواهد شد.1

با اتصال سریع‌تر، کاربران می‌توانند حتی کارهای بیشتری را در iPad mini در حین حرکت انجام دهند. آی‌پد مینی جدید از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند فایل‌ها را دانلود کنند، بازی‌های آنلاین بازی کنند و فیلم‌ها را حتی سریع‌تر پخش کنند، و پورت USB-C اتصالات سیمی ۲ برابر سریع‌تر از نسل قبلی را با انتقال داده تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه ارائه می‌کند.

دوربین پشت عریض 12 مگاپیکسلی در iPad mini جدید اکنون از Smart HDR 4 پشتیبانی می کند و از یادگیری ماشینی برای شناسایی و اسکن اسناد مستقیماً در برنامه دوربین استفاده می کند.

تطبیق پذیری و قابلیت های پیشرفته آیپد مینی جدید با پشتیبانی از Apple Pencil Pro به سطح کاملاً جدیدی رسیده است و iPadOS 18 ویژگی های قدرتمندی را ارائه می دهد که تجربه iPad را بهبود می بخشد.
آی‌پد مینی جدید در رنگ‌های آبی، بنفش، ستاره‌ای و خاکستری فضایی موجود است 499 دلار (US) برای مدل Wi-Fi و 649 دلار (ایالات متحده) برای مدل Wi-Fi + Cellular. آی‌پد مینی جدید با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود که دو برابر فضای ذخیره‌سازی نسل قبل است. آی‌پد مینی جدید نیز در پیکربندی‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی موجود است. برای جزئیات کامل، به apple.com/shop/buy-ipad مراجعه کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا