بررسی تخصصی

نقد و بررسی: ایستگاه شارژ Qi2 NOVA 3-in-1 Journey’s دستگاه های شما را با طراحی مینیمالیستی منحصر به فرد نیرو می دهد

ایستگاه‌های شارژ 3 در 1 که می‌توانند به‌صورت بی‌سیم آیفون، اپل واچ و ایرپاد را روشن کنند، سال‌هاست که محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، اگرچه اکثر آنها طراحی‌های نسبتاً ساده و کاربردی دارند. برند لوازم جانبی Journey با استفاده از ایستگاه شارژ بی‌سیم NOVA 3-in-1، که از دوشنبه آینده، 28 اکتبر ارسال می‌شود، به دنبال آن است که کمی استعداد طراحی بیشتری را به این دسته ارائه دهد.

نقد و بررسی: ایستگاه شارژ Qi2 NOVA 3-in-1 Journey’s دستگاه های شما را با طراحی مینیمالیستی منحصر به فرد نیرو می دهد
ایستگاه شارژ NOVA در رنگ‌های Wood Grain و Sparkle Grey موجود است و من چند روزی است که یک مدل Wood Grain را آزمایش کرده‌ام تا ببینم ظاهر و عملکرد آن چگونه است.

در مجموع دارای یک ردپای جمع و جور با طراحی عمودی به جای طراحی “سبک درختی” است که در برخی از شارژرهای رقیب 3 در 1 استفاده می شود. کل بدنه از پلاستیک ساخته شده است، اما جلوی دانه های چوب مصنوعی بسته به دکوراسیون شما می تواند به آن کمک کند. یک جفت نوار ضد لغزش در پایین شارژر به نگه داشتن آن کمک می کند و از سطوح شما در برابر آسیب محافظت می کند.

دستگاه های شارژر سفر نوادستگاه های شارژر سفر نوا
با کمی بیش از 400 گرم (0.9 پوند)، NOVA به اندازه کافی سنگین است که با آیفون نصب شده روی آن ثابت بماند، اما تا حدودی قابل حمل باقی می ماند تا بتوان به راحتی آن را حمل کرد. ارتفاع آن حدود 15 سانتی‌متر است (اگرچه یک آیفون متصل ارتفاع کلی آن را چند سانتی‌متر افزایش می‌دهد) و ردپایی در حدود 8 سانتی‌متر در 9 سانتی‌متر دارد.

NOVA با یک سطح زاویه‌دار مرتفع پوشانده شده است که یک پد شارژ Qi2 را پنهان می‌کند و به آیفون اجازه می‌دهد تا بسته به مدل آیفون شما به صورت مغناطیسی متصل شود و تا حداکثر 15 وات شارژ شود. استاندارد Qi2 سازگار با MagSafe به تازگی راه خود را در طیف گسترده ای از محصولات آغاز کرده است، و در حالی که اپل قبلاً Qi2 را با شارژ 25 واتی MagSafe جدید خود در آخرین مدل های آیفون 16 ارتقا داده است، Qi2 همچنان باید به اندازه کافی کافی باشد. برای اکثر کاربران

سطح شارژ گوشی از جنس پلاستیک ساده و بدون پد یا گرافیک مشخصی است که محل قرار دادن دستگاه را نشان می دهد. تراز مغناطیسی یافتن نقطه مناسب را حتی بدون آن ویژگی‌ها آسان می‌کند، بنابراین وقتی تلفنی روی شارژر وجود ندارد، ظاهری بسیار تمیز داشته باشید.

شارژر مسافرتی نوا عقبشارژر مسافرتی نوا عقب
در قسمت پشتی این ایستگاه، یک باتری شارژی اپل واچ وجود دارد که شارژ سریع را در مدل‌های اپل واچ پشتیبانی می‌کند. قابلیت چرخش به بالا به شما این امکان را می‌دهد تا در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید آن را پنهان کنید و در صورتی که می‌خواهید ایستگاه شارژ را برای سفر در کیف بیندازید، از آن محافظت کنید.

طراحی پوک اپل واچ در پشت به این معنی است که ساعت شما هنگام شارژ روی میز خواب، میز انتهایی یا میز قابل مشاهده نخواهد بود، اما اگر گوشی را در حالت آماده به کار افقی یا عمودی شارژ می کنید، احتمالاً این گزینه بهتر است. برای مشاهده زمان و اطلاعات دیگر

در نهایت، یک دهانه توخالی که به سمت جلوی ایستگاه شارژ قرار دارد، به عنوان مکانی برای انداختن یک قاب AirPods سازگار برای شارژ عمل می‌کند. محل شارژ AirPods دارای یک پد دستگیره برای کمک به نگه داشتن AirPods در موقعیت خود است، اما حاوی آهنربا برای هماهنگ کردن قاب های AirPods با این ویژگی نیست. با این حال، قرار دادن آن به نظر من نسبتاً بخشنده به نظر می رسد، و هیچ مشکلی در شارژ مداوم AirPods Pro خود نداشتم.

چراغ شارژر سفر نواچراغ شارژر سفر نوا
یک چراغ فعال با لمس در داخل دهانه می‌تواند به شما کمک کند تا محل شارژ AirPods را در تاریکی پیدا کنید یا حتی برای هر نیاز دیگری کمی نور در یک اتاق تاریک فراهم کنید.

ایستگاه شارژ NOVA دارای یک کابل 1.5 متری USB-C به USB-C برای تغذیه دستگاه است، اگرچه باید آداپتور برق خود را تهیه کنید. من همیشه ترجیح می‌دهم یک آداپتور برق داخل جعبه باشد، مخصوصاً برای لوازم جانبی با قیمت بالاتر، بنابراین در اینجا مقداری منفی است. به شما امکان می دهد آداپتور خود را تهیه کنید، اگر ترجیح می دهید آن را از یک شارژر چند پورت، یک شارژر تخت برای قرار دادن پشت مبلمان یا سایر گزینه ها تغذیه کنید، انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد، بنابراین فقط از این هزینه اضافی بالقوه آگاه باشید. شما حداقل یک شارژر 30 واتی می خواهید تا بتوانید همه چیز را با سرعت کامل شارژ کنید.

Journey همچنین شامل یک حلقه مغناطیسی چسبنده و راهنمای تراز در جعبه است که به شما امکان می‌دهد قابلیت‌های مغناطیسی را به آیفون‌های قدیمی‌تر و سایر مدل‌های گوشی هوشمندی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، اما نه از MagSafe‌/Qi2 اضافه کنید.

ایستگاه شارژ بی‌سیم NOVA 3 در 1 معمولاً 139.99 دلار قیمت دارد، اما در حال حاضر تخفیف 20 درصدی برای پیش‌سفارش وجود دارد که قیمت را به 112.00 دلار کاهش می‌دهد. بسیاری از شارژرهای 3 در 1 دیگر از برندهای معتبر دارای گواهینامه MagSafe/Qi2 و Made for Apple Watch در بازه 120 تا 150 دلار هستند، بنابراین این شارژر در همان جایگاه است. به یاد داشته باشید که باید آداپتور برق خود را تهیه کنید، اما تخفیف فعلی پیش‌سفارش به اندازه‌ای کاهش می‌یابد که قیمت‌ها را حتی با آن هزینه اضافی احتمالی رقابتی نگه دارد.

توجه: Journey برای اهداف این بررسی، یک ایستگاه شارژ بی‌سیم NOVA 3-in-1 به MacRumors ارائه کرد. غرامت دیگری دریافت نشد. MacRumors یک شریک وابسته با Journey است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا