بررسی تخصصی

iOS 18.2: هر آنچه باید درباره Image Playground بدانید

iOS 18.2 شامل اولین فناوری های تولید تصویر است که به Apple Intelligence می آیند، از جمله Image Playground. Image Playground برنامه اختصاصی ایجاد تصویر اپل است که می تواند تصاویر کارتونی را بر اساس توضیحات متنی بسازد.

iOS 18.2: هر آنچه باید درباره Image Playground بدانید
این راهنما همه چیزهایی را که باید درباره Image Playground بدانید، از محدودیت‌های آن گرفته تا جایی که می‌توانید از آن استفاده کنید، برجسته می‌کند، و ما به‌روزرسانی‌هایی را با تکامل Image Playground ارائه خواهیم کرد.

برنامه Image Playground

به‌روزرسانی به iOS 18.2، iPadOS 18.2 یا macOS Sequoia 15.2 یک برنامه «Playground» را به صفحه اصلی یا دسک‌تاپ اضافه می‌کند که با نمادی شامل یک موجود گربه/سگ/خرس سفید به سبک سه‌بعدی مشخص می‌شود.

با ضربه زدن به برنامه یک صفحه نمایش با دستورالعمل استفاده از Image Playground ظاهر می شود، اما این کار ساده است. یک نوار متنی در پایین وجود دارد که به شما دستور “توضیح یک تصویر” را می دهد.

به محض اینکه کلمه یا عبارتی را تایپ می کنید، Image Playground شروع به کار بر روی ایجاد یک تصویر برای شما می کند. شما اساساً می‌توانید هر چیزی را تایپ کنید، مانند «تمساح پوشیده از توتو» یا «هولا هوپ اسکنک روی یک فیل».

ios 18 2 تصویر تمساح زمین بازیios 18 2 تصویر تمساح زمین بازی
می توانید نتیجه را با توضیحات کلمات اضافی تغییر دهید یا از یکی از پیشنهادات اپل استفاده کنید. چندین تصویر ممکن برای هر توضیح دریافت خواهید کرد و می‌توانید با کشیدن انگشت روی آن‌ها آنچه را که می‌خواهید انتخاب کنید. می توانید کلمات و عبارات را اضافه و حذف کنید تا زمانی که تصویر تولید شده را دقیقاً به آنچه می خواهید اصلاح کنید.

Image Playground در حال حاضر بسیار در نسخه بتا است، بنابراین اپل در حال درخواست بازخورد است. نمادهای شست رو به بالا و پایین وجود دارد که می توانید از آنها برای ارسال بازخورد استفاده کنید. Thumbs up نیازی به ورودی اضافی ندارد، اما thumbs down به رابطی می رود که در آن می توانید مشکل یک تصویر را انتخاب کنید و جزئیات نوشتاری اضافی را ارائه دهید.

بازخورد ios 18 2 تصویر زمین بازیبازخورد ios 18 2 تصویر زمین بازی
بعد از اینکه تصویر ایده آل خود را ایجاد کردید، می توانید روی دکمه Done ضربه بزنید تا آن را در کتابخانه Image Playground ذخیره کنید. موارد ذخیره شده در کتابخانه Image Playground را می توان بعداً دوباره ویرایش کرد، حذف کرد یا با برگه اشتراک استاندارد به اشتراک گذاشت. همچنین ابزارهای داخلی برای کپی کردن، اشتراک گذاری یا ذخیره یک تصویر در طول فرآیند ایجاد وجود دارد.

تصاویر شخصی شده بر اساس افراد

شما می توانید یک ایجاد Image Playground را با یک شخص شروع کنید. افرادی که در آلبوم افراد شما در برنامه Photos ذخیره می‌شوند به‌عنوان یک گزینه (شامل خودتان) نشان داده می‌شوند و می‌توانید عکس خاصی از یک شخص را برای استفاده به عنوان پایه تصویر جدید انتخاب کنید.

ios 18 2 تصویر فرد زمین بازیios 18 2 تصویر فرد زمین بازی
هر عکس از یک فرد متفاوت به نظر می رسد زیرا Image Playground به جای تصویر مجموع، زاویه، نور و ظاهر خاص یک تصویر خاص را می کشد، بنابراین می توانید با کشیدن انگشت روی آن ببینید که کدام تصویر از یک شخص بیشتر شبیه آنها است. تبدیل به یک فرم متحرک

شما محدود به افرادی هستید که در آلبوم افراد شما ذخیره می‌شوند، بنابراین اگر تصویری از تیم کوک یا تیلور سویفت بخواهید هوش مصنوعی متوجه نمی‌شود، اما برای این مورد استفاده، می‌توانید عکسی را وارد کنید.

همچنین می توانید با استفاده از گزینه داخلی “Appearance” در رابط شخصی، یک ظاهر عمومی برای استفاده به عنوان پایه ایجاد کنید. این تنظیم به شما امکان می‌دهد رنگ پوست و مجموعه ویژگی‌ها را انتخاب کنید که می‌تواند با توضیحات تصویر بیشتر اصلاح شود.

تصویر پیشنهادات زمین بازی

اگر نمی‌دانید با ایجاد تصویر از کجا شروع کنید یا برای جزئیات نیاز به الهام دارید، اپل طیف وسیعی از پیشنهادات را دارد که می‌توانید برای افزودن به تصویر خود روی آنها ضربه بزنید.

تصویر از پیش تعیین شده زمین بازی ویژگی 1تصویر از پیش تعیین شده زمین بازی ویژگی 1
موضوعاتی مانند ماجراجویی، دیسکو، تابستان، مهمانی، غروب آفتاب، و فانتزی، همراه با مکان‌هایی مانند شهر، فضا، صحرا، پارک، دشت‌زار و جنگل وجود دارد. اپل لباس‌هایی را پیشنهاد می‌کند که شامل هنرمند، سرآشپز، کوهنورد، جادوگر، ربات و ابرقهرمان است و لوازم جانبی نیز وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها مانند عینک آفتابی، کتانی، کلاه بالا، کلاه مهمانی و تاج گل انتخاب کنید.

البته اینها فقط یک نقطه پرش هستند، و شما می توانید هر مکان یا تنظیماتی را انتخاب کنید و با استفاده از توضیحات متنی، هر شی و لوازم جانبی را که می خواهید اضافه کنید.

تصویر گربه زمین بازیتصویر گربه زمین بازی
پیشنهادات در برنامه Image Playground متنی نیستند، اما وقتی از Image Playground در پیام‌ها استفاده می‌کنید، ممکن است پیشنهاداتی را بر اساس آنچه در مورد آن صحبت کرده‌اید ببینید.

سبک انیمیشن

شما نمی توانید با Image Playground تصاویر واقعی واقعی بسازید و این به دلیل طراحی است. اپل نمی‌خواهد تصاویری تولید کند که بتواند کسی را فریب دهد، بنابراین شما به دو سبک محدود می‌شوید: انیمیشن و تصویرسازی.

ios 18 2 تصویر سبک زمین بازیios 18 2 تصویر سبک زمین بازی
انیمیشن یک سبک سه بعدی است که شبیه چیزی از فیلم های پیکسار به نظر می رسد، در حالی که Illustration یک تصویر مسطح تر و دو بعدی است که ساده تر است.

هنگامی که Image Playground برای اولین بار در ژوئن 2024 معرفی شد، اپل گفت که سه سبک از جمله انیمیشن، تصویرسازی و اسکچ وجود خواهد داشت. مشخص نیست که آیا طرح هنوز برنامه ریزی شده است یا خیر و در تاریخ بعدی ارائه خواهد شد.

یک تصویر را بر اساس یک عکس قرار دهید

می‌توانید عکس بگیرید یا عکسی را از برنامه Photos وارد کنید تا از آن به عنوان الهام‌بخش برای ایجاد Image Playground استفاده کنید. اگر می‌خواهید تصویر Image Playground با تیم کوک داشته باشید، استفاده از عکس راه حلی است.

عکس ios 18 2 تصویر زمین بازیعکس ios 18 2 تصویر زمین بازی
هر عکسی به عنوان الهام بخش برای یک خلاقیت عمل می کند و می توانید از یک عکس برای سوژه اصلی یک تصویر یا برای پس زمینه استفاده کنید.

تصویر زمین بازی در پیام ها

می توانید تصاویر را در برنامه Image Playground ایجاد کنید و آنها را در پیام ها به اشتراک بگذارید، اما می توانید این کار را مستقیماً از برنامه پیام ها نیز انجام دهید. در یک مکالمه، روی دکمه “+” ضربه بزنید و سپس Image Playground را از لیست انتخاب کنید.

زمین بازی تصویر ios 18زمین بازی تصویر ios 18
برنامه mini Messages مانند برنامه کامل کار می کند. فقط یک توضیح از یک تصویر را تایپ کنید و از همان مراحل استفاده کنید تا آن را به جایی که می خواهید برسانید. وقتی کارتان تمام شد، روی Done ضربه بزنید تا در قسمت ارسال مکالمه شما نمایش داده شود تا بتوانید برای هرکسی که با آن صحبت می کنید پیامک کنید.

به اشتراک گذاری تصاویر آفرینش های زمین بازی

برای اشتراک‌گذاری تصویر Image Playground در پیام متنی، می‌توانید از اپلیکیشن داخلی Image Playground در Messages استفاده کنید که سریع‌ترین مسیر است.

همچنین می‌توانید به کتابخانه Image Playground بروید یا یک تصویر جدید در برنامه ایجاد کنید و سپس از Share Sheet برای AirDrop آن استفاده کنید، آن را از طریق پیام‌ها ارسال کنید، آن را ایمیل کنید یا در برنامه Photos یا Files ذخیره کنید. هر چیزی که در Photos ذخیره کرده اید را می توان در یک برنامه رسانه اجتماعی آپلود کرد.

Share Sheet مانند Share Sheet در هر جای دیگری در iOS است، بنابراین اگر اپلیکیشنی مانند Instagram را نصب کرده اید، گزینه Share Sheet برای آپلود یک Image Playground به طور مستقیم در اینستاگرام وجود دارد. همین امر در مورد سایر شبکه های اجتماعی که از Share Sheet پشتیبانی می کنند نیز صدق می کند.

تصویر محدودیت های زمین بازی

Image Playground در حال حاضر در نسخه بتا است و اپل می گوید که کاربران می توانند نتایج غیرمنتظره ای را بسته به توصیفگرهای استفاده شده مشاهده کنند. گاهی اوقات کلماتی که به نظر می رسد باید یک نتیجه ساده ایجاد کنند، به طور غیرمنتظره ای عجیب و غریب می شوند، مانند تصاویر تقسیم موز در زیر.

ios 18 2 تصویر زمین بازی موز اسپلیتios 18 2 تصویر زمین بازی موز اسپلیت
هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد که باید از آنها آگاه بود، و همچنین نرده های محافظ داخلی وجود دارد که محتوایی را که می توانید ایجاد کنید محدود می کند.

اندازه و دامنه

یکی از محدودیت‌های قابل‌توجه شامل ایجاد Image Playground است که از عکس‌های افراد استفاده می‌کند. شما فقط می‌توانید عکس‌هایی به سبک پرتره بگیرید که نیمه بالایی یک فرد را نشان می‌دهند، بدون گزینه‌ای برای ژست تمام بدن. بنابراین، اگر می‌خواهید تصویری از دوست خود اریک در حال اسکیت کردن ایجاد کنید، به سختی می‌توانید آن فعالیت را به‌طور دقیق به تصویر بکشید، زیرا Image Playground فقط یک تصویر قفسه سینه ایجاد می‌کند.

ios 18 2 زمین بازی محدودیت افرادios 18 2 زمین بازی محدودیت افراد
این محدودیت در هنگام تولید تصاویر حیوانات و موجودات اعمال نمی شود، اما زمانی که می خواهید فعالیتی را به تصویر بکشید که به چیزی بیش از یک سر و شانه نیاز دارد، یک مشکل است.

این همچنین بر تصاویری که ممکن است بخواهید با یک شی ثانویه مانند گربه یا شخص دیگری ایجاد کنید، تأثیر می گذارد. Image Playground همیشه با چندین سوژه در یک عکس در این زمان کار خوبی انجام نمی دهد. هر چه توصیف کننده های بیشتری داشته باشید، بیشتر با این نوع چیزها دست و پنجه نرم می کنید.

کلمات

مانند اکثر ابزارهای تولید تصویر موجود، Image Playground با متن مشکل دارد. متن تمایل به غیر منطقی دارد.

ios 18 2 تصویر زمین بازی نوشتنios 18 2 تصویر زمین بازی نوشتن

عبارات محدود شده

اپل از سایر شرکت های فناوری که ابزارهای تولید تصویر را معرفی کرده اند درس هایی آموخته است و محدودیت های داخلی زیادی وجود دارد. هنگامی که گوگل در ماه آگوست پیکسل استودیو را معرفی کرد، مردم توانستند از آن برای تولید تصاویری با مواد مخدر، الکل، نازی‌ها و موارد دیگر استفاده کنند و اپل هیچ یک از اینها را مجاز نمی‌داند.

هنگامی که کلمه ای مجاز نیست، پیام زیر را مشاهده می کنید: “Unable to use that description” با یک دکمه واگرد که می توانید برای حذف آن استفاده کنید.

عبارات دیگری نیز وجود دارد که Image Playground به نوعی نادیده گرفته می شود. اگر برای مثال از «خون» یا «خون‌آلود» استفاده کنید، پس‌زمینه‌ای قرمز رنگ دریافت می‌کنید، اما خون واقعی ندارید. شما نمی توانید از کلماتی مانند قتل یا مرده یا مترادف آنها استفاده کنید، و در حالی که تفنگ و تپانچه مشکلی ندارند، AK-47، مسلسل و تفنگ ساچمه ای اینطور نیستند.

مفاهیمی که می توانند برای ایجاد یک تصویر سیاسی مورد استفاده قرار گیرند نیز ممنوع هستند. نمی‌توانید پرچم‌های خاص کشور یا کشورهایی مانند ایالات متحده، مکزیک یا آلمان را اضافه کنید. کلمات مربوط به مواد مخدر یا لوازم جانبی مواد مخدر کار نمی کنند، و توصیفگرهای زیادی وجود دارد که Image Playground آنها را نادیده می گیرد، حتی اگر پیامی دریافت نکنید که صراحتاً ممنوع است.

واضح است که اپل برای جلوگیری از ایجاد تصاویر نامناسب Image Playground تلاش زیادی کرده است و این شرکت به صراحت اعلام کرده است که بهبودهایی انجام خواهد شد و هنوز احتمال نتایج غیرمنتظره در طول نسخه بتا وجود دارد.

نیاز افراد

هنگامی که Apple Intelligence در اعمال یک کلمه مشکل دارد، اغلب از شما می خواهد که فردی را برای افزودن به تصویر خود انتخاب کنید، حتی اگر نمی خواهید شخصی را اضافه کنید. ممکن است ناامید کننده باشد، و شما باید آن شخص را اضافه کنید، عبارت خود را تغییر دهید و آن شخص را حذف کنید تا به آنچه واقعاً منظورتان بود برسید.

به همین ترتیب، اپل به شما اجازه ایجاد تصاویری از شخصیت‌های دارای حق چاپ را نمی‌دهد، بنابراین هیچ گزینه‌ای برای استفاده از Image Playground برای ایجاد عکس‌های در معرض خطر از Bluey و Mickey Mouse وجود نخواهد داشت.

امنیت

تولید تصویر برای Image Playground بر روی دستگاه انجام می شود، بنابراین هیچ چیزی که تایپ می کنید به یک سرور ابری ارسال نمی شود یا به اشتراک گذاشته می شود، اگرچه شایان ذکر است که اپل در حال جمع آوری بازخورد در مورد آن است.

Image Playground و تصاویر ذخیره شده در کتابخانه Image Playground شما بین دستگاهی نیستند. شما دارای کتابخانه‌ها و تصاویر جداگانه‌ای هستید که روی هر دستگاه تولید می‌شوند، بدون ارتباط بین آنها.

در دسترس بودن

Image Playground فقط در نسخه بتای iOS 18.2 در دسترس است و نسخه بتا در حال حاضر محدود به توسعه دهندگان است. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان انتشار نسخه بتا عمومی منتشر نشده است.

لیست انتظار

برای دسترسی به Image Playground و Genmoji در iOS 18.2، باید در لیست انتظار دوم شرکت کنید و ظاهراً اپل تعداد افرادی را که می توانند از این ویژگی ها استفاده کنند محدود کرده است. انتظار بیشتر از انتظار اولیه برای شرکت در Apple Intelligence است و در برخی موارد بیش از 24 ساعت طول کشیده است.

راه اندازی عمومی

اگر اپل جدول زمانی راه اندازی سال های قبل را دنبال کند، می توانیم شاهد انتشار iOS 18.2 در اواسط دسامبر باشیم.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا