بررسی تخصصی

ریزپردازنده کم مصرف آیفون 15 پرو به دکمه‌های حالت جامد و سایر عملکردها اجازه می‌دهد در صورت خاموش شدن یا تمام شدن باتری فعال بمانند.

به گفته منبعی که جزئیات را به اشتراک گذاشته است، آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس از یک ریزپردازنده جدید کم مصرف استفاده خواهند کرد که به برخی از ویژگی‌های خاص مانند دکمه‌های حالت جامد خازنی جدید اجازه می‌دهد حتی زمانی که گوشی خاموش است یا باتری آن تمام شده است، عملکرد خود را حفظ کنند. را MacRumors انجمن ها

نشت CAD دکمه های آیفون 15 پرو

رندر مبتنی بر CAD از دکمه‌های حالت جامد جدید در مدل‌های iPhone 15 Pro

منبع این شایعه همان عضو انجمنی است که سال گذشته قبل از عرضه رسمی آیفون 14 پرو، جزئیات دقیقی را در مورد جزیره دینامیک به اشتراک گذاشت، بنابراین دلایل خوبی وجود دارد که باور کنیم اطلاعات زیر قابل اعتماد هستند.

به گفته منبع ناشناس، ریزپردازنده جدید جایگزین حالت فوق‌العاده کم انرژی فعلی اپل می‌شود که به آیفون اجازه می‌دهد پس از خاموش شدن باتری یا تا 24 ساعت در صورت اتمام باتری آن از طریق Find My قرار بگیرد و اپل را فعال می‌کند. حالت پرداخت سریع تا پنج ساعت پس از اتمام باتری قابل استفاده است.

ظاهراً تراشه جدید این عملکردهای بلوتوث LE/Ultra Wideband موجود را علاوه بر روشن کردن دکمه‌های حالت جامد – از جمله دکمه “عملی” که جایگزین سوئیچ قطع صدا می‌شود – در زمانی که تلفن روشن، خاموش یا باتری تمام شده است، در اختیار خواهد گرفت. . ریزپردازنده می‌گوید: «فوراً فشار دادن دکمه‌های خازنی، نگه‌داشتن و حتی تشخیص نسخه لمسی سه‌بعدی خود را با دکمه جدید افزایش/کاهش صدا، دکمه عمل و دکمه پاور، در حالی که تلفن خاموش است یا خاموش است، تشخیص می‌دهد». .

منبع همچنین ادعا می‌کند که ویژگی‌های جدید خازنی کم‌انرژی در حال حاضر با و بدون بازخورد Taptic Engine در حین خاموش بودن، اما نه در زمانی که باتری تمام شده است، آزمایش می‌شوند، با این حال «این نکته به تولید می‌رسد یا خیر بسیار نامشخص است، اما IS است. در حال آزمایش است.»

این منبع همچنین ادعا می کند که “مرد داخل” اپل آنها دو نسخه کاربردی از دکمه ولوم یکپارچه جدید شایعه شده را در آزمایش مشاهده کرده است، از جمله یکی که بسته به میزان نیرویی که هنگام فشار دادن به آن استفاده می شود، صدا سریعتر بالا یا پایین می شود و دیگری که در آن فشار داده می شود. با کشیدن انگشت روی دکمه به سمت بالا و پایین می توان میزان صدا را تنظیم کرد. آنها نمی دانند کدام روش برای نسخه نهایی استفاده می شود، اما آنها توسط نرم افزار فعال می شوند، بنابراین این عملکرد ممکن است توسط کاربر قابل تنظیم باشد.

افشاگر ناشناس ادعا می کند که منبع داخلی آنها در تیم توسعه اپل است، بنابراین آنها اطلاعات بیشتری در مورد طراحی مدل های جدید ندارند مگر اینکه ویژگی های فیزیکی برای تکمیل آنها نیاز به توسعه نرم افزار داشته باشد.

انتظار می‌رود دکمه‌های خازنی حالت جامد در انحصار مدل‌های آیفون 15 پرو باشد و مدل‌های استاندارد آیفون 15 همان مکانیزم دکمه‌های سنتی سری آیفون 14 را حفظ کنند. همچنین شایعه شده است که آیفون 15 پرو به جای سوئیچ قطع صدا، یک دکمه قابل تنظیم توسط نرم افزار به دست می آورد، با یک دکمه ولوم یکپارچه یا “راکر” جایگزین دکمه های جداگانه افزایش/پایین صدا. برای هر چیز دیگری که در مورد سری جدید آیفون 15 می دانیم، خلاصه های اختصاصی ما را با استفاده از پیوندهای زیر بررسی کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا