بررسی تخصصی

تست Stage Manager در iPad Pro 2018 با iPadOS 16.1 بتا جدید

با آخرین نسخه بتای iPadOS 16.1 که امروز در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت، ویژگی Stage Manager به مدل های 2018 و 2020 iPad Pro گسترش یافته است. ما فکر کردیم که آن را روی یک iPad Pro قدیمی‌تر آزمایش کنیم تا ببینیم چگونه کار می‌کند، زیرا اپل چندین ماه به ما گفت که تجربه رضایت‌بخشی در iPad‌های غیر M1 ارائه نمی‌دهد.

Stage Manager بزرگترین ویژگی iPadOS 16 است و قبل از امروز، به M1‌ iPad Pro و M1 iPad Air، جدیدترین iPad‌های اپل در سال 2021 محدود می‌شد. مدل‌های قدیمی‌تر iPad Pro در سال‌های 2018 و 2020 قادر به استفاده از Stage Manager نبودند. ، منجر به شکایت صاحبان iPad شد.

اپل در ابتدا اعلام کرد که Stage Manager تنها می‌تواند تجربه ایده‌آلی را در آی‌پدهای M1 ارائه دهد، اما در بیانیه‌ای امروز، این شرکت اعلام کرد که توانسته راهی برای آوردن Stage Manager به مدل‌های iPad Pro با استفاده از A12Z و A12X بیابد. چیپس. این آی‌پدها می‌توانند از Stage Manager روی دستگاه استفاده کنند، اما به ادغام نمایشگر خارجی با پشتیبانی از چند نمایشگر دسترسی نخواهند داشت.

در واقع، اپل پشتیبانی از نمایشگر خارجی را به طور کامل از iPadOS 16.1 بتای حذف کرده است و زمانی که در اواخر امسال بازگردانده شود، به مدل‌های ‌M1‌ iPad محدود خواهد شد. بنابراین مدل‌های 2018 و 2020 iPad Pro می‌توانند از Stage Manager استفاده کنند، اما نه در اجرای کامل آن با نمایشگر خارجی.

Stage Manager در دستگاه محدود به چهار برنامه در حال استفاده در یک زمان است، در حالی که با یک صفحه نمایش خارجی، حداکثر هشت برنامه را می توان باز کرد. در آزمایش‌های جانبی ما، Stage Manager روی iPad Pro 2018 به خوبی کار کرد، اگرچه به سرعت M1‌ iPad Pro نبود.

راه اندازی ‌iPadOS 16 به تاخیر افتاد تا به اپل زمان بدهد تا روی Stage Manager کار کند، زیرا باگ بود و شکایت هایی در مورد عملکرد آن وجود داشت. اپل آن را بتا به بتا بهبود می بخشد و تجربه بسیار روان تری نسبت به چند هفته پیش است.

آیا Stage Manager را روی iPad Pro 2018 یا 2020 امتحان کرده اید؟ نظر خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا