بررسی تخصصی

نمایش MacRumors: WWDC 2023 Recap و Vision Pro First Impressions با Andru Edwards و Kevin Nether

اندرو ادواردز و کوین نتر این هفته در MacRumors Show از استودیوی اپل پادکست در اپل پارک به ما می‌پیوندند تا در مورد اولین برداشت‌های هدست ویژن پرو و ​​موجی از اعلامیه‌های دیگر این شرکت در WWDC امسال صحبت کنند.

ما از طریق تجربه دست اول در مورد نحوه واقعی هدست ویژن پرو صحبت می کنیم، از جمله راحتی، ورودی کنترل و تجربیات واقعیت ترکیبی. ما همچنین به Mac Pro سیلیکونی اپل، مک استودیو تازه‌سازی شده و مک بوک ایر 15 اینچی و همچنین برخی از ویژگی‌های نرم‌افزار جدید مورد علاقه خود از iOS 17، iPadOS 17، tvOS 17، watchOS 10 و macOS Sonoma اشاره می‌کنیم.

به نمایش MacRumors در Apple Podcasts، Spotify، Overcast، Pocket Casts، Castro، Google Podcasts یا برنامه پادکست دلخواه خود گوش دهید. همچنین می توانید فید RSS ما را مستقیماً در پخش کننده پادکست خود کپی کنید. نسخه ویدیویی نمایش را در سایت تماشا کنید MacRumors کانال یوتیوب.

اگر قبلاً به قسمت قبلی نمایش MacRumors گوش نداده‌اید، به انتظارات نهایی ما درست قبل از WWDC نگاهی بیندازید تا ببینید پیش‌بینی‌های ما در مورد اعلامیه‌های اپل چگونه بوده است.

برای قسمت‌های بیشتر در «نمایش MacRumors» مشترک شوید، جایی که ما در مورد برخی از اخبار موضوعی که در اینجا در حال پخش است بحث می‌کنیم. MacRumors، اغلب مهمانان هیجان انگیزی مانند آرنولد کیم، بن سالینز، مارک گورمن، مارکوس کین، کریستوفر لاولی، فرانک مک شان، دیوید لوئیس، تایلر استالمن، جان پروسر، سام کول، کوین نلسون، جان گروبر، فدریکو ویتیچی، سارا دیتسچی، لوک به آنها ملحق می شوند. میانی، توماس فرانک، جاناتان موریسون، آی جاستین، راس یانگ، ایان زلبو، جان رتینگر و رنه ریچی. همچنین می توانید برای ارتباط مستقیم با ما، به تالار گفتگوی The MacRumors Show بروید. به یاد داشته باشید که نمایش را رتبه بندی و مرور کنید و به ما بگویید که دوست دارید پادکست در آینده چه موضوعاتی را پوشش دهد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا