بررسی تخصصی

هدیه MacRumors: یک Apple Watch Ultra 2 و شارژر از Lululook برنده شوید

برای هدیه این هفته، ما با Lululook همکاری کرده ایم تا ارائه دهیم MacRumors خوانندگان فرصتی برای برنده شدن یک Apple Watch Ultra 2 و یک شارژر 3 در 1 Lululook برای همراهی با آن دارند.

هدیه MacRumors: یک Apple Watch Ultra 2 و شارژر از Lululook برنده شوید
Lululook طیف وسیعی از گزینه‌های شارژ دستگاه اپل را دارد و شارژر بی‌سیم 65 دلاری 3 در 1 می‌تواند آیفون، اپل واچ و ایرپاد را به طور همزمان شارژ کند، بنابراین یک شارژر رومیزی یا پاتختی مفید است.

شارژر لولووک 3 در 1 2شارژر لولووک 3 در 1 2
این شارژر در رنگ های خاکستری، مشکی و نقره ای موجود است و از آلومینیوم ساخته شده است بنابراین به خوبی با دستگاه های اپل مطابقت دارد. هنگامی که از آن استفاده نمی شود، به شکل مکعب فشرده جمع می شود که برای سفر ایده آل است. آیفون به صورت مغناطیسی به شارژر متصل می‌شود، اما توجه داشته باشید که شارژ به ۷.۵ وات محدود می‌شود، زیرا MagSafe یا Qi2 نیست.

شارژر lululook 3 in 1 3شارژر lululook 3 in 1 3
شارژر اپل واچ 5 واتی است بنابراین می تواند اپل واچ را سریع شارژ کند و یک شارژر 5 واتی اضافی برای ایرپادها و سایر دستگاه ها وجود دارد. همچنین برای تغذیه آن یک کابل USB-C به USB-C ارائه می شود، اما باید یک آداپتور برق تهیه کنید.

اگر فقط نیاز به شارژ آیفون و اپل واچ دارید، Lululook یک شارژر بی‌سیم تاشو 2 در 1 با قیمت فقط 36 دلار دارد. شارژر 2 در 1 طراحی مشابه مدل 3 در 1 دارد، اما تنها با دو پلت فرم تاشو به جای سه پلت فرم. همچنین قادر به شارژ سریع اپل واچ و شارژ آیفون با 7.5 وات است.

شارژر lululook 2 in 1 2شارژر lululook 2 in 1 2
Lululook همراه با شارژرها، مجموعه ای از باندهای اپل واچ را برای Apple Watch Ultra و سایر دستگاه ها دارد. نوار فلوئوروالاستومر 40 دلاری مشابه باند اسپرت اپل است، اما در طیف وسیعی از رنگ‌های سرگرم‌کننده، از جمله درخشش در تاریکی موجود است. برای ورزش و فعالیت های مشابه ایده آل است زیرا قابل شستشو، مقاوم در برابر تعریق و تنفس است.

نوار تیتانیوم لولولوک 1نوار تیتانیوم لولووک 1
Lululook دارای بند مغناطیسی تیتانیوم 120 دلاری برای کسانی است که می خواهند نواری از همان موادی که اپل واچ از آن ساخته شده است و یک نسخه لوکس ارتقا یافته با قیمت 300 دلار داشته باشند. مدل بالاتر از تیتانیوم درجه 4 ساخته شده است، بنابراین سبک، راحت و بادوام است. دارای سگک مغناطیسی دوتایی و روکش فوق العاده مقاوم در برابر خش است.

نوار تیتانیوم لولولوک 2نوار تیتانیوم لولولوک 2
Lululook یک تبلیغ ویژه برای خوانندگان MacRumors ارائه می دهد، بنابراین هنگام چک کردن در آمازون با یکی از شارژرها، کد “Macrumors” را وارد کنید تا 30 درصد تخفیف دریافت کنید.

ما یک شارژر اپل واچ اولترا 2 و 3 در 1 برای یک خوش شانس داریم MacRumors خواننده برای برنده شدن، از ویجت زیر استفاده کنید و یک آدرس ایمیل وارد کنید. آدرس های ایمیل صرفاً برای تماس با برندگان و ارسال جوایز استفاده می شود. شما می توانید با عضویت در خبرنامه هفتگی ما، عضویت در کانال یوتیوب ما، و دنبال کردن ما در توییتر، ما را در اینستاگرام دنبال کنید، ما را در Threads دنبال کنید یا از MacRumors صفحه فیس بوک.

با توجه به پیچیدگی های قوانین بین المللی در مورد هدایا، فقط ساکنان ایالات متحده 18 سال یا بیشتر، ساکنان انگلستان 18 سال یا بیشتر، و ساکنان کانادایی که در استان یا قلمرو خود به سن بلوغ رسیده اند، واجد شرایط ورود هستند.. تمام مالیات ها، هزینه ها و هزینه های فدرال، ایالتی، استانی و/یا محلی تنها بر عهده برنده جایزه است. برای ارائه بازخورد یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محدودیت‌های اعطا، لطفاً به بخش بازخورد سایت ما مراجعه کنید، زیرا در آنجا بحث در مورد قوانین هدایت می‌شود.

این مسابقه از امروز (12 ژوئیه) از ساعت 9 صبح به وقت اقیانوس آرام تا ساعت 9 صبح به وقت اقیانوس آرام در 19 جولای برگزار می شود. برنده به صورت تصادفی در تاریخ 19 جولای یا اندکی پس از آن انتخاب می شود و از طریق ایمیل با وی تماس گرفته می شود. برنده 48 ساعت فرصت دارد تا قبل از انتخاب برنده جدید پاسخ دهد و آدرس ارسال را ارائه دهد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا