بررسی تخصصی

AT&T با جریمه 950000 دلاری برای خاموشی 911 2023 ضربه خورد

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) این هفته اعلام کرد که AT&T به دلیل عدم اطلاع رسانی به مراکز تماس 911 در مورد قطعی سرویس که در سال 2023 رخ داده است، 950 هزار دلار جریمه پرداخت خواهد کرد. AT&T در ایلینوی، کانزاس، تگزاس و ویسکانسین در آگوست 2023 قطع شد و AT&T هم به دلیل عدم ارائه تماس های 911 و هم به دلیل اطلاع ندادن به موقع به مراکز تماس جریمه شد.

AT&T با جریمه 950000 دلاری برای خاموشی 911 2023 ضربه خورد
این قطعی زمانی رخ داد که AT&T در حال آزمایش شبکه 911 خود بود. یک تکنسین به طور تصادفی بخشی از شبکه را غیرفعال کرد و سیستم AT&T برای سازگاری با بخش غیرفعال شبکه تنظیم نشد. این بخشی از تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده نبود و هیچ بررسی فنی دقیقی وجود نداشت. در طول دوره خاموشی که کمی بیش از یک ساعت به طول انجامید، بیش از 400 تماس ناموفق با 911 وجود داشت.

علاوه بر پرداخت جریمه 950000 دلاری، AT&T یک برنامه انطباق سه ساله را اجرا کرده است تا مطمئن شود که قوانین 911 FCC و اعلان قطعی را نقض نمی کند.

ارائه دهندگان خدمات مانند AT&T موظفند فوراً به مراکز تماس در مورد قطعی برق اطلاع دهند تا مردم بتوانند از راه های جایگزین برای دریافت کمک اضطراری مطلع شوند.

سال بدی برای AT&T بود. در ماه مارس، AT&T تایید کرد که یک نشت داده در سال 2021 شامل رمز عبور و اطلاعات حساس از 7.6 میلیون مشتری AT&T و 65.4 میلیون مشتری سابق AT&T است. AT&T ادعا کرد که این داده ها بدون دسترسی غیرمجاز به سیستم های آن به دست آمده است، اما هکرها توانستند نام، آدرس، تاریخ تولد، شماره تلفن، شماره تامین اجتماعی و موارد دیگر را از مشتریان دریافت کنند.

در ماه آوریل، این شرکت بیش از 57 میلیون دلار به دلیل به اشتراک گذاری غیرقانونی داده های مشتری با گردآورندگان داده های شخص ثالث جریمه شد، مشکلی که Verizon و T-Mobile نیز مجبور شدند برای آن پول پرداخت کنند.

در ماه جولای، AT&T دومین نقض بزرگ داده را اعلام کرد. هکرها توانستند وارد یک پلتفرم ابری مورد استفاده AT&T شده و سوابق «تقریباً همه» مشتریان تلفن همراه آن را به سرقت ببرند. داده‌های به سرقت رفته شامل شماره تلفن مشتریان تلفن همراه و ثابت و همچنین سوابق تماس‌ها و پیام‌های متنی بین ماه می تا اکتبر ۲۰۲۲ بود.

این هفته، AT&T همچنین با امید به حل اعتصاب کارگران ارتباطات در جنوب شرقی که خدمات را در برخی مناطق تحت تاثیر قرار داده و 17000 کارمند را شامل می شود، میانجیگری می کند.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا