بررسی تخصصی

اپل فیلم کوتاه «Submerged» را برای Vision Pro عرضه می‌کند و محتوای آینده را تشریح می‌کند

اپل امروز Submerged را معرفی کرد، اولین فیلم کوتاهی که برای Apple Immersive Video در هدست ویژن پرو طراحی شده است. این فیلم 17 دقیقه ای در جنگ جهانی دوم می گذرد و داستان گروهی از ملوانان را دنبال می کند که در تلاش برای زنده ماندن از یک حمله مرگبار اژدر هستند.

فیلم Submerged توسط فیلمساز اتریشی ادوارد برگر کارگردانی شد که فیلم سال 2022 همه آرام در جبهه غربی را نیز کارگردانی کرد. اپل ویدئویی از پشت صحنه ساخت فیلم Submerged به اشتراک گذاشت که مجموعه زیردریایی 23 تنی را در مقیاس کامل که برای فیلمبرداری استفاده شده بود را به نمایش گذاشت.

Submerged، مانند سایر محتوای Apple Immersive Video، دارای ویدیوهای سه بعدی با وضوح بالا است که برای مشاهده در Vision Pro طراحی شده است، و به کاربر این احساس را می دهد که بخشی از عمل است. صدای فضایی برای تجربه ای فراگیرتر گنجانده شده است.

“Apple Immersive Video به کاربران Apple Vision Pro در سراسر جهان اجازه می دهد تا نسل بعدی اجراهای ورزشی، مستند و موسیقی را تجربه کنند. با Submerged، فیلمی همهجانبه از کارگردان رویایی ادوارد برگر، ما برای نمایش نسل بعدی فیلم های روایی هیجان زده هستیم. تور میهرن، معاون ارتباطات بازاریابی اپل گفت. “Vision Pro شما را در میانه داستان قرار می دهد – داخل یک زیردریایی متراکم، شانه به شانه خدمه اش. این حس عمیق غوطه ور شدن قبلاً ممکن نبود، و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم که چگونه الهام بخش فیلمسازان است. تا مرزهای داستان سرایی بصری را جابجا کند.”

علاوه بر معرفی Submerged، اپل همچنین محتوای ویدیویی همه جانبه اپل را که در چند ماه آینده عرضه خواهد شد، برجسته کرد.

جمعه آینده، اپل قصد دارد یک فیلم کوتاه همه‌جانبه با نمایش آخر هفته ستاره‌های NBA 2024 منتشر کند و در ماه نوامبر، اپل با The Weeknd همکاری می‌کند تا یک تجربه موسیقی همه‌جانبه را در جشن آلبوم جدیدش به نام Hurry Up Tomorrow برگزار کند.

در ماه دسامبر، اپل قسمت بعدی سری ماجراجویی خود را منتشر خواهد کرد. «شیرجه یخی» به دنبال غواص آزاد آنت ویلیامز خواهد بود که او بهترین رکورد خود را برای طولانی ترین شیرجه در زیر یخ با یک نفس انجام می دهد. ماجراجویی در اوایل سال 2025 در مایورکا، اسپانیا، با کوهنورد ورزشی کای لایتنر ادامه خواهد یافت.

مجموعه جدیدی به نام کنسرت برای یک نیز قبل از پایان سال 2024 منتشر خواهد شد و اجراهای صمیمی برخی از بزرگترین هنرمندان جهان در آن اجرا خواهد شد. در قسمت اول RAYE خواننده و ترانه سرای بریتانیایی حضور خواهد داشت.

قسمت بعدی سریال Elevated در اوایل سال 2025 منتشر خواهد شد و یک پاییز تند در نیوانگلند همراه با یک سفر هوایی در امتداد خطوط پر پیچ و خم سواحل و رودخانه ها خواهد بود.

Apple Vision Pro در استرالیا، کانادا، سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ، فرانسه، آلمان، ژاپن، سنگاپور، بریتانیا و ایالات متحده در دسترس است All Apple Immersive Video بدون هزینه اضافی در دسترس است و می توان آن را در برنامه Apple TV مشاهده کرد. در اکثر کشورها در چین، محتوای ویدیویی را می توان در برنامه های Migu Video و Tencent Video تماشا کرد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا