پیشبرد بازی: iPad با فوتبال دانشگاهی متحد می شود
1 نوامبر 2024
به روز رسانی
پیشبرد بازی: iPad با فوتبال دانشگاهی متحد می شود
با شیشه نمایشگر جدید با بافت نانو و پشتیبانی از Apple Pencil Pro، iPad Pro با M4 به طور یکپارچه در حاشیه ها ادغام می شود و قابلیت های جدیدی را برای مربیان و بازیکنان به ارمغان می آورد.
دمبازهای پرشور کاسههای جامبالایا را بالا میبرند، بنر «Geaux Tigers» در گرمای لوئیزیانا نسیم کمیاب میآید، دانشجویان سرحال کالج شروع به پرکردن غرفهها میکنند، و بیش از دوجین آیپد پرو در زمین هستند – این روز بازی است. باتون روژ.
در حالی که عیاشی قبل از بازی و آشپزی Cajun سنت دیرینه ای در استادیوم تایگر است، iPad در حاشیه کاملاً جدید است: در آوریل امسال، NCAA قانونی را تصویب کرد که به تیم های فوتبال کالج اجازه می دهد تا حداکثر 18 تبلت فعال برای استفاده در دسترس داشته باشند. در کنار زمین، در اتاق مربیان و در رختکن در طول بازی. با استفاده از این قانون جدید، سه کنفرانس – ACC، SEC، و Big Ten – iPad را برای نیازهای روز بازی خود انتخاب کردند، از جمله ویدیوهای درون بازی که از حاشیه و منطقه پایان گرفته شده است، و همچنین هر گونه فید پخش.
داگ اوکوین، مدیر ویدیوی دانشگاه ایالتی لوئیزیانا میگوید: «آیپد پرو جدید با فناوری نمایشگر نانوبافت باورنکردنی است». هر فیلمی را در زمین با تابش خیره کننده ای که از خورشید می آید، مشاهده کنید.”
مبارزه با عناصر طبیعی، به ویژه تابش خیره کننده، یک نگرانی اولیه در میان کارکنان فوتبال کالج بود و نیاز به فناوری منحصر به فردی داشت که حتی NFL برای بررسی های جانبی از آن استفاده می کند. در طول بازیهای NFL، تیمها به جای ویدیو، فقط به تصاویر ثابت دسترسی دارند. خوشبختانه، شیشهای با بافت نانویی جدید آیپد پرو، کیفیت و کنتراست تصویر را حفظ میکند و در عین حال نور محیط را برای کاهش تابش پراکنده میکند و راه حلی مناسب برای تماشای ویدیو در فضای باز ارائه میدهد.
اوکوین که به او لقب «پدرخوانده هماهنگکنندگان ویدیوی SEC» دادهاند و در سال 2022 عضو تالار مشاهیر فیلم و ویدیوی ورزشی انجمن ویدیوهای ورزشی کالج شده است، در ردیف اول تکامل فناوری در فوتبال دانشگاهی قرار داشته است. او به یاد می آورد که وقتی در سال 1997 برای LSU شروع به کار کرد، یکی از دستیاران اداری در دفتر فوتبال هنوز یک ماشین تحریر روی میزش داشت. امروز، او بر یک سیستم پیچیده روز بازی نظارت میکند که iPad را با نرمافزار ورزشی جفت میکند تا ویدیو را در چند ثانیه پس از پایان بازی به دست مربیان برساند.
Catapult، یک شرکت تجزیه و تحلیل عملکرد ورزشی، ارائه دهنده نرم افزار برای همه تیم ها در SEC است. ویدیوی درون بازی به این صورت اتفاق میافتد: هر تیم فیلمبرداران مستقل خود را دارد که از قسمت انتهایی و کناری فیلمبرداری میکنند، و همچنین به فید پخش دسترسی دارند. سپس، هر تیم یک کارمند دارد که بازی را ثبت میکند، به این معنی که آنها بازیها را با جزئیات برچسبگذاری میکنند – مانند پایین، فاصله، حمله، دفاع، مرحله بازی ضربه زدن، و دویدن یا پاسها – که بعداً میتواند برای تجزیه و تحلیل
مت بایروس، محصول اصلی منجنیق میگوید: «هنگامی که آنها برچسبگذاری میکنند، ما در پسزمینه هستیم و کلیپهای ویدیویی را برش میدهیم، آنها را همگامسازی میکنیم و بستههای ویدیویی را به آیپدهایی که هم در جعبه مطبوعاتی مربیان و هم در حاشیه هستند ارسال میکنیم. افسر
نتیجه نهایی یک راهحل ویدیویی درون بازی است که به بازیکنان امکان میدهد دفعه بعد که وارد زمین میشوند تنظیمات را انجام دهند.
ACC و Big Ten با یک شرکت نرم افزاری به نام DVSport برای ویدیوهای درون بازی کار می کنند. در این کنفرانسها، یک تکنسین بازی مرکزی بازی را ثبت میکند و تیم میزبان از زوایای حاشیه و انتهای منطقه عکس میگیرد.
برایان لو، رئیس و مدیرعامل DVSport، میگوید: «کار DVSport با اپل نمونهای عالی از نرمافزار و سختافزار جدید است که با هم کار میکنند تا راهحلهای تغییر دهنده بازی را ارائه دهند. برابری، سرعت و دید بالا اجزای اصلی راه حل هستند و جدیدترین iPad Pro و iPad Air اپل واقعاً در ارائه یک تجربه کاربر نهایی ساده و زیبا عالی هستند.
مایک سافل، مربی سختافزار دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، میگوید: «داشتن iPad در حاشیه، مربیگری را در بازی مؤثرتر میکند». “بازخورد زنده به بازیکنان و مربیان امکان می دهد تا به سرعت اصلاح شوند. همچنین بازی را رقابتی تر می کند زیرا هر دو تیم می توانند مشکلات را در روز بازی برطرف کنند.
مدافع ابتدایی کال، فرناندو مندوزا، موافق است. قبل از این، چیزهای زیادی وجود داشت که تا بعد از بازی نمیتوانستیم آنها را ببینیم، بنابراین فوقالعاده است که این مربی را در کنار زمین داشته باشیم. وقتی در زمین باشی، فوتبال همان فوتبال است. اما وقتی خارج از زمین هستید، اکنون می توانید با مربیان بروید، تنظیمات را انجام دهید، مربی شوید و سپس به بازی برگردید، که به پیشرفت بازیکنان جوان کمک زیادی کرده است.
از نظر ادغام فناوری جدید، Bairos – و همچنین چندین مربی – به آشنایی iPad برای یکپارچهسازی فرآیند اعتبار میدهد. او میگوید: «استفاده از آن آسان است، و یک رابط آشنا است – منحنی یادگیری صفر است. ما میتوانیم یک آیپد با نرمافزارمان در دست مربیان بگذاریم و آنها خودکفا خواهند بود. آنها نحوه استفاده از آی پد را می دانند و عناصر لمسی را درک می کنند.
Billy Glasscock، مدیر کل Ole Miss، اشاره می کند که Apple Pencil Pro یک مزیت اضافی برای استفاده از iPad است. «اگر میخواهیم یک بازی مبتنی بر نگاه درون بازی نصب کنیم، برنامه Catapult دارای یک عملکرد تخته سفید است که میتوانیم از آن برای کشیدن با Apple Pencil Pro یا نوک انگشتان خود استفاده کنیم. همچنین قابلیت ترسیم روی کلیپ ویدیویی نیز وجود دارد.
با توجه به آشنایی بازیکنان با iPad، عرضه به بازیکنان نیز یکپارچه بوده است. الکس میرابال، مربی خط حمله دانشگاه میامی، می گوید: «آنها با این چیزها در دستان خود بزرگ شدند.
میرابال متوجه شد که آیپد در جریان مسابقه هیجانانگیز اکتبر مقابل کال، زمانی که Hurricanes از 25 امتیاز کمتر به یک پیروزی رسید، بسیار مفید بود. در بازی ششم بازی، ما یک اخراج را واگذار کردیم. بنابراین بعد از سریال، من توانستم خط حمله را نشان دهم – “ببینید، این چیزی است که ما را جذب کرده است.” “وقتی دوباره این نگاه را پیدا می کنیم، باید به این وضعیت رسیدگی کنیم.” و بعداً در بازی، دقیقاً همان نگاه و بوم بلیتز را آوردند، ما آن را برداشتیم. بنابراین بسیار بسیار مفید است.» میرابال اضافه میکند که بازیکنان اغلب آیپد را میگیرند تا خودشان بررسی کنند، مخصوصاً در نیمه.
«آیپد کجاست؟ آی پد کجاست؟ این اولین کاری است که ما به محض پیاده شدن واقعاً انجام می دهیم. هورتون اشاره می کند که علاوه بر مربیگری کارآمدتر، داشتن دستگاه های آی پد به هماهنگی بازیکن به بازیکن نیز کمک کرده است. به جای اینکه فقط بگوییم، “هی، این چیزی است که من دیدم، اما من واقعاً نمی دانم که شما چه چیزی را دیدید، داشتن آن قطعه بصری است، زیرا مدافعان به نیمی از زمین نگاه می کنند، و من در کل هستم. طرف مقابل میدان.»
در درازمدت، هورتون میبیند که آیپد درونبازی استفاده میکند و با نگه داشتن بازیکنان و مربیان یکسان، بازی را برای بهتر شدن تغییر میدهد. مندوزا یک بازی استراتژی محور را می بیند، و گلاسکاک پیچیدگی بیشتری را متصور است، با تیم هایی که بازی های اضافی را در بازی ها انجام می دهند و می دانند که ممکن است فقط یک بار بتوانند چیزی را قبل از اینکه حریف آن را تصحیح کند، امتحان کنند. میرابال یک بازی را می بیند که به طور کلی در سطح بالاتری انجام می شود.
میرابال میگوید: «فقط مسئله این است که ما به عنوان مربی از اجازه دادن به فناوری برای ادامه ورود به بازی نمیترسیم. “اما من فکر نمی کنم – من دانستن استفاده از آیپد در حاشیه به طرز فوق العاده ای بر بازی تاثیر مثبت گذاشته است. هیچ مربی در آمریکا وجود ندارد که بگوید منفی بوده است.»
برای Aucoin، لایه دیگری برای مشاهده تأثیر iPad در حاشیه وجود دارد. پدرش، اربی اوکوین، که با استخدام نیواورلئان سنتز در سال 1967، اولین کارگردان فیلم تمام وقت NFL شد، اساساً در تمرین نقدهای درون بازی زمانی که سیستمی برای گرفتن عکس های پولاروید از غرفه مربیان ساخت و سپس ساخت، پیشگام شد. آنها را برای بررسی از سیم به کناره ها بکشید.
آکوین میگوید: «از دوربینهای پولاروید به چاپگرهای حرارتی رسیدیم… و اکنون ما به آیپدهایی با ویدیوی کامل در بازی تبدیل شدهایم». و می دانید، پدرم اولین کسی بود که سال ها پیش این کار را کرد. بنابراین این یک لحظه غرور آفرین برای من است که بتوانم تکامل کل این چیز را ببینم.»
مخاطبین را فشار دهید
تارا کورتنی
اپل
خط کمک رسانه اپل