بررسی تخصصی

رندرهای آیفون 14 پرو تغییرات طراحی متعدد را برجسته می کند

Leaker Jon Prosser امروز رندرهای ظاهراً دقیقی از iPhone 14 Pro را به اشتراک گذاشته است که دقیق‌ترین نگاهی را که تاکنون در مورد ظاهر این دستگاه در زمان عرضه در اواخر امسال ارائه می‌کند ارائه می‌کند.

آیفون 14 پرو بنفش جلو و پشت MacRumors اختصاصی
در جدیدترین ویدئو در کانال YouTube Front Page Tech، Prosser رندرهایی از آیفون 14 پرو را که توسط طراح گرافیک مفهومی اپل، Ian Zelbo ساخته شده است، فاش کرد و طیفی از تغییرات طراحی خاص را که شایعه شده است برای مدل رده بالای آیفون امسال مشخص شده است، نشان داد.

رندرها منعکس کننده طیف گسترده ای از شایعات طراحی قابل قبول از منابع معتبر هستند، از جمله رندرهای CAD و ابعاد خاص، شماتیک های لو رفته، تصاویر قالب های تولید لوازم جانبی، موارد اولیه و اطلاعات دیگر.

انحصاری MacRumors سیاه صفحه نمایش گرافیت آیفون 14 پرو


iPhone 14 Pro Silver True Depth
اعتقاد بر این است که در قسمت جلوی آیفون 14 پرو، یک آرایه دوربین متمرکز به شکل قرص و دایره‌ای با عمق واقعی در جای بریدگی و حاشیه‌های باریک‌تر در اطراف نمایشگر وجود دارد که در نتیجه ظاهر متفاوتی برای جلوی دستگاه ایجاد می‌کند. همچنین گفته می شود که صفحه نمایش کمی بزرگتر وجود دارد که تا حدی به ارتفاع دستگاه می افزاید.

iPhone 14 Pro Purple Rear Flat MacRumors اختصاصی


آیفون 14 پرو بنفش منفجر شد
قابل توجه ترین تغییر در پشت دستگاه، آرایه دوربین عقب قابل ملاحظه ای بزرگتر است که شامل یک سیستم دوربین جدید 48 مگاپیکسلی با سنسور 57 درصد بزرگتر و قابلیت فیلمبرداری 8K است. فلات دوربین بزرگتر به طور طبیعی در آیفون 14 پرو 6.1 اینچی بیشتر از آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی قابل توجه است.

iPhone 14 Pro Graphite Face Down


iPhone 14 Pro Purple Vertical
رندرها همچنین گوشه‌های آیفون 14 پرو را با شعاع بزرگ‌تر برای ظاهری گردتر به تصویر می‌کشند. ممکن است اپل مجبور شده باشد شعاع گوشه آیفون 14 پرو را به دلیل آرایه بزرگتر دوربین عقب آن تغییر دهد.

آرایه‌های دوربین پشتی آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس به طور کلی با شعاع گوشه فریم هر دستگاه مطابقت داشت، اما وقتی اپل اندازه آرایه‌های دوربین را با آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس افزایش داد، هیچ یک از دستگاه‌ها با گوشه‌های خود مطابقت نداشتند. . در حالی که تفاوت بین آرایه‌های دوربین iPhone 12 Pro Max و iPhone 13 Pro Max جزئی است، تفاوت بین iPhone 12 Pro و iPhone 13 Pro قابل توجه است.

iPhone 14 Pro Graphite Face Up


به نظر می رسد با افزایش سایز دیگر در سال جاری، ناهماهنگی بین انحنای فلات دوربین، لنزها و گوشه های قاب فولادی ضد زنگ در آیفون 14 پرو بیش از حد شدید شود و اپل را به اصلاح طراحی سوق دهد. شعاع‌های گوشه‌های جدید و بزرگ‌تر هنوز دقیقاً با گوشه‌های گرد فلات آرایه دوربین عقب مطابقت ندارند، اما به طور قابل توجهی نزدیک‌تر هستند. این اصلاح تغییرات محسوسی در قسمت جلوی دستگاه دارد.

رندرها همچنین بر روی رنگ بنفش شایعه شده آیفون 14 تمرکز دارند و Prosser گزارش قبلی را تأیید می کند که ادعا می کرد آیفون 14 با یک گزینه رنگ بنفش “بی نظیر” تیتر خواهد شد. همچنین تصاویری از رنگ‌های مورد انتظار گرافیت، نقره‌ای و طلایی برای مدل‌های Pro وجود دارد.

آیفون 14 پرو نقره ای پشت MacRumors اختصاصی


آیفون 14 پرو طلایی ساید به ساید آلفا
Prosser اخیراً رندرهایی از یکی از مدل‌های جدید اپل واچ که قرار است امسال عرضه شود را به اشتراک گذاشته است که طراحی جدیدی با صفحه‌نمایش تخت را نشان می‌دهد، اما مشخص نیست که آیا آنها به Apple Watch Series 8، نسل دوم Apple Watch SE مربوط می‌شوند یا خیر. یا اپل واچ جدید “Explorer Edition” با دوام بیشتر.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا